استراتژی بهینه سازی محتوا چیست ؟

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

استراتژی بهینه سازی محتوا چیست ؟

۲۷۹ بازديد
بهینه سازی محتوا یک اصطلاح شما شنیده ام اگر شما در بازاریابی محتوا و بازاریابی آنلاین کار کرده است. در این مقاله ، ما قصد داریم به بحث در مورد بهینه سازی محتوا و همه چیز را که هر کسی باید در مورد آن را می دانم.

در این مقاله ما همچنین به سه سوال زیر پاسخ خواهیم داد که سوالات اساسی برای هر فرد در زمینه بهینه سازی محتوا است:

بهینه سازی محتوا چیست ؟
انواع افزایش محتوا چیست?
استراتژی بهینه سازی محتوا چیست ؟
البته ، در این مقاله ، در مورد استراتژی بهینه سازی محتوا صحبت نمی شود و تعریف کلی آن تنها بیان می شود. اکثر هدف ما این است که شما را با این اصطلاح آشنا کنیم و چگونگی افزایش و بهبود آن را داشته باشیم.بهینه سازی محتوا یک اصطلاح شما شنیده ام اگر شما در بازاریابی محتوا و بازاریابی آنلاین کار کرده است. در این مقاله ، ما قصد داریم به بحث در مورد بهینه سازی محتوا و همه چیز را که هر کسی باید در مورد آن را می دانم.

در این مقاله ما همچنین به سه سوال زیر پاسخ خواهیم داد که سوالات اساسی برای هر فرد در زمینه بهینه سازی محتوا است:

بهینه سازی محتوا چیست ؟
انواع افزایش محتوا چیست?
استراتژی بهینه سازی محتوا چیست ؟
البته ، در این مقاله ، در مورد استراتژی بهینه سازی محتوا صحبت نمی شود و تعریف کلی آن تنها بیان می شود. اکثر هدف ما این است که شما را با این اصطلاح آشنا کنیم و چگونگی افزایش و بهبود آن را داشته باشیم.

بهینه سازی محتوا چیست ؟
برای درک دقیقا همان چیزی است که این اصطلاح به معنای آن است ، بهتر است آن را به دو کلمه تقسیم کنید: "SEO" و "محتوا""

جستجوگرها از جمله تکنیک ها و روند که برای بهینه سازی وب سایت و افزایش رتبه آن در گوگل به کار می رود به این سایت از کاربران با استفاده از موتورهای جستجو برای پیدا کردن آن.

محتوای این انواع اطلاعاتی که در صفحات وب ما قرار داده شده است.

بهینه سازی محتوا که این دو را ترکیب می کند ضروری نیست ، یعنی هر محتوایی که با هدف جذب ترافیک موتور جستجو تولید می شود.

چگونه مطالب خود را بر اساس اصول جستجوگرها ، تولید و بهینه سازی چیزها است. روش ها و تکنیک های بسیاری وجود دارد, و همچنین محتوای ویژه بهینه سازی شده, بسیاری از مقالات نوشته شده.

مهمترین بهینه سازی محتوا (محتوای جستجوگرها )

جستجو در مورد کلمات کلیدی: اگر قصد دارید ترافیک گوگل را به سایت جذب کنید. بهتر است قبل از اینکه شما شروع به تولید محتوا, به خصوص در کلمات کلیدی که با توجه به کسب و کار است که بیشتر در جستجوی آن. جستجو و بررسی. به عبارت دیگر سعی کنید با استفاده از کلمات در مطالب خود را که توسط اکثر کاربران تا کنون جستجو خواهد شد.

بهینه سازی کلمه کلیدی: این به این معنی راه چگونه و در کجا به استفاده از کلمات کلیدی در مطالب خود را. این در بهبود محتوا بسیار موثر است.

بهینه سازی محتوا: مطالب خود را باید بهینه سازی شده که شما می دانید. این بهینه سازی نه تنها از نظر SEO بلکه از جایی که کاربر باید بهینه سازی است که قادر به برقراری ارتباط با او را به درستی.

مقدمه محتوا: شما باید شبکه های اجتماعی و راه هایی برای انتشار آنها قبل از نوشتن یک استراتژی تولید محتوا پیدا کنید. در حقیقت, شما نیاز به دانستن است که شبکه ها و گروه های کاربران در حال حاضر ترین و محتوای سایت شما وجود دارد آگهی.

بهبود توسعه محتوا

یک چیز شما نیاز به دانستن در مورد بهینه سازی محتوا است که اگر هدف شما این است که فقط ترافیک موتور جستجو, شما هرگز نمی تواند زنده ماندن در افزایش رتبه بندی وب سایت خود را. اما شما به غیر از موتورهای جستجو کاربران را نیز در نظر بگیرید در واقع کاربر پسند محتوا بودن مهم ترین عاملی است که باعث می شود شما مخاطبان بیشتری را به نفع خود طرف.

اگر محتوای کاربر از مقالات خود را, مانند و پاسخ مورد نیاز خود را بر روی آن آن را دریافت ... بدیهی است در دیگر شبکه های اجتماعی مربوط به اراده خود را که این مشکل در جستجوگرها ، سایت خود را به یک اثر مثبت داشته باشد.

انواع افزایش محتوا چیست?
در واقع بهینه سازی محتوا باید در موارد زیر مورد توجه قرار گیرد:

صفحه محصول: یکی از مهم ترین صفحات که در آن اصول جستجوگرها باید رعایت شود چرا که بسیاری از این صفحات صفحات فرود در نظر گرفته.

پست های وبلاگ: صفحه وبلاگ یا مقاله خود یکی از ساده ترین صفحات و روش هایی است که می تواند در بهینه سازی محتوا اجرا شود. همانطور که می دانید ، گوگل برای محتوای ارزشمند امروز بسیار مهم است و رتبه بالا برای سایت های که با استفاده از محتوا بدون کپی کردن.

لیست: سفارش از لیست ها ، مقالات با عنوان " 10 راه..."یا" 101 تکنیک..."آنها شروع. این نوع ورق بیشتر از بقیه می تواند توجه کاربران را به منظور جلب همچنین به دلیل وضعیت خاص است که آنها و نوع برچسب است که قوی مانند ثانیه است که تاثیر زیادی در سئو در نظر SEO است که به طور کامل بهینه سازی محتوا هستند.

ویدئو: به طور کلی ، فیلم ها کمتر از متن در سایت هستند ، اما بیشتر به طوری که آنها می توانند توجه کاربران را جذب کنند. در حقیقت ، با استفاده از ویدیو ، می توانید کلمه کلیدی مورد نظر را در صفحه اول گوگل بسیار ساده تر کنید ، و میزان اشتراک گذاری فیلم های کوتاه بسیار بیشتر از محتوا است.

دادهنمایی: همه شما می دانید ارزش تصاویر را به خود جلب کاربران. اینفوگرافیک می توانید اطلاعات بی شماری را نشان می دهد. البته ، زیرا ماهیت آن یک تصویر است و متن توسط گوگل در داخل خوانده نمی شود ، بنابراین سعی کنید آن را از لحاظ کیفیت محتوا برای افزایش نرخ سهم خود تولید کنید.

اینها برخی از عناصر که در آن بهینه سازی محتوا (محتوای جستجوگرها) موارد دیگر شامل دایرکتوری ها ، و غیره در نظر گرفته شده است. لیست کلمات و ترکیب در. نمایش به صورت اسلاید.... و غیره

چگونه به منظور توسعه یک استراتژی بهینه سازی محتوا?
همانطور که در مقاله اول ذکر شد ، استراتژی بهینه سازی محتوا فقط نکات اساسی است. شما باید یک استراتژی و برنامه ریزی تمام محتوای شما تولید. در واقع ، شما باید بدانید که شما در حال انتظار برای چه کلمات کلیدی باید استفاده شود و کانال های که در آن به انتشار.

مراحل 4 برای تعریف یک استراتژی بهینه سازی محتوا (SEO برای محتوا )
تنظیم اهداف خود
تعریف هدف بهینه سازی محتوا

شما باید هدف اصلی خود را قبل از انجام هر کاری را انتخاب کنید. اگر فروشگاه شما در نظر گرفته شده برای فروش محصولات آنلاین ، شما باید محتوای آن صفحات بهینه سازی و استفاده از برچسب های مناسب در بهینه سازی.

اگر سایت شما اخبار و هدف شما این است که تنها به تولید مقالات شما باید تمرکز بر روی تولید محتوای ارزشمند و بهبود محتوای مقالات خود را. با این حال ، قبل از انجام هر کاری ، هدف خود را تنظیم کنید.

مخاطبان خود را در نظر بگیرید
بهبود محتوای مخاطب

مخاطبان و کاربران خود را بشناسید. با استفاده از Google Analytics و بسیاری از ابزارهای دیگر ، می توانید مخاطبان و کاربران بالقوه را شناسایی کنید. ویژگی ها ، سن، جنس و علاقه به هر نوع محتوا مهمترین چیزهایی است که قبل از تولید محتوا در نظر گرفته می شود. در نظر گرفتن این عناصر کمک بزرگی به شما در بهبود محتوا خواهد بود.

تقویم کار را برای خودتان در نظر بگیرید
تقویم کار است که در واقع یک تقویم است که ب شما کمک می کند تا تعیین زمانی که برای قرار دادن مطالب جدید و شما همچنین می توانید مشخص کنید که نوع از محتوا است. در واقع ، تقویم کار به شما یک نظم خاص در ایجاد محتوا می دهد.

تحلیل
هر محتوایی که ایجاد می کنید و سیستم های بازاریابی که استفاده می کنید باید برای دستیابی به اثربخشی آن بر کاربر مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. اگر شما می خواهید برای رسیدن به بهره.مطلوب محتوا ، شما نیاز به تجزیه و تحلیل. بسیاری از ابزارهای تحلیلی مانند Google Analytics و Google Webmaster toules و Alexa و غیره وجود دارد. که هر بازاریاب اینترنتی باید مسلط باشد.
برای بیشتر خواندن اینجا را کلیک کنید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.