چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

۲۸۰ بازديد
قطعا اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی در کل دنیا و ایران است. این محبویت در بین کاربران ایرانی با فیلتر شدن تلگرام 2 چندان شد. برای هر مدیر کسب و کار اینترنتی یک فرصت بسیار عالی است برای کسب و کارها است تا بتوانند کسب درآمد اینترنتی خوبی داشته باشند و به یک درآمد نسبتا پایدار دست پیدا کند. همانطور که می دانید دلیل معرف و محبوب بودن کسب و کار در اینستاگرام تعداد فالوورهای آن کسب و کار است. ما در این مقاله راجع به فالوورهای واقعی صحبت می کنیم و فالوورهای فیک را کاملا رد می کنیم، فالوور فیک نه تنها برای کسب و کار مفید نیست بلکه ضرر هم دارد.
در این مقاله قصد دارم در مورد روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام صحبت کنم. روش های مختلفی برای جمع آوری فالوور وجود دارد که تا حدودی با آن آشنا هستید. اما امروز میخواهم به طور کامل این روش ها را مورد بررسی قرار دهم. پس اگر شما هم میخواهید بدانید چه روشهای برای جمع آوری فالوورهای واقعی وجود دارد و اینکه بخواهید فالوورهای خودتان را افزایش دهید با من در این مقاله از آکادمی مومنی همرا باشید.قطعا اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی در کل دنیا و ایران است. این محبویت در بین کاربران ایرانی با فیلتر شدن تلگرام 2 چندان شد. برای هر مدیر کسب و کار اینترنتی یک فرصت بسیار عالی است برای کسب و کارها است تا بتوانند کسب درآمد اینترنتی خوبی داشته باشند و به یک درآمد نسبتا پایدار دست پیدا کند. همانطور که می دانید دلیل معرف و محبوب بودن کسب و کار در اینستاگرام تعداد فالوورهای آن کسب و کار است. ما در این مقاله راجع به فالوورهای واقعی صحبت می کنیم و فالوورهای فیک را کاملا رد می کنیم، فالوور فیک نه تنها برای کسب و کار مفید نیست بلکه ضرر هم دارد.
در این مقاله قصد دارم در مورد روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام صحبت کنم. روش های مختلفی برای جمع آوری فالوور وجود دارد که تا حدودی با آن آشنا هستید. اما امروز میخواهم به طور کامل این روش ها را مورد بررسی قرار دهم. پس اگر شما هم میخواهید بدانید چه روشهای برای جمع آوری فالوورهای واقعی وجود دارد و اینکه بخواهید فالوورهای خودتان را افزایش دهید با من در این مقاله از آکادمی مومنی همرا باشید.


چرا نباید فالوور فیک اینستاگرام بخریم؟
اگر شما فکر می کنید با خرید فالوور اینستاگرام می توانید موفق شوید با بگوییم کاملا اشتباه دارید می کنید!! فالوور فیک اینستاگرام نه تنها خوب نیست بلکه بسیار زیان وار است برای کسب و کار شما.
معمولا پیج های که فالوور واقعی دارند تا 20 درصد از پست هایشان لایک میخورد، حدود 30 درصد هم ویدوها ویو میخورند و این یک روند است که معمولا رو به رشد است. اما پیج های که فالوور میخرند پست هایشان به شدت کم لایک میخورد و ویدیوهایشان ویو ندارد. همین موضوع اعتبارتان را پیش مخاطبی نتان از بین می برد و مخاطبین شما بد بین میشوند و این برداشت از شما میشود که شما و کسب و کارتان قابل اعتماد نیستید.
پس این دید را داشته باشید که خرید فالوورهای فیک به کسب و کار و برندتان آسیب بسیار زیادی میزند و متاسفانه بارها و بارها بنده دیده ام که شرکت های بزرگ دست به همچین عملی میزنند که هم اعتبارشان و هم هزینه ای که کردن از بین میرود.

بهترین راه این است که شما به طور اصولی و بدون خریدن فالوورهای فیک به دنبال بالا بردن فالوور های پیج اینستاگرام تان باشید. در این مقاله راه های را به شما معرفی می کنم تا بتوانید فالوورهای واقعی برای پیچ اینستاگرام تان پیدا کنید

پیشنهاد ویژه آکادمی مومنی : روش های کسب درآمد از اینستاگرام

راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
من در این مقاله راه های را برای جذب فالوور معرفی می کنم که کاملا اصولی هستند و قطعا راه های که اصولی هستند زمان برند. پس اگر شما نمی خواهید فالوورهای خودتان را اصولی بالا ببرید و به دنبال خرید فالوور هستید از شما می خواهم همین جا صفحه را ببندید و مقاله دیگری از سایت را بخوانید.

1. پروفایل جذاب داشته باشید
اولین کاری که کاربر بعد از وارد شدن به پیچ اینستاگرامتان میکند پروفایلتان را بازدید می کند. پروفایل شما حکم یک ویترین مغازه در دنیای واقعی است. اگر ویترین شما جذاب نباشد هیچ مشتری برای دیدن ویترین شما وقت نمیگذارد و خیلی بی تفاوت از کنارش رد میشود.
اینستاگرام بر پایه تصویر بنا شده است. کاربرانی که وارد اینستاگرام میشوند میخواهند عکس و ویدیو ببینند نه چیز دیگه مانند متن یا صوت. پس داشتن عکس و ویدیو های جذاب یکی از مهمترین کارهای است که شما باید انجام دهید.

باید زمان بگذارید و تصاویر جذاب تهیه کنید. طوری که وقتی کاربری شما را میخواهد فالوو کند این حس بهش دست دهد که شما برای پیجتان زحمت می کشید و برایش تولید محتوا می کنید. پیج الکی نیست!! که صرفا چند تا مطلب کپی منتشر می کند. پیج های جذاب زیادی وجود دارند که فقط به خاطرعکس و ویدوهای جذابی که دارند توسط افراد دنبال می شوند

افزایش فالوور اینستاگرام
2. استفاده از کلمات کلیدی در بایو
شما باید در توضیحات بیو خود از کلمات کلیدی کسب و کارتان استفاده کنید. بارها پیج های را دیده ام که در بیو از کلمات انگلیسی استفاده می کنند. کسانی که علاقه مند به موضوع کسب و کار شما هستند کلمات را به فارسی سرچ می کنند. پس اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که در بیو پیج تان از کلمات انگلیسی کسب و کار خودتان استفاده کرده اید همین الان بروید و این را اصلاح کنید.
حتما کلمات کلیدی را که در بیو خود استفاده می کنید هشتک دار کنید. یعنی کلمات کلیدیتان را با هشتک در بیو قرار دهید.
در بیو خود یک دلیل بیاورید که کاربر با فالوو کردن پیج شما چه چیزی را می تواند بدست آورد. برای اینکه بتوانید فالوورهای خودتان را رازی نگهدارید حتما از لایو اینستاگرام استفاده کنید.



3. استفاده از هشتک
هشتک ها نقش بسیار مهمی برای بیشتر دیده شدن عکس های شما دارند. استفاده از هشتک مناسب می تواند بازدید پست های شما را تا 30 برابر افزایش دهد. یعنی اگر عکس شما الان یک لایک می خورند بعد از استفاده درست هشتک تعداد لایک ها به عدد 30 میرسد

شما همیشه باید یک لیستی از هشتک برای خود داشته باشید و در تمامی پست های خود از هشتک استفاده کنید. دقت کنید ما دو نوع هشتک داریم. هشتک های که ثابت هستند و همیشه از آنها استفاده می کنیم. و هشتک های که مناسبتی یا به اصلاح داغ هستند. فرضا الان نزدیک به جام جهانی هستیم و از هشتک جام جهانی استفاده کنید.

برای پیدا کردن هشتک های حوزه خود از تب هشتک # در اینستاگرام استفاده کنید. و یا به پیج رقبا رفته و هشتک های حوزه کاری خودتان را در آنجا پیدا کنید.
از تمام هشتک ها به اندازه کافی در پست های خود استفاده کنید. شما می توانید در هریک از پست های خود حداکثر 30 تا هشتک استفاده کنید



پیشنهاد ویژه آکادمی مومنی : کسب درآمد تضمینی در منزل (۳ روش)





4.تگ یا منشن کردن پیج های دیگر
یکی از کارهای که در فعالیت های اینستاگرامی خود می توانید انجام دهید تگ کردن پیج های هم حوزه خود است. تک کردن به معنی معرفی کردن پیج افراد دیگر در استوری story اینستاگرام خود است. یعنی شما با استفاده از استوری اینستاگرام پیج های افرادی را که میخواهید تبادل یا تک داشته باشید را در استوری خود معرفی می کنی و طرف مقابل شما هم همین کار انجام میدهد.

پیج های هم حوزه خود را فالو کنید و پیگیر فعالیت های آن ها در اینستاگرام باشید. از طریق دایرکت یا پیام مستقیم با آن ها در تماس باشید و سعی کنید هر از گاهی درخواست تک کردن بکنید. تک و تبادل با پیج های هم حوزه خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب و کارتان می توانید بدست آورید.

5.برگزاری مسابقات اینستاگرامی
مسابقات اینستاگرامی یکی از بهترین روش های جذب و افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه خیلی از پیج های معروف در اینستاگرام از این روش استفاده می کنند.
برای مسابقات خود خلاقیت به خرج دهید. و از جوایز ترغیب کننده و با ارزش برای برندگان خود استفاده کنید.
سعی کنید از جوایز ارزان قیمت با تعداد زیاد استفاده کنید. این بسیار ارزشمندتر از این است که شما کم جایزه بدهید اما گران!! چون وقتی تعداد جوایز بیشتر میشود افراد شانس برنده شدن بیشتری دارد و همین تغییر کوچک می تواند خیلی از کاربران را ترغیب کند تا پیج شما را فالوو کنند.
جوایزی که میدهید می تواند پول نقد باشد، یا یکی از محصولات سایتتان و یا هر چیز دیگه ای که برای کاربران ارزشمند و جذاب باشد.

مسابقات زیادی مربوط به حوزه کاری خود می توانید در اینستاگرام برگزار کنید. مهمترین کاری که باید در مسابقه انجام دهید این است که حتما شرکت کنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن کاری کنید. مثلا از شرکت کنندگان بخواهید 3 نفر از دوستانشان را منشن (اضافه کردن دوستان در بخش کامنت های پست) کنند و نظرشان را راجع به مسابقه بگویند.
با برگزاری مسابقه جذاب می توانید بین 50 تا 800 نفر بسته به تعداد فالوورهای شما فالوور جدید جذب کنید. پس حتما مسابقه را جدی بگیرید و سعی کنید در ماه چند مسابقه برگزار کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام
6.استفاده از وب سایت برای افزایش فالوور واقعی
یک ایده جالب و افزایش فالوور داشتن وب سایت است. وب سایت مکان مناسبی است که می توانید کاربران خودتان را به اینستاگرام هدایت کنید و در آنجا راحتر و صمیمی تر ارتباط داشته باشید. هر روز کاربران جدیدی به وب سایت شما می آیند که اولین بار است با شما و کسب و کار شما آشنا شده اند. اگر بتوانید برنامه ای پیاده کنید تا آنها پیج اینستاگرام شما را دنبال کنند می توانید هر روز با کاربران جدیدی تعامل داشته باشید و آنها را بیشتر با کسب و کارتان آشنا کنید و در نهایت آنها را تبدیل به خریدار سایتتان کنید.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

چند روش برای هدایت کاربرانتان به پیج اینستاگرامتان و تبدیل آنها به فالوور اینستاگرام
روش اول : طراحی یک بنر جذاب و قرار دادن این بنر در صفحه اصلی و زیر مقالات سایتتان.
روش دوم : قرار دادن آدرس و بنر اینستاگرامتان در صفحات تماس با ما، درباره ما
روش سوم : دعوت کردن کاربرانتان به فالوو کردن پیج اینستاگرامتان از طریق ارسال ایمیل

نکته : همیشه سعی کنید پیشنهاد های جذابی برای کاربران یا طراحی بنر داشته باشید تا ترغیب کند کاربرانتان پیج اینستاگرامتان را فالوو کنند.

اگر بخواهم ساده بیان کنم. دلیلی برای فالوو کردن پیج برای کاربرانتان بیاورید. دلیل می تواند آموزش های عالی باشد، جوایز عالی باشد و یا بسته به کسب و کارتان فکر کنید چه چیزی برای کاربرانتان جذاب است تا آن را پیشنهاد دهید.
همیشه این جمله را از من رسول مومنی نیا به یاد داشته باشید که یک مدیر عالی ساعاتی از هر روز خودشان را صرف فکر کردن رشد دادن به کسب و کارش می کند.



پیشنهاد ویژه آکادمی مومنی : دیجیتال مارکتینگ



7.تحلیل رفتار کاربرانتان
همیشه تحلیل رفتار کاربران باعث پیشرفت کسب و کارتان است. نیازهای کاربران تان را درک کنید. این را بدانید افرادی که علاقه مند به کسب و کار شما هستند، به چه چیزی علاقه دارند؟ دنبال چه چیزی میگردنند؟ اگر پیج شما را فالوو می کنند چه چیزی برایشان جذاب بوده که این فالوو اتفاق افتاده است؟ با درک و فهمیدن این مسائل می توانید دیدی عالی نسبت به کاربرانتان داشته باشید و نیاز آن ها را برطرف کنید. در نتیجه اگر محصولی تولید می کنید یا آن را برای فروش آماده می کنید به راحتی از شما خرید می کنند.

منبع:

https://moomeni.com/how-to-increase-the-instagram-follower
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.