ایمیل مارکتینگ

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

۳۷۷ بازديد
صندوق ورودی اصلی مشتری استاندارد شما با پیامهای بازاریابی ، خطوط موضوعی رقابتی و تعداد زیادی ایمیل مورد توجه جلب می شود. با بیش از 144 میلیارد ایمیل که هر روز ارسال می شود ، بازاریابی ایمیل یکی از کانال های نخبه برای ارتباطات تجاری است. بنابراین چگونه سیگنال خود را از سر و صدا جدا می کند؟

مطمئناً ، پیدا کردن کلید پیام غیرفعال برای خط پایین شما مهم است - خواه آن خط پایین سرد باشد ، پول نقد یا مشارکت جامعه یا هر چیز دیگری بین هم باشد. آنچه در زیر می آید هشت استراتژی بازاریابی ایمیل آزمایش شده از طریق صندوق ورودی است که فرستندگان موفق برای کلیک بر روی ایمیل های خود استفاده کرده اند.

1. ایمیل خود را بدون استفاده از نام گیرنده شخصی کنید
دیگر "عزیز [نام اینجا را وارد کنید]"

عملکرد تبریک های ایمیل شخصی تقریباً به همان اندازه که به نظر می رسد مؤثر نیستند. در حقیقت ، تحقیقات دانشکده بازرگانی فاکس Temple نشان می دهد که این نوع شخصی سازی شخصی می تواند مضر باشد.

با توجه به سطح بالای نگرانی های مربوط به امنیت سایبری در مورد فیشینگ ، سرقت هویت و کلاهبرداری در کارت اعتباری ، بسیاری از مصرف کنندگان نسبت به ایمیل ، به ویژه کسانی که با سلام شخصی احتیاط دارند ، محتاط هستند.
برای اشتراک گذاری کلیک کنید
یک عنصر مهم در بازاریابی ایمیل رابطه است. آیا گیرنده به شما اعتماد دارد؟ آیا گیرنده حتی می داند شما کی هستید؟ وقتی ایمیلی خیلی زود با مجبور کردن آشنایی ، اسلحه را پرش می کند ، شخصی سازی به صورت تند و تیز در می آید. صمیمیت در زندگی واقعی به دست می آید ، و به نظر می رسد با ایمیل یکسان باشد. این مثال را از صندوق ورودی من بگیرید. در سالها هیچ کس به من حروف بزرگ نگفته است.

شخصی سازی آمازون ، استراتژی های ایمیل

آشنایی با مشترک ، بسیاری از خوانندگان ایمیل را با احتیاط خاموش می کند. اما این به معنای این نیست که همه اشکال شخصی سازی محدود هستند. در حقیقت ، یک مارک خاص شخصی سازی می تواند زمان زیادی را پرداخت کند: ارسال ایمیل که شخصیت فرد مشترک را تأیید می کند (به عنوان مثال ، تاریخچه خرید یا جمعیتی).

(مطالعه) همچنین نشان داد که شخصی سازی محصول ، که در آن مشتریان به کالاهایی هدایت می شوند که الگوهای خرید گذشته آنها نشان می دهد که آنها دوست دارند ، در 98 درصد از مشتریان پاسخ مثبت ایجاد کرده است.
برای اشتراک گذاری کلیک کنید
نکته قابل قبول اینجاست که اگر قرار است از شخصی سازی به عنوان یک استراتژی ایمیل استفاده کنید ، این کار را به روشی معنی دار انجام دهید. برای قرار دادن نام کسی در سلام شما دانش یا رابطه کمی لازم دارد. نشان دادن ایمیل شخصی شده ویژه مربوط به نیازها و تاریخچه گیرنده ، مراقبت بسیار بیشتری را نشان می دهد. باز هم ، مثالی از صندوق ورودی من ، این ایمیل از Rdio با تشریفات مخالف است و به روز رسانی موسیقی را که من در واقع به آن گوش می دهم ، ارائه می دهد.

استراتژی های ایمیل ، شخصی سازی Rdio

2. خطوط طولانی و کوتاه
وقتی تصمیم می گیرد که چگونه می توان از آن خط مطلبی استفاده کرد ، فقط یک منطقه برای جلوگیری از آن وجود دارد: خط موضوع 60 تا 70 کاراکتر. بازاریابان از این امر به عنوان "منطقه مرده" از طول موضوع یاد می کنند. طبق تحقیقات آسترا ، که بیش از 900 میلیون ایمیل برای گزارش خود ردیابی کرده است ، در این کاراکتر از 60 تا 70 کاراکتر خط موضوع ، هیچ افزایشی در نرخ باز یا کلیک وجود ندارد.

برعکس ، خطوط موضوع 70 کاراکتر و بالاتر برای تست خوانندگان در کلیک کردن به محتوا ، و خطوط موضوع 49 کاراکتر و بالاتر از آنها با میزان باز تست شده سودمند هستند.

در حقیقت ، Adestra دریافت که خطوط موضوع کمتر از 10 کاراکتر طولانی دارای 58٪ باز است.

موضوعات موفقیت آمیز با موفقیت ادبیات الکترونیکی رئیس جمهور باراک اوباما رواج پیدا کرد. او شاهد تعامل باورنکردنی با موضوعاتی چون "هی" و "وای" بود.

استراتژی های ایمیل ، ایمیل اوباما سلام

بنابراین این سؤال مطرح می شود: آیا شما می خواهید کلیک (پاسخ) را تقویت کنید یا باز شود (آگاهی)؟ به دنبال کلیک های طولانی باشید. آن را برای باز کردن کوتاه نگه دارید.

در هر صورت ، یک استراتژی مفید ایمیل این است که کلمات بیشتری را فشار دهید یا فقط کمی بکشید تا از این منطقه 60 تا 70 شخصیت مرده جلوگیری شود.
منبع: https://buffer.com/resources/8-effective-email-strategies-backed-by-research/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.