5 کمپین برتر رسانه های اجتماعی سال 2017 (تاکنون)

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

5 کمپین برتر رسانه های اجتماعی سال 2017 (تاکنون)

۴۱۰ بازديد

قدرت رسانه های اجتماعی غیرقابل انکار است.

این روزها ، پیدا کردن شخصی که می شناسید حداقل صاحب یک حساب رسانه اجتماعی نیست ، دشوار است. در حقیقت ، 90٪ از بزرگسالان جوان 18 تا 29 ساله از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند (در مقایسه با فقط 35٪ افراد بالای 65 سال). و یک سوم هزاره ها می گویند رسانه های اجتماعی یکی از کانال های ارجح آنها برای برقراری ارتباط با مشاغل است.

یک کمپین قانع کننده در رسانه های اجتماعی قدرت تعامل ، الهام بخش و تقویت آگاهی از برند را دارد.

قدرت رسانه های اجتماعی غیرقابل انکار است.

این روزها ، پیدا کردن شخصی که می شناسید حداقل صاحب یک حساب رسانه اجتماعی نیست ، دشوار است. در حقیقت ، 90٪ از بزرگسالان جوان 18 تا 29 ساله از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند (در مقایسه با فقط 35٪ افراد بالای 65 سال). و یک سوم هزاره ها می گویند رسانه های اجتماعی یکی از کانال های ارجح آنها برای برقراری ارتباط با مشاغل است.

یک کمپین قانع کننده در رسانه های اجتماعی قدرت تعامل ، الهام بخش و تقویت آگاهی از برند را دارد.

یکی از بزرگترین محرکهای موفقیت در مبارزات انتخاباتی رسانه های اجتماعی مدرن خلاقیت است - و وقتی در مورد آن فکر می کنید ، حد آسمان است.

اگر وظیفه راه اندازی یک کمپین بزرگ رسانه های اجتماعی را بر عهده دارید و به کمی الهام نیاز دارید ، ما برخی از برترین کمپین های رسانه های اجتماعی سال 2017 را برای شما آرزو کرده ایم!

آقای تمیز - مبارزات تبلیغاتی سوپر باول و ولنتاین

سوپر باول در آمریکا بسیار زیاد است و تبلیغ قبل یا حین بازی و یا بعد از آن املاک اصلی و اصلی برای هر تجارت است.

آقای پاک ، یک شرکت تمیز کننده آمریکایی ، متعلق به Proctor و Noble ، محصول نامحسوس را تهیه کرد و مطلوب - با روشی زبانی و گونه ای - با یک آگهی ویدیویی کوتاه و تند و تیز ساخته شده توسط Leo Burnett ، تورنتو بود.

در هفته منتهی به سوپر باول ، آقای پاک روزانه تعدادی سری از تریلرهای تیزر را منتشر کرد که تمرکز زیادی روی مخاطبان توییتر و فیس بوک آنها داشت.

آقای پاک با ایجاد حواشی در فیس بوک و توییتر که منجر به این رویداد بزرگ می شود ، فتنه را برانگیخت و هنگامی که زمان بازی به دور خود می چرخید ، در مجموع 11700 یادداشت در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام تنها در یک دقیقه به دست می آورد.

آقای پاکس ، یک شرکت تمیز کننده آمریکایی ، متعلق به پروکتور و نوبل ، محصولی نامعقول را تهیه کرده و ساخته شده است که مطلوب است.

تبلیغات تاکنون بیش از 17 میلیون بازدید در YouTube کسب کرده است. این شرکت با افزودن یک چرخش سبک و عاشقانه به آگهی خود ، توانست این واقعیت را نزدیک کند که روز ولنتاین نزدیک می شود ، سرمایه گذاری کند و دو پرنده را با یک سنگ اجتماعی به قتل رساند.

با کاشت دارایی های اصلی کمپین خود قبل از یک رویداد بزرگ عمومی یا مناسبت از طریق تیزرها ، می توانید درگیری و دستیابی چشمگیر را افزایش دهید.

نمک بو - Nusret Gökçe

همه عاشق غذا هستند - و اگر اهل خوردن گوشت هستید ، احتمالاً طرفدار بزرگی از گوشتهای کبابی هستید.

صاحب یک زنجیره پر رونق خانه های استیک ترکیه ، Chef Nusret Gökçe با مبارزات اجتماعی Salt Bae خود ویروس شد.

Nusret Gökçe با مبارزات اجتماعی Salt Bae ویروسی شد.

این امر باعث شد تا وی در این باره ویدیو و هشتگ همراهی خود را در سایر کانال های اجتماعی خود به اشتراک بگذارد و به او شهرت اینترنتی بدست آورد و در زنجیر restaurant رستورانش چراغ بدرخشد.

با انتخاب اینستاگرام ، یک پلتفرم ذاتی بصری در رسانه های اجتماعی برای اولین بار فعالیت خود را آغاز کرد ، Nusret توانست به سرعت کشش خود را بدست آورد و او را به سمت موفقیت ویروسی تقریباً آنی سوق داد.

نمک باه |  استیک عثمانی

در نتیجه این ایده خوب محور اینستاگرام ، سالت بی اکنون قصد دارد اولین رستوران لندن خود را به دلیل تقاضای محبوب - یک نشانه مطمئنی از موفقیت آشپزی همه را بخاطر کمپین قدرتمند رسانه های اجتماعی آشپز افتتاح کند.

رسانه های اجتماعی ساده و مقرون به صرفه ی سرآشپز نصرت سریع فوراً سر به سر می کنند و این ثابت می کند که با تمرکز بر روی روند خلاقانه و نه سرمایه های کلان ، می توانید هزینه های خود را کاهش داده و همچنان از موفقیت گسترده در رسانه های اجتماعی لذت ببرید.

لیموهای خود را بشناسید - سرطان پستان در سراسر جهان

برای تشویق زنان به بررسی منظم سینه های خود ، علامت های هشدار دهنده جسمی و در نهایت کمک به نجات جان ، سرطان جهانی سینه در سراسر جهان در ماه فوریه کمپین Know Your Lemons خود را با تمام توان راه اندازی کرد - و پاسخ باورنکردنی بود.

کمپین با ایجاد نام و مفهوم جذاب ، کمپین #KnowYourLemons در سراسر جهان برای سرطان سینه به هزاران زن به اطلاعات مهم مورد نیاز برای شناسایی علائم هشدار دهنده کمتر شناخته شده و به اشتراک گذاشتن قصه های شخصی خود با جامعه پر رونق پرداخت.

موسسه خیریه صفحه شخصی یک عضو مستقل را در فیس بوک ایجاد می کند که در آن افراد می توانند به روزرسانی منظم اخبار را بخوانند ، به این دلیل اهدا کنند و در گفتگوهای فعال درباره این موضوع شرکت کنند. نبوغترین عنصر این کمپین خاص ، دسترسی به آن است.

# شناخت_علم

بدانید فرزند مغز و پرورش مغز شما و مدیر عامل سرطان پستان در سراسر جهان ، کورین السورث بومونت ، این حرف را برای گفتن داشت:

"فرقی نمی کند سطح سواد بالایی داشته باشید ؛ اگر نتوانید بخوانید باز هم می توانید به این تصویر نگاه کنید و جان خود را حفظ کنید."

با استفاده از یک رویکرد دیداری چشمگیر ، سازمان قادر به گسترش آگاهی با سرعتی است که تنها با یک هشتگ یا خط بند قابل دستیابی نبود. مهم نیست که شما کی هستید یا با چه زبانی صحبت می کنید ، پیام در اینجا به راحتی قابل درک است.

جفت شدن زاویه اجتماع مبتنی بر فیس بوک با یک تماس ساده "اهدا" به اقدام ، به معنای سرطان پستان در سراسر جهان است

استفاده از یک مفهوم مبارزات انتخاباتی سبکی برای انتقال یک موضوع جدی و دادن بستری به افراد ، که در آن می توانید افکار و داستانهای خود را با مخاطب طنین انداز کنید و باعث شد سرطان جهانی پستان در سراسر جهان از هدف جمع آوری کمک های خود در 317٪ فراتر رود و فقط به تنهایی ارائه شود .

روز مادر تعطیل - روزهای نامه قرمز

روز مادر بسیار بزرگ است - و برای کسانی که در حوزه تجارت الکترونیکی کار می کنند ، فرصتی واقعی برای گسترش دادن مارک تجاری شما ، جذب دنبال کننده های جدید و افزایش درآمد است.

Dragon’s Den متعلق به ارائه دهنده تجربه هدیه Red Red Days با راه اندازی یک کمپین هوشمندانه با عنوان روز خاموش مادر (یا #MumsDayOff ) این روز مادر را سر و صدا کرد .

Dragon’s Den متعلق به ارائه دهنده تجربه هدیه Red Red Days با راه اندازی یک کمپین هوشمندانه با عنوان روز خاموش مادر (یا #MumsDayOff) این روز مادر را سر و صدا کرد.

این شرکت با ارائه شانس برنده شدن در ناهار در "نمای از شارد" ، از طرفداران خود در فیس بوک و توییتر پرسید که چرا فکر می کنند مادرشان شایسته یک روز مرخصی است. در نتیجه ، این شرکت سریع روند خود را آغاز کرد ، توجه رسانه ها را جلب کرد و صدها دنبال کننده جدید را در این روند به دست آورد.

برای حمایت از این کمپین ، Red Letter Days از تعداد معدودی از مادران خواسته است که آنها برای روز مادر چه می خواهند و یک راهنمای هدیه لحظه آخری را در طول روز منجر به نتایج مسابقه منتشر کرد - تلاشهایی که در جهت تقویت کمپین و تشویق فراگیرانه درگیر کانالها بود. .

روز مادر بسیار بزرگ است - و برای کسانی که در حوزه تجارت الکترونیکی کار می کنند ، فرصتی واقعی برای گسترش دادن مارک تجاری شما ، جذب دنبال کننده های جدید - و سودآوری سلامت است.

ماهیت عاطفی این کمپین بیش از 100 مدخل را در توییتر تشویق کرد و هر شرکت کننده در مسابقه به طور میانگین از دو توییت مجدد لذت می برد و به کمک به مقام جستجوگر شرکت در طول روز مادر کمک می کند و یک واقعیت واقعی برای این برند ایجاد می کند.

به عنوان شرکتی که بیش از یک دهه قبل درگیر بحث و جدال است ، کمپین های رسانه ای اجتماعی غنی مانند این باعث شده است تا این تجارت دوباره به نقشه راه پیدا کند و به این برند کمک کند تا بار دیگر به یکی از نامهای قابل اعتماد در بخش تجربه هدیه تبدیل شود.

Eggo - Kellogg's و Netflix

Eggo نام کمپین رسانه های اجتماعی است و محصولی که کمپین در تلاش است به آن وصل شود.

شما می گویید Eggo چیست؟ فقط برای پاک کردن موارد ، Eggo در واقع یک وافل منجمد از Kellogg است - محصولی که آنها در طول فصل یکی از نمایش های اصلی Netflix با نام Stranger Things را قرار داده بودند.

Eggo در واقع یک وافل منجمد از Kellogg است - محصولی که آنها در طول فصل یکی از نمایش های اصلی Netflix را با نام Stranger Things قرار دادند.

به گفته دیجیتال طوطی ، گفته می شود Stranger Things محبوب ترین سری اصلی دیجیتال تا به امروز است. البته ، با دیدن افرادی که یکی از شخصیت های اصلی یعنی یازده را مشاهده می کنید ، آنها را به نمایش درآورد و او را مسخره کرد ، اما برای کمک به تشویق بیشتر گفتگوها و بهبود تعامل اجتماعی آنها ، وی را به توئیتر رساند.

برای وصل کردن فصل دوم Stranger Things ، Netflix و Kellogg's Eggo برای نمایش در یک کلیپ کوتاه از waffles یخ زده و تیم اجتماعی Eggo در توییتر گشودند تا از این قرار گرفتن در معرض دید استفاده کنند. توییت بیش از 9،200 بازتوییت و 20،000 لایک به دلیل این برنامه اجتماعی باهوش کسب کرد - سپس به بقیه کانالهای اجتماعی خود دست یافت تا بتواند چرخش را حفظ کند. برای اطلاعات ، صفحه توییتر Eggo دارای 11.2 هزار دنبال کننده است که از تعامل و همواره بالا برای هر توییتی که منتشر می کنند برخوردار است.

شما با همکاری با یک مارک دیگر برای راه اندازی یک کمپین اجتماعی ، شما ایستادگی می کنید تا دستاوردهای انبوه خود را افزایش دهید. ارتقاء متقابل شرکت ابزاری قدرتمند در رسانه های اجتماعی است و به مخاطبان کاملاً جدید در برند شما کمک می کند.

همچنین ، با حرکت سریع و پرش به روند ، شما می توانید از مزایای سوار شدن بر کرت موج بسیار ویروسی ویروسی استفاده کنید.

با حرکت سریع و پرش به روند ، شما می توانید از مزایای سوار شدن بر کرت موج ویروسی بسیار مثمر ثمری بهره مند شوید.

رسانه های اجتماعی یک بخش اساسی از زرادخانه دیجیتال هر بازاریاب است و با یادگیری چگونگی استفاده از سیستم عامل ها به نفع شما ، نه تنها کمپین های موفقی را ایجاد می کنید و باعث افزایش آگاهی از برند می شوید ، بلکه چشم انداز شغلی خود را به روشی عظیم بهبود می بخشید.

این که آیا شما یک مبتدی کامل ، صاحب مشاغل یا بازاریابی حرفه ای هستید که به دنبال پیشی گرفتن هستید ، این دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی برای شما مناسب است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.