اهمیت سئو محتوا در بهینه سازی وب سایت

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

اهمیت سئو محتوا در بهینه سازی وب سایت

۳۲۴ بازديد
اهمیت سئو در بهینه سازی وب سایت غیر قابل انکار است به عنوان یکی از مهم ترین و البته بسیار وقت گیر و مهارت در زمینه SEO سایت تم تولید SEO صنعت محتوا. محتوای جستجوگرها یکی از مهارت های است که, در حالی که داشتن دانش لازم, و غیره. تمرین نیاز به خوبی, چرا که در بازاریابی محتوا, شما دو مهارت نوشتن, و اصول اولیه جستجوگرها فنی در همان زمان به یک کار. در این مقاله ، شما را به اهمیت تولید محتوا در جستجوگرها و ترفندهای کاربردی 9 برای محتوای جستجوگرها معرفی خواهیم کرد.
 
اهمیت سئو در بهینه سازی وب سایت غیر قابل انکار است به عنوان یکی از مهم ترین و البته بسیار وقت گیر و مهارت در زمینه SEO سایت تم تولید SEO صنعت محتوا. محتوای جستجوگرها یکی از مهارت های است که, در حالی که داشتن دانش لازم, و غیره. تمرین نیاز به خوبی, چرا که در بازاریابی محتوا, شما دو مهارت نوشتن, و اصول اولیه جستجوگرها فنی در همان زمان به یک کار. در این مقاله ، شما را به اهمیت تولید محتوا در جستجوگرها و ترفندهای کاربردی 9 برای محتوای جستجوگرها معرفی خواهیم کرد.

1.جستجوی کلمه کلیدی را روشن کنید
جستجوگرها محتوا-جستجو کلید واژه



اگر شما قرار است برای قرار دادن مطالب خود را در سایت به هر حال ممکن است نیاز به صرف برخی از زمان را به مطمئن شوید که گوگل ممکن است متوجه شده اند تلاش های خود را. یافتن پست های که کلمات کلیدی مردم به دنبال, و چه مناطق شما می توانید به رقابت در. یک صفحه گسترده برای کلمات کلیدی مناسب دریافت کنید. حتما به استفاده از کلمات کلیدی در آموزش محتوای سئو شده مطالب خود را چندین بار و استفاده از ابزار مناسب در این زمینه برای دیدن جایی که شما در کلمات کلیدی خود را رتبه بندی. SEMrush ابزار مورد علاقه ما است ، در واقع ما عاشق SEMrush بسیار و ما بر روی آن بسیار تکیه می کنند.

ارائه رمزگذاری وب: استراتژی جستجوگرها در مراحل 11 در 2019

2.کلمات کلیدی درمان درد خود را
محتوای جستجوگرها - بهترین کلمه کلیدی

زمانی بود که نویسنده جستجوگرها تنها کلمات کلیدی را کپی کرد ، اما این روش منسوخ شد. در حالی که تدوین کلمات کلیدی شما می خواهید در کل مقاله خود را یک ایده عالی است عکاسی یک کپی از نوشتن با کلمات کلیدی است که به هیچ وجه ایده خوبی است و آن را اغلب آزار دهنده است. شما باید تاکتیکی برای به دست آوردن استراتژی جستجوگرها خود را.

کلمات کلیدی خود را در این موضوع در همان 300 اول ، کلمات اول یا دوم شما نگران است. (اگر چه لازم است آن است که یک کلمه کلیدی در استفاده از عنوان) مطمئن شوید که کلمه کلیدی در یکی از عناوین آن است.

به عنوان یک یادداشت اضافی ، شما نباید به طور دائم کلمات کلیدی خود را کپی کنید. در این روند از محتوا SEO, کلمات کلیدی خود را باید نگاه طبیعی در نوشتن خود را اگر شما احساس می کنید که نوشتن خود را است کمی پیچیده و نامفهوم شما رفته اند بسیار بیشتر است.

به یاد داشته باشید زیرا آنها می خواهند به دانستن بیشتر در مورد آنها که افرادی که استفاده از موتورهای جستجو عبارات خاصی به دنبال. بنابراین احساس است که شما آنچه را که آنها به دنبال به من بدهید. اگر شما انجام دهید ، آن را دریافت کلیک بیشتر ، این یکی از ترفندهای برای دانلود کتاب جستجوگرها حرفه ای است.

3.در مورد چیزی که برای مردم مهم است بنویسید
قبل از اینکه شما شروع به نوشتن و تولید محتوا, از خود بپرسید, چه کسی اهمیت میدهد که در مورد?

ما در اینجا بی شاهد نیستیم ، نویسندگان مقاله اغلب محتوای زیادی را در جستجوگرها بدون هیچ دلیلی بدون استراتژی خاصی در پشت آن تولید می کنند. آنها فراموش می کنند که مردم باید این را بخوانند ، شما در واقع در الگوریتم های گوگل نوشتید ، شما برای مردم نوشتید.

ارزش همیشه باید به خوانندگان در هنگام نوشتن اضافه شود. چه کاری می توانید به آنها بگویید که دیگران ممکن است ? چه خدمات منحصر به فرد به شما ارائه? چه اطلاعاتی شما را با آنها به اشتراک بگذارید که آنها می توانند پیدا کند هر جای دیگر ? هیچ کس نمی داند که چگونه به افشای کسب و کار شما, استفاده از این را به نفع خود. اگر نه ، شما حداقل اخبار مربوط به کسب و کار شما و نوع لیست و یا پست های مفید است که شما می توانید آنها را با استفاده از این کلمات کلیدی تولید بحث می تواند. از تایید و ماهر مردم صحبت و مصاحبه کنید نترس اگر شما نقل قول و یا از مهارت آنها در پست های خود را به یاد داشته باشید آن است که به احتمال زیاد متمایل می شود که از طریق کانال های اجتماعی که محتوای شما را به اشتراک بگذارید. بنابراین شما می توانید مش بزرگتر برای افزایش اندازه kespokartan در دست اراده.

4.اطلاعات در مورد فن آوری اساسی جستجوگرها
جستجوگرها محتوا-جستجو کلید واژه

بد نیست بدانید که بحث سایت جستجوگرها با طراحی وب سایت شروع می شود. اگر سایت شما نمایه نشده باشد ، تمام بهینه سازی های کلمه کلیدی در جهان مفید نیستند. به عنوان یک نویسنده شما انتظار نمی رود بدانید که چگونه برای ایجاد یک سایت حرفه ای و فعال کردن صدور گواهینامه SSL در سراسر دامنه. شما واقعا لازم نیست بدانید که چگونه برای به حداکثر رساندن اکتشاف توسط موتور جستجو و یا شما باید در مورد جاوا اسکریپت خرد آگاه باشند. اما داشتن دانش پایه از جستجوگرها باعث می شود شما بهترین نویسنده جستجوگرها. اگر شما لازم نیست که متخصص طراحی سایت تکنیک های وجود دارد هیچ نگرانی از آنجا که شما هنوز هم می توانید خرید خدمات از سایت ساز و فروشگاه ساز webmoz برای ایجاد مناسب ابزار جستجوگرها برای سایت رشد.

اول از همه ، درک چگونگی کشف صفحات و ارسال لینک توسط گوگل به شما کمک خواهد کرد که یک استراتژی ایجاد کنید. علاوه بر این ، نه تنها ایجاد محتوا برای نوشتن یک کد پست تنها ، بلکه نوشتن پست های متعدد مانند این(و جمع آوری). اگر این ساختار وبلاگ چگونه درک خوب شما است ، شما می توانید تاثیر خود را بیشتر ذهن لینک های کمکی بیشتر. این به این معنی است که یک لینک پشتیبان به یکی از پست های خود را برای سایت شما مورد علاقه بسیاری از جهان است. همچنین کمک می کند تا به درک چگونگی بهینه سازی یک وب سایت به چند کلمات کلیدی. نگه داشتن عکس های خود را کوچک این تضمین می کند که شما به نظر نمی رسد بیش از حد در یک پنجره خاص صفحه و یا مطمئن شوید که پست های وبلاگ خود را باید تمام مهارت های شما نیاز به یک سئو نویسنده است.

5.مطالب خود را تا زمانی که شما می توانید در تکیه
جستجوگرها محتوا - محتوا طولانی

برای کاهش 100 کلمات از محتوا بهتر از داشتن هر گونه مطالب جدید نیست ، اما با این کلمات 100 چقدر ارزش در توییتر در مورد خودتان می کنید؟

موتورهای جستجو را دیگر وبلاگ ها و مقالات اولویت بالاتر. به همین دلیل است که من سعی می کنم حداقل کلمات 600 را پوشش دهم، اما اگر شما می توانید تا 1000 کلمه بروید ، این خوب است.

بسیاری از تحقیقات نشان داده است که محتوای motorhigstjo که شامل 2000 کلمات یک مرجع است و ما به عنوان یک نتیجه از کار خودمان و خریداران ما و بسیاری از بلاگ TCF پست که حداقل 1500 کلمات مشاهده شده است. دیگر مطالب خود را, ارزش بیشتر آنها را به خوانندگان, شانس بیشتری داشته باشید که نرخ خود را پایین تر خواهد بود.

6.تجزیه و تحلیل خود را ببینید
محتوای جستجوگرها-تجزیه و تحلیل را ببینید

نوشتن جستجوگرها فعال تولید محتوا معنا نیست که شما در حال دادن آن. شما نباید فقط مطالب خود را بنویسید و عرصه را ترک کنید. در واقع ، شما باید به طور مرتب با استفاده از Google Analytics محتوای خود را نظارت کنید. با توجه به داده های جمع آوری شده از افرادی که در SEMrush را در زمان حضور در سایت و پرش شوک که در جلسه بازدید در هر هفته, هر, مانند چگالی کلمه کلیدی مهم است (و احتمالا اهمیت آن بیشتر وجود دارد). اگر سایت شما دارای نرخ پرش بالا باشد ، به این معنی است که بازدیدکنندگان شما برای مدت طولانی در آن باقی نخواهند ماند ، زیرا صفحه شما اطلاعاتی را که دنبال می کنید به آنها نمی دهد. اگر نرخ پاداش خود را بالا است و یا نرخ پرش بالا است ، شانس است که صفحه خود را برای کلمات کلیدی مناسب بهینه سازی شده است وجود دارد. این باید به شما هشدار دهد که بسیاری از چیزهایی که مربوط به محتوا نیستند ، باعث افزایش سرعت پرش شما خواهد شد.

تهاجمی پاپ آپ ، بارگذاری صفحه آهسته ، تبلیغات مزاحم و یا عکس ها ، و هر عنصر طراحی زشت باعث می شود بازدید کننده به ترک. نوشتن بهینه سازی موتور جستجو مبتنی بر محتوا نه تنها دیدن کلمات بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود ، به این معنی است که این کلمات به چشم بازدید کنندگان می آیند. هیچ کس می خواهد به خواندن مطالب خود را اگر طراحی شما بد است. بهبود مطالب محتوای وب خود را. اگر از وردپرس به عنوان پلت فرم وبلاگ خود استفاده می کنید ، ابزارهای زیادی وجود دارد (در فرمت پلاگین) که می توانید برای ایجاد محتوای جستجوگرها استفاده کنید. ما با استفاده از Yoast با ابزار های دیگر. ابزار وب PR ساده و رایگان به سادگی با لینک "نصب این برنامه در حال حاضر"کار می کند.7.ویرایش کار خود را
مهم ترین تفاوت بین نویسندگان مقاله جستجوگرها حرفه ای و مردم عادی است که نوشتن مطالب است که آنها خود را ویرایش کنید. برنامه هایی مانند آفیس اپن سورس اسناد گوگل و مایکروسافت ورد این ساده بوده اند را از طریق یک clearrecorden با رنگ های سبز و قرمز آن را انجام دهد ، به خاطر داشته باشید که توجه داشته باشید مطلوب هماهنگی از اهمیت ویژه ای است. اجتناب از جمله پاراگراف های طولانی و جملات تا اشتباهات بیش از حد بسیاری از. اگر شما می توانید بپرسید کسی که به آن نگاه کنید قبل از انتشار کار خود را. حتی اگر آنها نمی, نویسنده, جستجوگرها (یا ویرایشگر) به دنبال آن دوباره باعث می شود شما متوجه بسیاری از اشتباهات ساده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.