Noromarkting یا بازاریابی عصبی چیست

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

Noromarkting یا بازاریابی عصبی چیست

۲۷۶ بازديد
به عنوان یک بازاریاب, ممکن است بسیاری از سوالات مثل این در ذهن شما وجود دارد: چه مشتری تصمیم به خرید? چه روند تصمیم گیری را تحت تاثیر قرار? چه مقدار شما مایل به پرداخت? مدال . برای پاسخ به این پرسش, ما نیاز به رفتن را از طریق روش های قدیمی و سنتی تحقیقات بازار و به دنبال آنهایی که جدیدتر. روش هایی که به جای تکیه بر ویژگی های محصول ، به تمرکز بر تحریک احساسات مشتری کمک می کنند و در نهایت آن را به سمت سرکوب فروش هدایت می کنند.

اول از همه ما نیاز به دانستن است که روند کار مغز انسان بسیار پیچیده است مشتری لزوما عمل منطقی و بسیاری از رفتارهای ناخودآگاه هستند. این دقیقا همان نقطه که در آن بازاریابی عصبی یا بازاریابی عصبی می رود به عمل است. تحقیقات در بازاریابی عصبی نتایج گسترده و تمام فعالیت های به آدرس چگونه مغز انسان کار می کند انجام شده است .به عنوان یک بازاریاب, ممکن است بسیاری از سوالات مثل این در ذهن شما وجود دارد: چه مشتری تصمیم به خرید? چه روند تصمیم گیری را تحت تاثیر قرار? چه مقدار شما مایل به پرداخت? مدال . برای پاسخ به این پرسش, ما نیاز به رفتن را از طریق روش های قدیمی و سنتی تحقیقات بازار و به دنبال آنهایی که جدیدتر. روش هایی که به جای تکیه بر ویژگی های محصول ، به تمرکز بر تحریک احساسات مشتری کمک می کنند و در نهایت آن را به سمت سرکوب فروش هدایت می کنند.

اول از همه ما نیاز به دانستن است که روند کار مغز انسان بسیار پیچیده است مشتری لزوما عمل منطقی و بسیاری از رفتارهای ناخودآگاه هستند. این دقیقا همان نقطه که در آن بازاریابی عصبی یا بازاریابی عصبی می رود به عمل است. تحقیقات در بازاریابی عصبی نتایج گسترده و تمام فعالیت های به آدرس چگونه مغز انسان کار می کند انجام شده است .

Noromarkting یا بازاریابی neuro land در زمینه بازاریابی علوم ، علوم اعصاب ، روانشناسی و تکنولوژی پزشکی مورد استفاده در آن هستند ... تکنیک ها (مانند fmri (تصویربرداری رزونانس مغناطیسی عملکردی و (EEG (الکتروانسفالوگرافی برای کمک به آنها می تواند واکنش مغز به کمک تجزیه و تحلیل بازاریابی محرک باشد. همچنین توصیف فرایند تصمیم گیری مشتری ، از احساس به تفکر و بازیگری ، و باعث می شود آن را آسان تر برای ما به درک تنظیمات مشتری می باشد. عصبی بازاریابی با عملکرد اندازه گیری تغییرات رخ داده در نقاط مختلف مغز با استفاده از سیستم های تصویربرداری از مغز و تکنیک های دیگر برای بررسی فعالیت مغز برای پاسخ به motorhaei مانند بسته بندی ، ، تبلیغات ، رنگ ، و دیگر عناصر بازاریابی) ، و در فرایند تصمیم گیری از مشتریان و رفتار تمرکز مصرف کننده کار می کند. بازاریابی عصبی یک پل بین دنیای روانشناسی و علوم اعصاب در بازاریابی است.

این دانش اجازه می دهد تا بازاریابان برای طراحی مبارزات کارآمد تر و تمرکز بیشتر بر واکنش مغز انسان. تمام تلاش ها در بازاریابی عصبی ساخته شده در این زمینه برای پیدا کردن چه انگیزه مشتری احساس و چه شده است بهترین راه برای مشتری به خرید محصول ما می خواهیم.
در اینجا تکنیک های بازاریابی عصبی 5 ما باید بدانیم که ما با هم بررسی می کنیم:

1. چشم انداز با ردیابی چشم از چشم مشتری به رهبری
ردیابی چشم یک ابزار برای ردیابی نقاط که در آن خیره چشم انسان است; این روش ما کمک می کند تا از دیدگاه مشتری را ببینید. علاوه بر این ، ما کمک می کند برای شبیه سازی یک وضعیت واقعی با طراحی یک سناریو.

2. نگاهی به عملکرد مغز مشتری برای کمک به EEG و FMRI
این تکنیک کمک به درک مشتری تفکر و تصمیم گیری روند کمی بیشتر. EEG و FMRI اندازه گیری فعالیت مغز انسان در هنگام مواجهه و یا با استفاده از یک محصول. این تجزیه و تحلیل امواج مغزی و تجزیه و تحلیل واکنش مغز در برابر محرک. همچنین اجازه می دهد محققان برای پیگیری مشکلات مردم غریزی. احساسات مانند خشم, هیجان, ناراحتی و سمت . مزیت تمام این تکنیک ها این است که مشتری نمی تواند مبالغه و یا دروغ.

3. پاسخ به سوالات بسیاری در مورد برنامه نویسی چهره مشتری
ما لزوما نیاز به همیشه تجزیه و تحلیل مغز مشتری برای دریافت پاسخ به سوالات ما. گاهی اوقات ما می توانیم آن را در چهره مشتری پیدا کنیم. درست مثل قبل ، تجهیزات برای تشخیص کوچکترین حرکات عضلات صورت وجود دارد. هنگامی که احساسات مختلف ، مانند شادی ، هیجان و خشم ، حرکت هر عضله و تجزیه و تحلیل ممکن است برای ما.

4. شنوایی ، بینایی ، بو و لمس برای کمک به بازاریابی حسی
یکی دیگر از روش های مفید بازاریابی حسی است. مدل های مختلف بازاریابی حسی وجود دارد که سعی می کنند مخاطبان نام تجاری ما را با محرک های حسی تحت تاثیر قرار دهند. برای مثال بوی یک لایحه در یک فروشگاه مد می تواند در برخی از موارد ادعا می کنند که این فروشگاه محصولات همه و منحصر به فرد است که مشتری تمایل به خرید جهان است. در مورد صدا و نور ، نتایج یکسان هستند. مشتریان به نظر می رسد به توجه بیشتر به چراغ زمانی که آنها برای تلفن های موبایل با صدای بلند شنیدن, و هنگامی که آنها برای تلفن های موبایل ساکت تر شنیدن, آنها توجه بیشتری به محیط های تاریک پرداخت. فونت صحیح نیز کمک می کند انتقال پیام به درستی. در موارد مختلف ، استفاده از انواع مختلف فونت متفاوت است. مطالعات نشان داده اند که این تغییرات جزئی در محیط فروشگاه می تواند اثرات بسیار چشمگیری در فروش داشته باشد.

5-ترفندهای ذهنی و روشهای روانشناختی
به غیر از بالا, ظریف تکنیک های روانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تعامل با ذهن مخاطب. به عنوان مثال ، علامت دلار و یورو ، و همچنین تعداد صفر در واحد ریال ، برخی از چیزهایی است که به نظر می رسد بی اهمیت است ، اما بر ذهن مخاطبان تاثیر می گذارد. تحقیقات نشان داده است که از بین بردن علامت دلار و یورو باعث می شود مشتری برای خرید بیشتر. یا, مثلا, با استفاده از روانشناسی رنگ و محرک های بصری, ما می توانیم رفتار مصرف کننده و تصمیم گیری را تحت تاثیر قرار. تحقیقات نشان داده است که مردم اعتماد یک نام تجاری است که می داند ترکیب مناسبی از رنگ. مورد بعدی اثر لنگر است که ناشی از روانشناسی و همچنین در بازاریابی عصبی در نظر گرفته است. خطای لنگر بدان معنی است که مردم ارزیابی و تصمیم گیری بر اساس اطلاعات اولیه خود را. در واقع مردم دریافت اطلاعات آنها در حال حاضر و عمل با توجه به آنها.

در گذشته شرکت های زیادی را صرف بودجه در, تبلیغات, جذب حامیان اما در جهان امروز بزرگترین چالش بازاریابی گرفتن نتایج بهتر با صرف پول کمتر است. بازاریابی عصبی به ما کمک می کند تا این چالش ها را به راحتی پشت سر بگذاریم ، استراتژی های ما را بازنگری کنیم و بازارها و محصولات ما را دقیق تر طراحی کنیم. همچنین ، با تحریک احساسات مشتری و در نهایت افزایش فروش ما در این راه ، ما می توانیم نرخ ROI بالاتر را تجربه کنند. هدف بازاریابی عصبی این است که بدانیم چگونه مغز مشتری پردازش می کند و چه چیزی بر احساسات آنها تاثیر می گذارد. اما رفتار مشتری با بیان این که آنچه که او می خواهد چه مقدار تمایل به پرداخت و حتی هر روز با آنچه در تبلیغات خود ادامه خواهد داد اما تنها راه برای نمره آن در کاهش هزینه ها و غیره.- درک ناخودآگاه او است.
منبع:
https://www.instructables.com/member/netbargiya/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.