قیف فروش چیست؟

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

قیف فروش چیست؟

۲۸۱ بازديد
قیف فروش چیست؟ همه ما می دانیم که روند فروش یک خط مستقیم نیست. به همین دلیل است که تبدیل سرنخ به مشتری می رود از طریق جهت خاص و در توابع مختلف متفاوت است. فروش تکرار, مهم است که به درک و تجسم فروش پرواز درستی, در غیر این صورت, شما مشتریان خود را در تاریکی از دست دادن. این است که با یک سری از مراحل است که قیف فروش شناخته شده انجام می شود.

در این مقاله شما پاسخ به تمام سوالات خود را در مورد قیف فروش پیدا کنید. از جمله اینکه چرا شما نیاز به یک قیف فروش و نحوه ایجاد آن و چه محتوایی برای استفاده در هر بخش دارید. چگونه به منظور بهبود سرکوب در طول زمان. این راهنمای مذاکرات در مورد استفاده از نرم افزار CRM در فروش قیف مدیریت و بهبود بهره وری از روند فروش پس با ما باشید.قیف فروش چیست؟ همه ما می دانیم که روند فروش یک خط مستقیم نیست. به همین دلیل است که تبدیل سرنخ به مشتری می رود از طریق جهت خاص و در توابع مختلف متفاوت است. فروش تکرار, مهم است که به درک و تجسم فروش پرواز درستی, در غیر این صورت, شما مشتریان خود را در تاریکی از دست دادن. این است که با یک سری از مراحل است که قیف فروش شناخته شده انجام می شود.

در این مقاله شما پاسخ به تمام سوالات خود را در مورد قیف فروش پیدا کنید. از جمله اینکه چرا شما نیاز به یک قیف فروش و نحوه ایجاد آن و چه محتوایی برای استفاده در هر بخش دارید. چگونه به منظور بهبود سرکوب در طول زمان. این راهنمای مذاکرات در مورد استفاده از نرم افزار CRM در فروش قیف مدیریت و بهبود بهره وری از روند فروش پس با ما باشید.

فهرست مطالب

قیف فروش چیست؟
چه تاثیر مسیر فروش در آینده کسب و کار شما?
مراحل سرکوب فروش چیست و چگونه کار می کند?
1. قیف فروش بالا: آگاهی
2. اواسط قیف فروش: ارائه راه حل و ارزیابی
3. پایین قیف فروش: تصمیم گیری و بستن قرارداد
مزایای سرکوب فروش برای کسب و کار
اندازه گیری موفقیت قیف فروش
نحوه بهبود مدیریت فروش قیف
کاربرد CRM در بهینه سازی و مدیریت مراحل قیف فروش
مقررات ورودی های قیف
نگه داشتن سرنخ
پیگیری اولیه و اولویت بندی سرنخ ها در قیف
ضبط خودکار سرنخ ها
بررسی وضعیت سرنخ در قیف
ردیابی سرنخ
اتوماسیون عملیات در قیف
تغییر خودکار فاز ایده در قیف
بازگرداندن سرنخ از دست رفته در سرکوب
خط لوله فروش ، گام بعدی به نوبه خود سرنخ به مشتری
چه مراحل یک قیف فروش شامل?
چگونه برای ساخت یک قیف فروش حرفه ای با استفاده از CRM?
پیشنهادات سردبیر دیگر:
قیف فروش چیست؟
قیف فروش یا قیف درآمد ، همچنین به عنوان قیف بازاریابی شناخته می شود ، به فرآیند فروش اشاره دارد که شرکت ها با هدایت مشتریان هنگام خرید یک محصول انجام می دهند. به عبارت دیگر ، در مدل بازاریابی سرکوب فروش همه چیز از یک ایده شروع می شود و در نهایت با تبدیل شدن به یک خریدار واقعی ادامه می یابد.

مسیر فروش شامل مراحل مردم را به تبدیل شدن به مشتری خود را. پس از انتقال آنها به مشتری ، آنها وارد لوله فروش می شوند که شامل مراحل 6 از آغاز فرایند وفاداری مشتری تا پایان تماس است.

چه تاثیر مسیر فروش در آینده کسب و کار شما?
قیف فروش خود را برای ارائه پیام حق در لحظه مناسب. داشتن یک قیف فروش و یک نقشه از مشتری های مربوط پرسش و جزئیات مورد نیاز شما می توانید در هر زمان تکمیل اطلاعات و پیام ها را برای نشان دادن همبستگی خود را با مشتری خود را صرفه جویی در ادعا و آینده مشتریان خود را از سردرگمی و ذخیره کنید.
قیف فروش این امکان را هماهنگی بین بازاریابی و فروش. مشتری به طور بالقوه می تواند در هر لحظه از سفر مشتری آن است که آیا پژوهشی یا نه تصمیم نهایی برای تماس با شما پس از آن لازم است به بازاریابی و فروش اطلاعات از هر یک از دیگر برای دیدار با.
سرکوب فروش تعهد و وفاداری ایجاد. مشتری در آغاز سفر با جستجو بدست می آورد اطلاعات در مورد راه حل ها و متوجه می شود که او دارای چندین گزینه. به همین دلیل مهم است که در اوایل قیف فروش حضور داشته باشید و پیوند با آینده خود ایجاد کنید. در طول سفر مشتری که متوجه نگرانی های خود را ناپدید می شوند به هنگام تولد و بیشتر احتمال دارد شما را تبدیل به یک مشتری وفادار در لوله فروش آن افزایش خواهد یافت.
مراحل سرکوب فروش چیست و چگونه کار می کند?
مسیر فروش یک استراتژی برای تبدیل یک مشتری بالقوه به یک واقعی است. مراحل تبدیل در یک برنامه CRM می تواند متفاوت باشد بین 3 تا 7 مرحله بسته به استراتژی استفاده می شود. در این بخش ما یک قیف سه فاز استاندارد معرفی کرده ایم:


3 مراحل قیف بخش فروش

1. قیف فروش بالا: آگاهی
در این مرحله ، مشتریان ، مشکلات بالقوه و به دنبال منابع قابل اعتماد اطلاعات و آموزش هستند. برخی از نمونه هایی از سوالات است که ممکن است برخی از شرکت ها بوجود می آیند:

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): "مزایای نرم افزار CRM برای کسب و کار من چیست ؟ “
فروشگاه تشک: "چرا پشت من بعد از خواب صدمه دیده است ؟ ”
بالا 3 قیف فروش فاز

شما در این کار شما به دنبال راه هایی برای ارائه نام تجاری خود را به عنوان یک راه حل برای مشکلات مشتریان بالقوه است. بنابراین ، محتوای بازاریابی مانند پست های وبلاگ ، فیلم ها ، کتاب ها ، الکترونیک و غیره Invogravic ، تبلیغات و شبکه های اجتماعی برای رفتن و یا تیم فروش استفاده می شود ، شما را از طریق تبلیغات و ارتباطات راه حل سرد برای نشان دادن این افراد است.

در واقع شما در کسب و کار شما به دنبال راه هایی برای کمک به مشتریان بالقوه کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوعاتی که مورد علاقه آنها. مراقب باشید که کارکنان فروش به او می دهد آموزش برای حل یک مشکل ایده و فشار به فروش ندارد.

2. اواسط قیف فروش: ارائه راه حل و ارزیابی
در این مرحله ، شما با مخاطبان ناشناس برخورد نمی کنید ، اما مشتریانی که مشکلات خود را می دانند. آنها به دنبال راه حل های دقیق و عملی هستند. سوالات در این بخش قیف به طور کلی به جای سوال که چرا ما سوالات چگونه روبرو هستند.

"چگونه می توانیم پشتیبانی مشتری خوب را از طریق CRM ارائه دهیم ؟ ”
"چگونه به انتخاب بهترین تشک? ”
قسمت میانی 3-بخش فروش قیف

در این مرحله شما می توانید با دقت کنترل مشکل. ایده جزئیات را درک می کند ، اما به دنبال ارائه دهنده خصوصی نیست ، فقط راه حل های موجود را ارزیابی می کند. مثلا, معلوم نیست که او نیاز به یک دارو یا که یک تشک جدید باید خریداری شود.

محتوای این مرحله شامل یک راهنمای جامع بررسی, مقایسه و لیست یک لیست از نقاط مثبت و منفی, کتاب الکترونیکی, کتاب و فیلم در مورد نحوه استفاده و چه باید بکنید.

کارکنان فروش همچنین تماس های تلفنی ، جلسات فروش و یا کنفرانس های ویدئویی را آغاز می کنند تا توضیح دهند که چگونه می توانند به آنها در حل مشکلات احتمالی شواهد کمک کنند. این مرحله برای تیم فروش بسیار مهم است. هنگامی که صحبت کردن ، سوال که کمک به تعیین یا نه پیشنهاد خود را متناسب با مشکل خود را بپرسید.

در این راستا ، تنها برای مشتریان با معیارهای صلاحیت فرصت تبدیل به پایین قیف. راهنماهای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و مزایای کار با شما, نمی توان یافت, اگر شما اعتراف است که به رفع کمک صریح و روشن از آن. به مرحله بعدی می رود یک فرصت می تواند در نظر گرفته شود.

3. پایین قیف فروش: تصمیم گیری و بستن قرارداد
در این مرحله عموم مردم از مشکل و بهترین راه حل بنابراین به دنبال یک فروشنده مطلع است. بنابراین سوالات در این مرحله به شرح زیر است:

"[ارائه دهنده 1] این برنامه دارای پشتیبانی بهتر از [ارائه دهنده 2]? ”
"چه کسی ارائه می دهد تضمین کامل ترین برای تشک?”
پایین قیف فروش 3 قسمت

این پرسش ها کمک خواهد کرد که مشتریان تصمیم گیری نیازهای خود, مشکلات بودجه و بیشتر.

بهترین محتوا برای پایین قیف صفحات پرسش و پاسخ است, فیلم ها از ویژگی های محصول, فیلم های, وبینار و محصول تجزیه و تحلیل ویژگی های رقابتی. این موارد اعتماد به نفس خود را در پیشنهاد خود را افزایش دهد.

بخش فروش نیز باعث می شود پیشنهادات, شرایط قرارداد و موافقت نامه های دیگر, انجام فرآیندهای پیشنهاد و مذاکره.

در صورت برنده شدن ، معامله به مرحله برنده می رود. برخی از راهنماهای فروش ممکن است به دلایل مانند محدودیت های بودجه که خارج از کنترل تکنیک های فروش خود را ناپدید می شوند. ضبط سوابق فرصت از دست رفته مهم است. در آینده, شما می توانید برنامه ریزی برای از دست دادن چنین روابط با مطالعه دلایل از دست دادن مشتری. البته ، در مقاله دلایل عدم خرید مشتری ، ما برخی از دلایلی را مطرح کردیم که لازم است آنها را مطالعه کنیم.

مزایای سرکوب فروش برای کسب و کار
ارزیابی سلامت شرکت شما. آهنگ فروش چشم انداز روشنی از فرصت های موجود به شما و تیم فروش خود را و درآمد شما را در ماه های آینده کسب نشان می دهد.
را کنار بگذارند راهنماهای کیفیت و صرفه جویی در وقت. بسیاری از شواهد فروش شما که مقدار زیادی از کار در جریان است و معاملات جدید در آینده نزدیک اتفاق می افتد احمق ممکن است. داشتن قیف فروش در ارزیابی کیفیت فروش سرنخ سرنخ و کیفیت پیدا کردن آنها و در نهایت از بین بردن آنها کمک می کند. فروش بیشتر و سریع تر با تمرکز مشتری بهتر و ایجاد.
انتقال معاملات سریع تر به مراحل بعدی. با قیف فروش شما می توانید دقیقا همان چیزی است که مورد نیاز است را به حرکت ایده فروش سریع تر به پایین قیف فراهم می کند. رفع نگرانی ایده از قبل تا زمانی که فاصله تماس ایده اولیه تا پایان معامله کوتاه.
دنبال استانداردهای مهم فروش. برای اینکه بیشتر از قیف فروش, لازم است برای کنترل و برخی از معیارهای کلیدی در قیف را دنبال. این راه دیگری برای مطمئن شوید که قیف فروش خود را سالم است, فروش در مسیر هستند و شما در حال صرف وقت خود را انجام کارهای درست.
شما می توانید استانداردهای مهم فروش را دنبال کنید. مسیر فروش به شما می دهد یک مرور کلی از که در آن درآمد آینده خود را در چرخه فروش دروغ. در نتیجه تمام تلاش های فروش سازمان یافته و شما می توانید نتایج فروش را کنترل کنید.
اندازه گیری موفقیت قیف فروش
فروش مسیر رشد کسب و کار شما ممکن است نیاز به تغییرات پس از کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان خود و تنوع بخشیدن به محصولات و خدمات خود را. یک راه عالی برای اندازه گیری موفقیت قیف فروش برای پیگیری نرخ تبدیل است.

در هر مرحله از مسیر فروش ، این معیارها باید مورد ارزیابی قرار گیرد:

تعداد معاملات در مسیر تبدیل
میانگین اندازه معامله در مسیر تبدیل
نسبت قرارداد: درصد معاملات برنده
سرعت فروش: میانگین زندگی معامله قبل از برنده شدن
یافتن پست های پاسخ به این پرسش ها ، عملکرد قیف و مکان های سرکوب فروش است که باید تغییر دهید. پیشنهادات.

نحوه بهبود مدیریت فروش قیف
اگر تعداد فروش سرنخ, که قیف شما وارد, و تعداد کسانی که به مشتری تبدیل تجزیه و تحلیل ترافیک, گرفتن. شما ببینید گاهی اوقات نیازهای مشتریان با یک سرویس است که مطابقت ندارد و دو طرف از قیف بیرون. هر گونه شواهدی که وارد قیف می شود غیرممکن است.

چگونه می توانم شما را شناسایی و جلوگیری از نشت را به استفاده از تمام درآمد بالقوه قیف فروش? با استفاده از یک نرم افزار شبیه به یک قیف فروش ، CRM می تواند سرنخ ها و فعالیت در هر مرحله از مسیر فروش را بررسی کنید و به طور خودکار در زمان پیگیری.

استفاده از نرم افزار CRM pars whitiger با قابلیت مدیریت قیف فروش بر عملکرد تیم فروش تاثیر مثبت خواهد گذاشت. برای یادگیری در مورد برنامه های کاربردی CRM در مدیریت قیف فروش بهتر ، موارد زیر را بخوانید:

کاربرد CRM در بهینه سازی و مدیریت مراحل قیف فروش
با استفاده از نرم افزار CRM در مدیریت فروش قیف بسیار انتقالی است اما چه قابلیت های CRM می تواند به شما کمک کند مسیر فروش خود را بهبود بخشد. در زیر لیستی از این است:

محتوای هر بخش از قیف فروش

مقررات ورودی های قیف
جذب و ثبت راهنماهای فروش اولین گام در روند فروش است. برنامه CRM توانایی ضبط سرنخ ها و صرفه جویی در وقت در وارد کردن اطلاعات کاربران که از سایت بازدید می کنند ، فرم ها را ارسال می کنند ، ایمیل ها یا اس ام اس ها را ارسال می کنند و غیره.

نگه داشتن سرنخ
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.