محتوای همیشه سبز چیست؟(6 نکته برای تولید محتوای سبز)

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

محتوای همیشه سبز چیست؟(6 نکته برای تولید محتوای سبز)

۲۸۴ بازديد
محتوای همیشه سبز یکی از روش های بسیار حرفه ای برای تولید محتوا برای سایت است. در بعضی مواقع برای اینکه بتوانید در نتایج اول گوگل دیده شوید و یا حتی به رتبه‌های اول برسید باید به فکر تولید محتوای همیشه سبز باشید.

در این مقاله آموزش تولید محتوا قصد دارم تکنیکهای را به شما آموزش بدهم که با رعایت کردن این تکنیک ها می توانید در بسیاری از کلمات کلیدی سایت تان به نتایج اول گوگل برسید.

همانطور که میدانید تولید محتوا مهمترین فاکتور در سئو و بهینه سازی سایت است. به قول بیل گیتس ” محتوا پادشاه است” و برای این که بتوانید تحول عظیمی در کسب و کار اینترنتی خود ایجاد کنید باید محتوا های با کیفیتی برای سایتتان تولید کنید.محتوای همیشه سبز یکی از روش های بسیار حرفه ای برای تولید محتوا برای سایت است. در بعضی مواقع برای اینکه بتوانید در نتایج اول گوگل دیده شوید و یا حتی به رتبه‌های اول برسید باید به فکر تولید محتوای همیشه سبز باشید.

در این مقاله آموزش تولید محتوا قصد دارم تکنیکهای را به شما آموزش بدهم که با رعایت کردن این تکنیک ها می توانید در بسیاری از کلمات کلیدی سایت تان به نتایج اول گوگل برسید.

همانطور که میدانید تولید محتوا مهمترین فاکتور در سئو و بهینه سازی سایت است. به قول بیل گیتس ” محتوا پادشاه است” و برای این که بتوانید تحول عظیمی در کسب و کار اینترنتی خود ایجاد کنید باید محتوا های با کیفیتی برای سایتتان تولید کنید.



هدف اصلی شما تولید محتوا این است که بتوانید در نتایج اول گوگل دیده شوید. هر چقدر هم که برای سایتتان محتوا تولید کنید اما نتوانید سایتتان را به نتایج اول گوگل برسانید هرگز نمی توانید ترافیک سایت تان را افزایش دهید.

وقتی نتوانید ترافیک سایت را افزایش دهید هرگز نمی‌توانید درآمد اینترنتی سایت خود را افزایش بدهید. پس در مبحث تولید محتوا و تولید محتوای همیشه سبز هدف اصلی شما این است که بتوانید کاری کنید که در کلمات کلیدی مختلف سایت شما در نتایج اول گوگل دیده شود.

اما ممکن است شما هر چقدر هم که برای سایتتان محتوا تولید کنید و تمام اصول سئو محتوا را رعایت کنید نتوانید در نتایج اول گوگل به خصوص رتبه اول گوگل دیده شوید. در بعضی مواقع بهترین استراتژی برای رسیدن به نتایج بهتر گوگل و یا حتی رتبه اول گوگل این است که به فکر تولید محتوا همیشه سبز باشید.



البته قبل از این که به محتوای همیشه سبز بپردازیم می خواهم به شما بگویم که در اولین قدم برای تولید محتوا باید به فکر تولید محتوای با کیفیت باشید. توجه کنید که اگر محتوای تان بی کیفیت باشد هرگز نمی توانید به نتایج اول گوگل برسید.

با توجه به الگوریتم های پیشرفته گوگل تا نتوانید محتوای با کیفیت برای سایتتان تولید کنید هرگز نمی توانید به رتبه های اول برسید.



پس قبل از این که شما را با مبحث تولید محتوای همیشه سبز آشنا کنیم بهتر است هدف اصلی از تولید محتوا تولید محتوای با کیفیت باشد تا بتوانید جایگاه بهتری در گوگل بگیرید. برای رسیدن به رتبه اول گوگل شما باید به فکر تولید محتوای باشید که ارزش بالایی داشته باشد.

مهمترین فاکتور برای تولید محتوای با کیفیت این است که شما محتوایی تولید کنید به کاربران و مخاطبان تان بعد از خواندن آن نیازشان برطرف شود. اگر چنین محتوایی تولید کنید قطعاً می توانید به مرور زمان در نتایج اول گوگل دیده شوید.

در ادامه می خواهم شما را به صورت کامل با تولید محتوای همیشه سبز آشنا کنم. پیشنهاد می‌کند تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و تمام نکاتی را که در ادامه به شما آموزش خواهم داد را کامل رعایت کنید تا بتوانید محتوای همیشه سبز برای سایتتان تولید کنید.

محتوای همیشه سبز چیست؟
محتوای همیشه سبز چیست؟

محتوای همیشه سبز یا EverGreen content محتوایی است که همیشه جایگاه خوبی در گوگل دارد و همیشه بروزرسانی می شود. اگر بخواهم به طور کلی به شما بگویم که محتوای سبز دقیقا چیست ، به محتوای که همیشه به روز رسانی می شود مطالبی به مطالب آن اضافه می‌شود محتوای همیشه سبز گفته می شود.

محتوای همیشه سبز ارزش بسیار بالایی دارند و گوگل برای این محتوا ها ارزش زیادی قائل می شود. محتوای سبز همه زمانها ارزش بسیار بالایی دارد و همیشه جذاب است.

است شاید بپرسید که اصلاً چرا رنگ سبز؟ دقیقا همیشه سبز مثل درخت کاج در تمام فصل ها است. همانطور که میدانید درخت کاج در تمام فصل ها رنگش را از دست نمی دهد و همیشه رنگ آن سبز است.

اگر بخواهیم در مبحث تولید محتوا خیلی مفهومی تر به مبحث تولید محتوای همیشه سبز و پردازیم، محتوایی که تولید می کنید باید به این صورت باشد که در همه زمان ها دارای ارزش بسیار بالایی برای مخاطبان و کاربران است هیچ وقت ارزشش را از دست نمی‌دهد.

اگر بخواهید محتوای همیشه سبز تولید کنید باید به فکر تولید محتوای جذاب باشید. باید محتوای تان نسبت به رقبا محتوای جذاب تری باشد.

باید محتوای تولید کنید که بتوانید با استفاده از آن نرخ کلیک سایت تان را در نتایج گوگل افزایش دهید. به عنوان مثال استفاده کردن از عنوان بسیار جذاب یکی از رازهای تولید محتوای همیشه سبز است.

در محتوای همیشه سبز شما ما علاوه بر اینکه از کلمات کلیدی اصلی تان استفاده می کنید و کلمه کلیدی اصلی تان را در آن تکرار می کنید باید از کلمات کلیدی هم خانواده با کلمه‌ی کلیدی اصلیتان استفاده کنید.

این کار باعث می‌شود علاوه بر این که محتوای آن روی کلمات کلیدی اصلی‌تان بهینه سازی می شود و به نتایج اول گوگل می رسد بر روی تمام کلمات کلیدی هم خانواده هم به نتایج اول می رسد. البته در مورد انتخاب کلمات کلیدی برای تولید محتوای همیشه سبز خیلی جامع صحبت کردیم.

برای اینکه شما شروع به تولید محتوای همیشه سبز کنید باید موضوعاتی را در نظر بگیرید که همیشه و در طول تاریخ برای مخاطبان جذاب است. شما در هر حوزه ای که فعالیت میکنید می توانید شروع به تولید محتوا های همیشه سبز کنید.

تفاوت محتواهای جامع با محتوای همیشه سبز
خیلی از دوستان محتوای همیشه سبز را با محتوا جامع یا همان آسمان خراش اشتباه می گیرند و فکر می کنند که منظور محتوای آسمان خراش همان محتوای سبز است. در صورتی که اصلا اینطور نیست! محتوای همیشه سبز هیچ ارتباطی با محتوای آسمان خراش و محتوای جامعه ندارد.

در محتوای آسمان خراش شما یک موضوع پر مخاطب را انتخاب می کنید برای آن شروع به تولید محتوای جامع می‌کنید و محتوایی که تولید میکنید نسبت به رقبا باید بسیار طولانی تر و کامل باشد.

اما در محتوای سبز شما در اولین قدم به دنبال موضوعات می گردید که همیشه جذاب هستند و به مرور زمان محتوایی که تولید می کنید را بروزرسانی می کنید. به این گونه محتوا و محتوای سبز می گویند که در ادامه شما را با ۶ خدمت طلایی برای تولید محتوای همیشه سبز آشنا خواهیم کرد.

چه محتواهایی همیشه سبز نیستند؟
برای اینکه بهتر با مفهوم تولید محتوای همیشه سبز آشنا شید بهتره به شما بگم که دقیقاً چه محتواهایی همیشه سبز نیستند!

1.محتواهایی که مربوط به مناسبت ها، تعطیلات و فصل های مختلف هستند محتواهای همیشه سبز نیستند. چون محدود به یک زمان خاص و یا یک تایم خواست هستند و به مرور زمان ارزش خود را از دست می‌دهند و منقضی می‌شوند. به چنین محتوا هایی که تاریخ انقضا دارند محتوای سبز نمی گویند.

محتوا های زیادی در این زمینه تولید می شود و ممکن است روزانه مخاطبان و کاربران زیادی را جذب سایت کنند اما بی محتوا ها اصلاً محتوای همیشه سبز نمی گویند. دقیقاً مثل سایت ها گردشگری.

2. محتوا هایی مثل ثبت لباس، مدل های موبایل، بهترین فیلم های فصل و… جزء محتواهای همیشه سبز محسوب نمی شود. همانطور که میدانید هر برند موبایل هر چند وقت یکبار موبایل جدیدش را رونمایی می کند اگر شما در این زمینه شروع به تولید محتوا کنید محتوای شما همیشه سبز نیست. در مورد موضوعاتی که تغییر می کنند و جایگزینی برای آن ها ایجاد می شود محتوای سبز نمی گویند.

3. محتوای که همیشه شامل اعداد و ارقام باشد محتوای همیشه سبز نیست. چون آمار و ارقام تاریخ انقضا دارند و ممکن است در بازه های زمانی مختلف تغییر کند و منصوب شوند. به عنوان مثال بهترین لباس های پاییزی سال 98، بهترین گوشی آیفون در سال 1398 و…

چرا باید محتوای سبز تولید کنیم؟
شاید بپرسید که چرا باید به فکر تولید محتوای همیشه سبز ؟ همان طور که گفتیم گوگل برای محتوای سبز ارزش بسیار بالایی را قائل می شود و اگر شما در این زمینه شروع به تولید محتوا کنید قطعاً نمی توانید ترافیک از ایمیل را وارد سایتتان کنید و مخاطبان و کاربران سایت تان را به صورت نامحدود افزایش بدهید.

با تولید محتوای سبز شما می توانید در نتایج اول گوگل بهتر دیده شوید و یا حتی رتبه اول گوگل را کسب کنید. از همه مهمتر اگر در حوزه کاری تان شروع به تولید محتوای همیشه سبز کنید می توانید کاری کنید که مخاطبان و کاربران هدفتان شما را راحت تر پیدا کنند.

جذب مخاطبان هدف بسیار مهم است و منظور من از مخاطبان هدف مخاطبان ای هستند که حاضرم بابت محصولات و خدمات تان به شما پول بدهند. تولید محتوای سبز می توانید درآمد تان را چندین و چند برابر کنید. البته در ادامه به صورت کامل به شما آموزش خواهیم داد که چطور می توانید محتوای همیشه سبز برای سایتتان تولید کنید.

6 نکته برای تولید محتوای همیشه سبز
6 نکته برای تولید محتوای همیشه سبز

در این بخش می خواهم شما را به صورت اصولی و کاربردی با نحوه تولید محتوای همیشه سبز آشنا کنم و قدم به قدم به شما بگویم که چطور می توانید محتوای سبزی برای سایتتان تولید کنید. از شما می‌خواهم تمام نکاتی که در ادامه یاد می‌گیرید را به صورت دائم در کسب و کارتان پیاده سازی کنید و نتایجش را با قبل بررسی کنید. پس همراه ما باشید تا شما را قدم به قدم تولید محتوای همیشه سبز ز آشنا کنم.

1- به درستی کلمات کلیدی سایتتان را انتخاب کنید
اولین نکته برای تولید محتوای همیشه سبز این است که شما بهترین کلمات کلیدی را برای محتوای که میخواهید تولید کنید انتخاب کنید. اگر محتوای تان همیشه سبز است باید کلمات را انتخاب کنید که همیشه محبوب هستند و مخاطبان و کاربران زیادی همیشه آن ها را در گوگل جستجو می کنند.

کلمات کلیدی که انتخاب می کنید نباید تاریخ انقضا داشته باشند و منقضی شوند. به عنوان مثال برای چنین کلماتی نمی توانید محتوای سبز تولید کنید: ” تور پاییزی کیش”، ” بهترین پرچمدار موبایل در سال 1399″، ” جام جهانی ” و…

برای انتخاب کلمات کلیدی باید کلماتی را در نظر بگیرید که همیشه در حوزه کاری تان جستجو می شوند مثل چنین کلمات کلیدی : ” کار در منزل “، “تولید محتوا سئو شده”، “اعتماد به نفس”، “عزت نفس”، “بهبود فردی”، “رژیم غذایی” و…

در هر حوزه کاری که فعالیت میکنید ات کلیدی زیادی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای تولید محتوای همیشه سبز استفاده کنید.

فقط در انتخاب کلمات کلیدی به این نکته توجه کنید که علاوه بر اینکه شما باید کلمات کلیدی اصلی تان را انتخاب کنید، کلمات کلیدی هم خانواده با کلمه‌ی کلیدی اصلی تان را هم انتخاب کنید و سعی کنید در محتوای که تولید میکنید تکرار کنید.

برای اینکه بتوانید بهترین کلمات کلیدی هم خانواده را انتخاب کنید راه و روش های زیادی وجود دارد که بهترین راه برای انتخاب کلمات کلیدی هم خانواده این است که شما کلمه کلیدی اصلی تان را در گوگل جستجو کنید. انتهای صفحه گوگل به شما یک سری کلمات کلیدی مشابه با کلمات کلیدی اصلیتان پیشنهاد می دهد . کلماتی که گوگل به شما پیشنهاد می دهد بهترین کلمات کلیدی هم خانواده مربوط به کلمه کلیدی اصلی تان است.



منبع:


https://academysabz.com/evergreen-content/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.