طراحی سایت بدون کدنویسی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت بدون کدنویسی

۵۰۷ بازديد
آیا به دنبال بهترین طراحی وب سایت بدون کدنویسی هستید؟ نرم افزار طراحی وب شما را قادر می سازد در زمان بسیار کم قالب و طراحی وب ایجاد کنید. در قدیم ، باید صدها خط دشوار کد بنویسید تا حتی ابتدایی ترین قالب ها را ایجاد کنید. اما با وجود نرم افزار پیشرفته ایجاد وب که در حال حاضر در بازار موجود است ، هر کسی می تواند به سرعت و به راحتی طراحی های وب زیبا را بسازد.

در این مقاله ، ما بهترین نرم افزار طراحی وب را که می توانید برای ایجاد قالب وب سایت یا وب سایتهای تمام عیار استفاده کنید ، به اشتراک خواهیم گذاشت.

1. وردپرس
وردپرس

WordPress یک نرم افزار رایگان و آزاد است که به شما امکان می دهد هر نوع وب سایت را با سهولت ایجاد کنید. بیش از 30٪ وب از WordPress استفاده می کنند و آن را به محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان تبدیل می کنند.آیا به دنبال بهترین طراحی وب سایت بدون کدنویسی هستید؟ نرم افزار طراحی وب شما را قادر می سازد در زمان بسیار کم قالب و طراحی وب ایجاد کنید. در قدیم ، باید صدها خط دشوار کد بنویسید تا حتی ابتدایی ترین قالب ها را ایجاد کنید. اما با وجود نرم افزار پیشرفته ایجاد وب که در حال حاضر در بازار موجود است ، هر کسی می تواند به سرعت و به راحتی طراحی های وب زیبا را بسازد.

در این مقاله ، ما بهترین نرم افزار طراحی وب را که می توانید برای ایجاد قالب وب سایت یا وب سایتهای تمام عیار استفاده کنید ، به اشتراک خواهیم گذاشت.

1. وردپرس
وردپرس

WordPress یک نرم افزار رایگان و آزاد است که به شما امکان می دهد هر نوع وب سایت را با سهولت ایجاد کنید. بیش از 30٪ وب از WordPress استفاده می كنند و آن را به محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان تبدیل می كنند.

برای صرفه جویی بیشتر در وقت شما ، می توانید بهترین تم های داخلی وردپرس را نیز ببینید. می توانید یک موضوع وردپرس را نصب کرده و در صورت لزوم ویرایش کنید. هر موضوع ساختار اساسی دارد و شما می توانید هر چیزی را در یک موضوع مانند  طراحی وب سایت بدون کدنویسی رنگ ها ، پس زمینه ، تصاویر و غیره تغییر دهید.

نصب وردپرس آسان است. برای شروع کار با WordPress به یک نام دامنه و هاستینگ وب احتیاج دارید ، که به ترتیب در حدود 14.99 دلار در سال و 7.99 دلار در ماه هزینه دارد. وقتی تازه با یک وب سایت جدید شروع می کنید ، می تواند بسیار زیاد باشد.

خوشبختانه ، ما یک پیشنهاد ویژه برای کاربران IsItWP تهیه کرده ایم. می توانید با Bluehost ، یک ارائه دهنده میزبانی رسمی توصیه شده وردپرس ، یک وب سایت را فقط با 2.75 دلار در ماه راه اندازی کنید. این بدان معناست که شما یک نام دامنه رایگان + 60٪ تخفیف در میزبانی وب دریافت می کنید.

برای ادعای این پیشنهاد منحصر به فرد Bluehost اینجا کلیک کنید »

2. سازنده تماس ثابت
تماس مداوم

ثابت تماس با طراحی و نرم افزار طراحی وب سایت ساخت و کشیدن قدرتمند طراحی وب سایت بدون کدنویسی وب سایت را ارائه می دهد حتی اگر شما یک مبتدی مطلق باشید ، این امکان را به شما می دهد که وب سایت را از پایین به بالا ایجاد کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید همگام سازی سازنده وب سایت با صفحه فیس بوک خود است. در طی چند دقیقه ، سازنده اطلاعات تماس ، تصاویر و متن را از فیس بوک بیرون می کشد و یک وب سایت تجاری را برای شما جمع می کند.

به غیر از این ، شما می توانید یک فروشگاه تجارت الکترونیک بسازید و محصولات خود را با استفاده از نرم افزار بازاریابی ایمیل ثابت تماس بگیرید. این امکان را برای شما فراهم می کند که محصولات فیزیکی و دیجیتال ، خدمات و غیره را بفروشید.

می توانید با یک حساب کاربری رایگان شروع کنید که دارای ویژگی های اساسی است. اگر دوست دارید ثابت تماس با ایجاد وب سایت خود باشید ، می توانید برای ویژگی های بیشتر به برنامه های حق بیمه آنها ارتقا دهید. برای اطلاعات بیشتر ، بررسی کامل ما با ما تماس بگیرید.

http://seomaneger.parsiblog.com/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.