انواع روش های بازاریابی ویروسی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

انواع روش های بازاریابی ویروسی

۲۷۳ بازديد
یکی از تکنیک های بازاریابی آنلاین است که می تواند در پخش یک محصول میان هزاران و حتی میلیون ها نفر از کاربران در یک زمان بسیار کوتاه است استفاده از بازاریابی ویروسی روش.به سادگی قرار دادن در این روش از بازاریابی جزئیات بیشتر و یا این نوع از محتوا است که دقیقا ایجاد شده برای کاربران جذاب است و تمایل به آن و به اشتراک گذاری آن با دیگران است چرا که محتوای مانند یک ویروس در زمان بسیار کمی برای سرعت پخش است دلیل ویروسی برچسب یکسان است. بازاریابی ویروسی (به انگلیسی: بازاریابی ویروسی روش تبلیغ یا بازاریابی گفت: معمولا به صورت مجازی از طریق شبکه اجتماعی منو و یا ایمیل نمایش داده شده در اینترنت و روش های مختلف انجام می شود.
بازاریابی ویروسی می تواند به عنوان تعریف:یکی از تکنیک های بازاریابی آنلاین است که می تواند در پخش یک محصول میان هزاران و حتی میلیون ها نفر از کاربران در یک زمان بسیار کوتاه است استفاده از بازاریابی ویروسی روش.به سادگی قرار دادن در این روش از بازاریابی جزئیات بیشتر و یا این نوع از محتوا است که دقیقا ایجاد شده برای کاربران جذاب است و تمایل به آن و به اشتراک گذاری آن با دیگران است چرا که محتوای مانند یک ویروس در زمان بسیار کمی برای سرعت پخش است دلیل ویروسی برچسب یکسان است. بازاریابی ویروسی (به انگلیسی: بازاریابی ویروسی روش تبلیغ یا بازاریابی گفت: معمولا به صورت مجازی از طریق شبکه اجتماعی منو و یا ایمیل نمایش داده شده در اینترنت و روش های مختلف انجام می شود.
بازاریابی ویروسی می تواند به عنوان تعریف:
روش بازاریابی است که با استفاده از شبکه های اجتماعی موجود به میزان قابل توجهی افزایش "آگاهی از نام تجاری" از طریق یک فرایند ویروس مانند. به این ترتیب ، آن است که توسط بازاریابی دهان و دندان با استفاده از اینترنت آنلاین گسترش یافته و برای دسترسی سریع به تعداد زیادی از مردم بسیار مفید است.
از منظر بازاریابی با توجه به این روند تشویق مردم به این مورد نظر اطلاعات بازاریابی دریافت می کنند در فرا محیطی رسانه انتقال; اطلاعات است که رخ داده است و یا برنامه ریزی شده است ، فرد مطلوب.
تبلیغات دهان به دهان با استفاده از شبکه اینترنت آنلاین و گسترش می دهد و دسترسی سریع به تعداد زیادی از مردم بسیار مفید است. از منظر بازاریابی با توجه به این روند تشویق مردم به این مورد نظر اطلاعات بازاریابی دریافت می کنند در فرا محیطی رسانه انتقال; اطلاعات است که رخ داده است و یا برنامه ریزی شده است ، فرد مطلوب.
این روش از نظر روش توزیع مشابه ویروس (زیستی) و یا ویروس های کامپیوتری و یا memetics است کلمه از دهان بازاریابی و یا با استفاده از اینترنت و شبکه های تلفن همراه به صورت متن و تصویر کلیپ یا فیلم کوتاه حرکت تصویر انجام شده است.

انواع روش های بازاریابی ویروسی
1. ارزش ویروسی :
در این مورد ، این شرکت مشتری را تشویق می کند تا محصول را به دیگران ارائه دهد با ارائه یک محصول با کیفیت. در این نوع محصول باید ویژگی هایی داشته باشد که مشتریان را برای ترویج چنین محصولی انگیزه می دهد.

2. حیله گری ویروسی :
به این ترتیب ، مردم با معرفی محصولات به افراد دیگر پاداش می گیرند. به این ترتیب ، محصولات باید با کیفیت بالا به منظور سزاوار چنین خطر باشد.

3. زندگی-ویروسی:
مردم می خواهند برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود را با کسانی که نیاز به یک محصول خاص. مثلا, یک فرد می خواهد برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود را در یک محصول با کسی B.

4-مارپیچ ویروسی:
در این روش مردم استفاده و درک محصولات و خدمات در تجارب خود را.

5. ویروسی ناخوشایند:
به این ترتیب ، مردم با به اشتراک گذاشتن یکدیگر از تجربیات ناخوشایند خود هشدار می دهند.

چرا بازاریابی ویروسی بسیار مهم است ؟
بازاریابی ویروسی یک شاخه شاخه اول از همه اگر شما تعریف صحیح از ویروسی بازاریابی در ذهن, شما می توانید بهتر درک مزایای آن و اهمیت آن واضح تر می شود به شما.
من به شما یک مثال برای به دست آوردن یک تصور بهتر و اصل کامل تر است. همیشه خودتان را در مشکل فرض کنیم که شما در حال نزدیک ترین دوست شما را بشنود که رنگ موهای خود را و مقدار زیادی از کار و در نتیجه رضایت و همه خواسته های خود را برآورده شده است, تعریف و دکوراسیون از برخی از شرایط را در ذهن شما دائم یکی کیفیت کار سالن زیبایی یک اثر است که دوست خود را به سطح ناخودآگاه . هنگامی که شما نیاز به یک سرویس مثل این, اولین چیزی که به ذهن شما می آید این است که برای رفتن به سالن زیبایی همان. این اصطلاح به این سبک تبلیغات شفاهی اشاره دارد که یکی از زیر گروه های بازاریابی ویروسی است که شامل حالت اجرایی عمل است . بازاریابی ویروسی نیز در سنتی و مدرن دولت و فضای آنلاین انجام می دهند این است که حالت پیش فرض آن را سبب راحت تر بودن تقسیم, تبلیغات, اعطای صلح و به دنبال (Follow ) به اشتراک گذاری دانلود افکت bichterhrah مزایای بهداشت و درمان خود را .

اهمیت بازاریابی ویروسی

مزایای بازاریابی ویروسی چیست؟
حالا که بازاریابی ویروسی شده است به شما توصیف, من ترجیح می دهم به شما برخی از عناوین در مورد مزایای استفاده از این روش را:

1-کاهش هزینه تبلیغات :
از آنجا که مشتری مشتری را به ارمغان می آورد و این سری تا کنون می رود که شما نیاز به هر نوع تبلیغات را احساس نمی کنید. البته به خاطر داشته باشید این است که مهم نیست از دست دادن خود را از نقطه نظر بازاریابی است که هر کسب و کار باید برای زنده ماندن خود را در تبلیغات ،

افراضية-روشهای مجازی :
اگر ظاهر شما در حال تلاش برای جذب مشتریان و شروع یک بازاریابی ویروسی استراتژی و سپس هزینه های صرف شده در توزیع عوامل و محصول مراکز توزیع خواهد شد به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

3. افزایش جریان مالی :
این واضح است که شما کاهش هزینه های تبلیغات و افزایش فروش از این طرف ، سود بالا در انتظار شما است.

4. موقعیت جغرافیایی نامحدود :
هنگام استفاده از این نوع بازاریابی آنلاین شما مشتریان از مقیاس های مختلف جغرافیایی می توانید. این به اندازه کافی برای ایجاد فضا برای پخش شبکه های ویروسی است.
در نتیجه تمامی این روش ها و امکانات مختلف برای جذب مشتریان وجود دارد که اصل مشتری مداری راز اجرای این روش ها می باشد.

اولین استفاده از بازاریابی ویروسی است و هزینه پایین آنها (یکی تقریبا می توان گفت که این روش بازاریابی رایگان) مهم ترین مشکل این است که بازاریابی ویروسی است که با گسترش پیام بین لایه های جامعه و اموال کلاغ چهل کلاغ رسانه ها در انتقال بدهی. کنترل بر مطالب درج شده در بین مردم از جامعه در دست شما نمی خواهد که این موضوع را به توان در برخی موارد به از دست دادن کل نهاد.



استراتژی های مفید برای بازاریابی ویروسی
* اجازه می دهد تا مردم را به استفاده از محصولات و خدمات سایت به صورت رایگان.
* ارائه مقالات در مورد محصولات و خدمات شرکت انتشار کاربران به انتشار این مقالات در وب سایت خود را.
* قابلیت عضویت در سایت و ارسال خبرنامه به کاربران ایمیل شخصی.
* ایجاد انجمن برای اتصال مردم با هم و با شرکت.

روش های انتقال بازاریابی ویروسی
Word to web: اطلاعات را در یک فرمت وب تایپ کنید که اطلاعات را به ایمیل ارسال می کند و آن را به گیرندگان ارسال می کند
کلمه به ایمیل: ارسال پیام از طریق ایمیل مانند جوک ها و عکس ها ....
دهان به دهان: دهان به دهان
Word IM (پیام فوری): پیام ها به سرعت در میان کاربران اینترنت پخش می شوند
بازاریابی با استفاده از Go: گاهی اوقات سایت ها برای ارجاع مشتریان خود پاداش می گیرند
شبکه های اجتماعی و بازاریابی ویروسی
با instagram facebook Instagram ، توییتر ، Google + و Linkedin و Instagram و دیگر شبکه های اجتماعی... افراد مختلف تمایل به اشتراک گذاری مطالب ارسال شده در شبکه های اجتماعی با یکدیگر. رسانه های اجتماعی توانایی ویروسی است. معمولا محتوا در زمینه هایی مانند کالاهای لوکس و غیره. اطلاعاتی که باعث افزایش اعتبار افراد اجتماعی شبیه به بازی های پازل است, هوش, و غیره. اطلاع رسانی (به عنوان مثال تصاویر و پس زمینه...) و محتوا مانند یک رمز عبور و راز است. استراتژی بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی بر اساس این واقعیت است که افراد پیام ها را به دوستان خود انتقال می دهند و رسانه های اجتماعی خود را با دیگران به اشتراک می گذارند. اگر محتوای ایجاد شده توسط شما دارای ویژگی های ویروسی, شما قطعا می توانید استفاده مناسب از شبکه های اجتماعی است.

مزایای بازاریابی ویروسی
1. افزایش تعداد مشتریان
2. رشد بالا در زمان کم
این نوع بازاریابی مانند گسترش ویروس ها کار می کند و با انتشار در یک زمان کوتاه می تواند مردم بیشتری را جذب کند و ترافیک وب سایت را افزایش دهد.
3-کسب اعتبار: با گسترش تبلیغات خود ، بیشتر مردم در مورد محصولات خود صحبت می کنند و این اعتبار را افزایش می دهد.
4. دید بهتر: با به اشتراک گذاشتن تبلیغات ، مردم ایده های خود را بیان می کنند و به عنوان یک قاعده بیشتر در مورد نام تجاری شما صحبت می کنند.
5. کاهش هزینه های تبلیغاتی: با گسترش نام تجاری تبلیغاتی خود را در میان مردم, آن را می سازد آن را بهتر به میان مردم دیده می شود, در نتیجه کاهش هزینه های تبلیغاتی خود را.

مشکلات بازاریابی ویروسی
* عدم کنترل نام و برند توسط شرکت
* مسیر رشد این نوع بازاریابی غیر قابل پیش بینی است.
* عدم اندازه گیری و اندازه گیری: شرکت می تواند رفتار تمام کاربران در هنگام دریافت یک پیام و چگونه کاربر دسته پیام اندازه گیری نیست.

از نتیجه محتوای ما می توانیم نتیجه بگیریم که اتخاذ شیوه های بازاریابی یک درک واقعی از نیازهای کاربران و تجزیه و تحلیل رفتار می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پیدا کردن مشتریان هدف و هزینه های بازاریابی شده اند تا حد زیادی کمک به کاهش می یابد. در یک از راه های مختلفی مرتبط با بازاریابی ویروسی, ایجاد خلاقیت و استفاده درست از وقایع و حوادث هر روز می تواند کمک بسیار زیادی به گسترش و رشد رسانه ها است که ما می خواهیم به ویروسی منتشر می شود به انجام. ما امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطلاعات کامل در بازاریابی ویروسی را بدست آورده و شما باید قادر به تکنیک های بازاریابی ویروسی به گسترش استفاده از آثار خود را.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.