6 تا از بهترین سیستم عامل های تجارت الکترونیکی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

6 تا از بهترین سیستم عامل های تجارت الکترونیکی

۴۱۵ بازديد
انتخاب بستر مناسب تجارت الکترونیکی برای موفقیت در تجارت شما بسیار مهم است شما نه تنها ویژگی های مورد نیاز خود را انتخاب می کنید ، بلکه با رشد یا تغییر مشاغل خود ، چالش هایی را که با آن روبرو خواهید بود انتخاب می کنید. مقیاس پذیری ، انعطاف پذیری و هزینه سیستم عامل شما می تواند برای شما یا علیه شما کار کند.
قبل از مقایسه سیستم عامل های تجارت الکترونیکی ، ایده خوبی است که قبلاً بخش زیادی از مهارت ها و استراتژی های خود را مرتب کرده باشید. به عنوان مثال ، برخی از سیستم عامل ها برای کسانی که دارای SEO متمرکز هستند بهتر هستند. شما نمی خواهید سایت تجارت الکترونیکی خود را بسازید و سپس بدانید که برای استراتژی خود بهینه نشده است. در حالی که برخی از سیستم عامل ها برای کسانی که مهارت های کد نویسی دارند ، محدود کننده هستند ، ممکن است کسانی که مهارت لازم را ندارند ، از سادگی همین سیستم عامل ها بهره مند شوند.
با نگاهی به شش سیستم عامل برتر تجارت الکترونیکی که در حال حاضر موجود است ، با در نظر گرفتن اولویت های خود ، به ما بپیوندید.
 

انتخاب بستر مناسب تجارت الکترونیکی برای موفقیت در تجارت شما بسیار مهم است شما نه تنها ویژگی های مورد نیاز خود را انتخاب می کنید ، بلکه با رشد یا تغییر مشاغل خود ، چالش هایی را که با آن روبرو خواهید بود انتخاب می کنید. مقیاس پذیری ، انعطاف پذیری و هزینه سیستم عامل شما می تواند برای شما یا علیه شما کار کند.

قبل از مقایسه سیستم عامل های تجارت الکترونیکی ، ایده خوبی است که قبلاً بخش زیادی از مهارت ها و استراتژی های خود را مرتب کرده باشید. به عنوان مثال ، برخی از سیستم عامل ها برای کسانی که دارای SEO متمرکز هستند بهتر هستند. شما نمی خواهید سایت تجارت الکترونیکی خود را بسازید و سپس بدانید که برای استراتژی خود بهینه نشده است. در حالی که برخی از سیستم عامل ها برای کسانی که مهارت های کد نویسی دارند ، محدود کننده هستند ، ممکن است کسانی که مهارت لازم را ندارند ، از سادگی همین سیستم عامل ها بهره مند شوند.

با نگاهی به شش سیستم عامل برتر تجارت الکترونیکی که در حال حاضر موجود است ، با در نظر گرفتن اولویت های خود ، به ما بپیوندید.


1) WooCommerce

مدت مدیدی بود که WooCommerce بر بازار خود حاکم بود. به عنوان یک افزونه مستقیم وردپرس ، هنوز هم پیشنهادات زیادی دارد ، به خصوص برای آن دسته از مشاغل که دارای وب سایت هستند و برای اولین بار در حال تجارت الکترونیکی هستند. WooCommerce دارای قابلیت تنظیم بالا و تجزیه و تحلیل داخلی است. این پلتفرم تقریباً مانند تمامی سیستم عامل های تجارت الکترونیکی ، پشتیبانی 24/7 مشتری دارد.

این افزونه به خودی خود رایگان است ، اما شما هنوز هم نیاز دارید که سایت خود را میزبانی کرده و برخی از هزینه های مربوط را بپردازید. اگر به یک پکیج همه در یک نیاز دارید ، رقبایی مانند Squarespace ممکن است حس بیشتری برای شما ایجاد کنند.

WooCommerce برای آن دسته از مشاغلی که به یک بستر قابل تنظیم نیاز دارند ، وردپرس را به خوبی می شناسند و ریزه کاری های کدگذاری دارند مناسب است. با این حال ، WooCommerce یک مقیاس دشوار است و اجازه سئو مناسب را نمی دهد. همچنین فاقد پشتیبانی بازاریابی در رسانه های اجتماعی است که Shopify را بسیار جذاب می کند. اگر در حال برنامه ریزی برای رشد چشمگیر شغل خود هستید ، گزینه های دیگر ممکن است به شما بهتر خدمت کند.

چه کسی از WooCommerce استفاده می کند؟

Airstream ، یک شرکت تریلر است که به تجارت الکترونیک گسترش یافته است.
Cured ، فروشگاه مواد غذایی است که از یک فروشگاه آجر و ملات رشد کرده است.
آنتی بادی مطلق ، یک شرکت توالی پزشکی است که برای به اشتراک گذاشتن نتایج با مشتریان نیاز به شرکت داشت.


2) خرید
خریدن

Shopify بسیار محبوب است. این بستر تجارت الکترونیکی برای افرادی است که برای فروش و یا کسانی که به طور قطعی حمل و نقل را تکیه می کنند ، بازاریابی رسانه های اجتماعی است . این پلت فرم ساده ، قابل انعطاف و مقیاس پذیر از مشاغل کوچک و متوسط ​​است. همچنین برای استفاده از آن نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید. در عوض ، این پلتفرم دارای رابط کشیدن و رها کردن است که به شما امکان می دهد سایت خود را بسازید.

Shopify روی فروش تمرکز دارد و بسیاری از مدیریت تجربه مشتری (CEM) و ویژگی های فروش بالا را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال ، Shopify در تلاش است تا بزرگترین فروشگاه ها را اداره کند. Shopify Plus ممکن است به شما در رشد یک فروشگاه بزرگتر کمک کند ، اما اگر شما در حال حاضر یک خرده فروش بزرگتر هستید ، ممکن است انتخاب مناسبی برای شما نباشد.

اگر با فروش با حجم بالا سر و کار دارید یا می خواهید روی بازاریابی رسانه های اجتماعی روی سئو تمرکز کنید ، ارزش دارد وقت خود را برای بررسی رقیب جدید Shopify یعنی Big Commerce که عملکرد عالی دارد ، بررسی کنید.

چه کسی از Shopify استفاده می کند؟

کارولینا ، یک شرکت کاغذی است که از عمده فروشی به تجارت الکترونیکی منتقل شده است.
آدم برفی ، توسعه دهنده بازی کانادایی که برای فروش کالاها نیاز داشت.
Kylie Cosmetics ، فروشگاه زیبایی که با قدرت ستاره کایلی جنر کار می کند.



پیشنهاد 1
3) تجارت بزرگ
تجارت بزرگ

بسیاری از مشاغل خود را کاهش می دهند تا انتخاب خود را بین Shopify و تجارت بزرگ کاهش دهند. تجارت بزرگ نه تنها می تواند فروشگاه های گسترده ای را انجام دهد که Shopify با آن دست و پنجه نرم می کند بلکه عملکرد سئو قوی تر را نیز ارائه می دهد. این یک تجربه پرداخت یک صفحه ای دارد که می تواند به تبدیل شما کمک کند ، اما فاقد یک خرید و فروش با یک کلیک است که Shopify این کار را به خوبی انجام می دهد.

این که آیا تجارت بزرگ برای شما بیش از Shopify کار خواهد کرد یا نه ، بستگی به استراتژی خود شما دارد ، البته. اگر تجارت بزرگ را انتخاب می کنید ، می توانید از قابلیت سفارشی سازی بالا (در صورت داشتن مهارت برنامه نویسی) و پشتیبانی مداوم از مشتری انتظار داشته باشید. با این حال ، شما همچنین می توانید برای بسیاری از ویژگی هایی که سایر سیستم عامل ها در برنامه های اصلی خود گنجانده اند ، دارای برچسب قیمت بالاتری باشید.

چه کسی از تجارت بزرگ استفاده می کند؟

کارولینای پانترز ، یک تیم ورزشی که برای تبدیل کاربران موبایل نیاز داشت.
Hincapie Sportswear ، یک شرکت لباس ورزشی B2B.
Di Bruno Bros. ، یک شرکت غذایی است که بیش از یک دهه است که از طریق تجارت الکترونیکی به فروش می رسد.


4) OpenCart
OpenCart

اگر برچسب قیمت بزرگ تجارت بزرگ غیرقانونی است ، ممکن است در عوض از OpenCart قدردانی کنید. این منبع باز و استفاده رایگان است ، اگرچه می توانید در افزودنی ها سرمایه گذاری کنید ، که هزینه آنها از 100 دلار رایگان است. گزینه های افزودنی بسیاری وجود دارد ، برخی با ویژگی هایی که باید هزینه های دیگری را بپردازید.

این پلتفرم همچنین به قابلیت رمزگذاری زیادی نیاز دارد ، نه فقط به این دلیل که بسیار قابل تنظیم است ، بلکه به دلیل پشتیبانی آنها به اندازه سایر سیستم عامل ها قوی نیست. اگر مشکلی پیش نیاید ، ممکن است لازم باشد در حالی که OpenCart برای بازگشت به شما کار می کند ، با سایت خود سر و کار داشته باشید.

با این وجود ، OpenCart از قابلیت سئو خوبی برخوردار است ، همیشه دارای قابلیت پاسخگویی به تلفن همراه است و می تواند گزینه مناسبی برای یک صاحب مشاغل کوچک با فن آوری باشد که می خواهد در سیستم عامل خود ذخیره کند.

چه کسی از OpenCart استفاده می کند؟

صلیب سرخ انگلیس ، که نیاز به فروش کلاس و محصولات داشت.
قایق ماهیگیری ، یک تجارت کوچک خارج از هنگ کنگ است.


5) مربع
فضای مربع

به راحتی می توان فهمید که چرا مشاغل کوچک بدون مهارت کد نویسی به Squarespace دامن می زنند. این پلت فرم طراحی عالی از یک رابط کشیدن و رها کردن ساده بر اساس چندین قالب زیبا ارائه می دهد. از لحاظ بصری ، بسیار جذاب است ، بنابراین بین متخصصین متمرکز بر طراحی از عکاسان گرفته تا طراحان داخلی محبوب است.

Squarespace همچنین به نظر می رسد صاحبان مشاغل کوچک را جذب می کند - به احتمال زیاد به دلیل اینکه برای شخصی سازی سایت های تجارت الکترونیکی خود رمزگذار ندارند. با وجود این ، Squarespace انعطاف پذیر است و به شما امکان می دهد محصولات نامحدودی را در سایت خود ارائه دهید. از طرف دیگر ، اگر مشاغل شما روی تجارت الکترونیک متمرکز است یا از حجم فروش بالایی برخوردار است ، ممکن است Squarespace مناسب شما نباشد. از قابلیت های SEO یا CRM زیادی برخوردار نیست.

چه کسی از مربع استفاده می کند؟

Archmot Motorcycle ، شرکت موتور سیکلت کیانو ریوز.
Bembien ، فروشگاه لوازم جانبی که در سبدهای بافته شده تخصص دارد.
Egg Shop ، یک ساندویچ فروشی در شهر نیویورک.
6) مگنتو
مگنتو

Magento ، توسط Adobe ، به ویژه در آسیا محبوب است. اکنون ، شرکت های آمریکای شمالی شروع به تحقق قدرت در پشت این بستر تجارت الکترونیکی کرده اند. برای برتری در این سیستم عامل به مهارت برنامه نویسی احتیاج دارید ، اما اگر برخی از آنها را داشته باشید ، ماهیت منبع باز آن را بسیار انعطاف پذیر و مقیاس پذیر می کند. بسیاری از برنامه های افزودنی و ویژگی ها در حال حاضر موجود هستند ، یا می توانید موارد دلخواه خود را بسازید. به علاوه ، با طراحی هوشمندانه و ماژولار ، ساختن یک سایت تجارت الکترونیکی آسان است که بسیار مناسب به نظر می رسد.

Magento یک انتخاب هوشمندانه برای مشاغل کوچک یا بزرگ است که می تواند رابط پیچیده تری نسبت به Squarespace داشته باشد. در حالی که نسخه رایگان Magento وجود دارد ، پرش از شرکت آزاد به شرکت قابل توجه است - هزینه شرکت 2200 دلار در ماه است. این می تواند گسترش تجارت در دنیای تجارت الکترونیکی را دشوار کند.

چه کسی از مگنتو استفاده می کند؟

فقط برای آقایان ، یک برند رنگ موی مردانه با Magento وارد دنیای تجارت الکترونیکی شد.
HP Inc ، شرکت الکترونیک برای چندین کشور در آسیا به یک فروشگاه بزرگ تجارت الکترونیکی احتیاج داشت.
هلی هانسن ، مارک پوشاک هنگامی که پلت فرم قدیمی تجارت الکترونیکی آنها قطع شد ، Magento را انتخاب کرد.
افکار نهایی
درنهایت ، بهترین پلتفرم تجارت الکترونیکی برای مشاغل شما ، یکی خواهد بود که با مهارتهای رمزگذاری و انتظارات شما برای رشد ، هم از نظر حجم و هم با تعداد محصولات ارائه شده مطابقت داشته باشد.

بستر مناسب همچنین به شما امکان می دهد تا از استراتژی های بازاریابی و تجربه مشتری که برای پیشرفت استفاده می کنید استفاده کنید .

هر کجا که انتخاب کنید ، تصمیم خود را برای انتخاب بستر مناسب تجارت الکترونیکی عجله نکنید - این یک تصمیم پیچیده است که تأثیر عمیقی بر تجارت شما خواهد گذاشت.

تبدیل شدن به یک خبره بازاریابی دیجیتال و حرفه ای و را انتخاب کنید پلت فرم تجارت الکترونیک برای کسب و کار خود را. امروز بروشور را بارگیری کن

سیستم عامل چیست؟

سیستم عامل مهم ترین برنامه ای است که اول از همه روی سیستم کامپیوترها نصب می شود وارتباط بین کار و سیستم از طریق همین سیستم عامل برقرار می شود. در واقع سیستم عامل دستورات داده شده از سمت کاربر به زبان سطح بالا را به زبان ماشین ترجمه می کند تا کامپیوتر بتواند آنها را بفهمد و اجرا کند. به عبارت دیگر، سیستم عامل به عنوان یک واسطه بین کاربر و سخت افزار کامپیوتر عمل می کند و محیط مورد نیاز برای اجرای کارآمد برنامه های مختلف را فراهم می آورد.

رابطه بین سیستم عامل، کاربر، سخت افزار و برنامه

تاریخچه سیستم عامل ها

  • اولین کامپیوتر با نام Z1 ، در سال 1936 تا 1938 ساخته شد. متاسفانه این کامپیوتر بدون سیستم عامل کار می کرد.
  • بیست سال بعد و در سال 1956، اولین سیستم عامل دنیا ساخته شد.
  • در دهه 1960، شرکت بل (bell) شروع به کار ساخت اولین سیستم عامل چند وظیفه ای با نام UNIX کرد.
  • در سال 1977، سری اپل (apple) سیستم عامل ها ساخته شد و Apple Dos 3.3 اولین سیستم عامل مبتنی بر دیسک بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.