افزایش فروش سایت و راه ها و روش افزایش فروش اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

افزایش فروش سایت و راه ها و روش افزایش فروش اینترنتی

۲۶۲ بازديد
افزایش فروش سایت یکی از بزرگترین مشکلاتی است که مدیران کسب و کارهای اینترنتی دارند. خیلی از مدیران بعد از راه اندازی وب سایت دغدغه های فروش به سراغشان می آید و این یک مسئله ای است که هر کسب و کار اینترنتی برای بقاء باید روشهای را آموزش ببینید تا بتواند در بین این همه رغیب حرفی برای گفتن داشته باشد. در این مقاله راجب راه ها و روشهای افزایش فروش با شما صحبت می کنم و روش های را به شما می گوییم که با عمل کردن به این روش ها می توانید فروش اینترنتی بالای را تجربه کنید.

پس اگر میخواهید فروش سایتتان افزایش پیدا کند با من در این مقاله جذاب از آکادمی همراه باشید



راه ها و روشهای افزایش فروش سایت اینترنتی
روش های افزایش فروش سایت زیادی برای وجود دارد که بسته به کسب و کار اینترنتی تفاوت های دارند. اما من در این مقاله قصد دارم روش های ساده ، کاربردی را بیان کنم تا بتوانید فروش محصولات خودتان را افزایش دهید.افزایش فروش سایت یکی از بزرگترین مشکلاتی است که مدیران کسب و کارهای اینترنتی دارند. خیلی از مدیران بعد از راه اندازی وب سایت دغدغه های فروش به سراغشان می آید و این یک مسئله ای است که هر کسب و کار اینترنتی برای بقاء باید روشهای را آموزش ببینید تا بتواند در بین این همه رغیب حرفی برای گفتن داشته باشد. در این مقاله راجب راه ها و روشهای افزایش فروش با شما صحبت می کنم و روش های را به شما می گوییم که با عمل کردن به این روش ها می توانید فروش اینترنتی بالای را تجربه کنید.

پس اگر میخواهید فروش سایتتان افزایش پیدا کند با من در این مقاله جذاب از آکادمی همراه باشید



راه ها و روشهای افزایش فروش سایت اینترنتی
روش های افزایش فروش سایت زیادی برای وجود دارد که بسته به کسب و کار اینترنتی تفاوت های دارند. اما من در این مقاله قصد دارم روش های ساده ، کاربردی را بیان کنم تا بتوانید فروش محصولات خودتان را افزایش دهید.

افزایش فروش سایت

1- پشتیبانی آنلاین سایت
بار ها در مقاله ها گفتم که برای اینکه افزایش فروش سایت داشته باشید باید اعتماد مشتریانتان را جلب کنید و مشتریان شما اعتماد کنند به کسب و کار اینترنتی شما، و شما را حرفه ای بدانند.
یکی از روشهای اعتماد سازی و افزایش فروش سایت پاسخگوی به مشکلات، ابهامات و سوالات بازدیدکنندگان سایت شما است.

بسیاری از بازدید کنندگان که مقالات و محتواهای شما را میخوانند برایشان سوالاتی به وجود می آید که اگر شما در آن لحظه آنلاین باشید و سوالاتشان را پاسخ دهید می توانید به ساده ترین روش اعتماد بازدید کننده را جلب کنید و آن بازدید کننده بارها و بارها برای خواندن مقالات و گرفتن پاسخ سوالاتش به وب سایت شما سر میزند.

بعد از خواندن مقالات سایت شما بدون تردید علاقمند به محصولات شما میشود. اما به یاد داشته باشید خرید برای مردم یک کار ترسناک است و همیشه به راحتی خرید نمی کنند. مخصوصا بازدید کننده ای که تجربه ای در خرید از سایت شما ندارد و وقتی که وارد صفحه محصولات سایت شما میشود بعد از خواندن نوشته های صفحه محصول و خواندن سوالات متداول. سوالش را در قسمت سوالات متداول پیدا نمی کند و اگر سایت شما پشتیبان آنلاین داشته باشد به راحتی آن بازدید کننده می تواند با شما ارتباط برقرار کرده و سوالی که برایش پیش آمده را بپرسد.

گاها پیش آمده که مشتریان به دنبال تخفیف هستند. بارها برای سایت آکادمی مومنی پیش آمده که مشتری درخواست تخفیف از پشتیبان کرده و با دادن تخفیف 10 درصدی به راحتی می توانید بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنید.
همیشه به یاد داشته باشید در ساعات اوج ترافیک پشتیبان سایت شما آنلاین باشد. ساعات اوج ترافیک بسته به کسب و کارتان متفاوت است اما در حالت کلی از ساعت 8 شب تا 1 صبح اوج ترافیک است.

افزایش فروش سایت2- بازار هدفتان را بشناسید
شما به عنوان مدیر کسب و کار اینترنتی باید اطلاعات کاملی از مشتریان، بازار هدف خود و بازدید کنندگان داشته باشید. اگر شما بازار هدفتان را بشناسید می دانید که چه زمانی از ماه قدرت خرید کردنشان بیشتر میشود.
مثلا همکاری دارم که بازارکارش کارمندها هستند. وقتی که با آخر ماه نزدیک میشویم ایمیل های زیادی ارسال می کند که آنها را به خرید ترغیب می کند و چون می داند آخر ماه کارمندها حقوق خودشان را گرفته اند و راحتر خرید می کنند.

پیشنهاد میکنم این مقاله را هم بخوانید : چرا وردپرس بهترین گزینه برای کسب و کارهای کوچک است؟

3- پیشنهاد بفروشید نه محصول!!
طبق مقالاتی که در سایت منتشر کرده ایم همه می دانید که خرید یک عمل حسی است نه منطقی.
شما اگر مدیر فوق العاده ای باشید همیشه پیشنهاد های طراحی می کنید که می توانید با این پیشنهادها محصولاتتان را بفروشید.

همیشه به جای تک محصول فروختن سعی کنید پک بفروشید
برای مثال شما یک محصولی دارید 30 هزار تومان. این محصول را می توانید با یک کتاب چاپی که قیمت 6 هزار تومان دارد و یک خودکار 2 هزار تومانی یک نسکافه 500 تومانی و یک سی دی اهنگ بی کلام 2 هزارتومانی پک کنید و 50 هزار تومان بفروشید.

حس پک خرید کردن خیلی بهتر از یک حس تک محصول خرید کردن است. حس چند مورد خرید کردن بهتر از حس یک خرید کردن است. حس لمس کردن چیزی که خرید می کنید خیلی از حسی است که دانلود می کنید. حس پست چی آمدن به درب خانه خیلی بهتر از حس دانلود کردن است و بسیاری از این موارد.
از نشانه های یک مدیر موفق طراحی پیشنهادهای بسیار جذاب برای بازدیدکنندگان و مشتریانش است.

4- آسان کردن پروسه خرید
یکی از دلایلی که خیلی از سایتها نمی توانند محصولاتشان را بفروشند سخت بودن پروسه خرید است. تا جای که امکان دارد پروسه خرید را برای مشتریانتان راحت کنید. بارها برای خود من پیش آمده میخواستم از سایتی خرید کنم اما انقدر آن سایت پروسه سختی داشت بیخیال خرید شده ام.
در وردپرس افزونه های زیادی داریم که فیلدهای اضافی را حذف می کند. و خرید را برای کاربر آسان می کند
برای مثال شخصی که می خواهد یک خرید دانلودی داشته باشد. چه اجباری است که فیلدهای آدرس منزل یا شماره پستی را پر کند.؟

پس تا جای که امکان دارد خرید را برای کاربرانتان آسان کنید

افزایش فروش سایت
5- نظرات مشتریان راضی
دیدن نظرات مشتریان قبلی حس خیلی عالی در فرد جدیدی ایجاد می کند که قصد خرید دارد. در واقع اینطور دیده میشود که تنها آن شخص نیست که می خواهد خرید کند. افراد دیگری قبل او خریده کرده و رضایت داشته اند.
سعی کنید صوت و یا ویدیو ای از نظرات مشتریانتان تهیه کنید و در صفحه محصولتان بگذارید این کار رابطه مستقیم با افزایش فروش سایت شما را دارد.

پیشنهاد می کنم این نظر را به صورت ویدیو تهیه کنید. چون اثرات ویدیو خیلی خیلی بیشتر از صوت و متن می باشد.

نظرات مشتریان راضی

پیشنهاد ویژه آکادمی مومنی: روش های کسب درآمد اینترنتی



6- نوشتن عنوان های جذاب
عنوان مهمترین بخش صفحه محصول و محتوا است!!
بدون عنوان جذاب بهترین مقالات بهترین محتواها بهترین پست ها خوانده نمیشوند.
90 درصد کاربران اینترنت عنوان مقاله را میخوانند. اگر عنوان برایشان جذاب باشد متن را هم میخوانند. همیشه سعی کنید در نوشتن و انتخاب عنوان حساسیت بالای نشان دهید تا مقالات و محتواهای شما خوانده شود وقتی محتواهای شما در نتایج گوگل دیده شوند شما در کارتان موفق میشود.

مثالی از یک عنوان جذاب.
کتاب قورباغت را بخور برایان تریسی را حتما دیده اید. این کتاب درباره مدیریت زمان است.

آیا به نظر شما این کتاب بهترین کتاب است که به چاپ N اوم رسیده است؟؟؟!!!

آیا به نظر شما کتاب از این بهتر نداریم؟؟؟؟!!

کتاب های مدیریتی زمان بسیار قوی داریم که فوق العاده مطالب جذاب دارد و می توانید بسیار کمک کند اما چون عنوان جذابی ندارد هیچوقت حتی چاپ اولش هم تمام نشده است.

با این مثال فهمیدید که عنوان همه چیز محصول است.
روشی که من در آکادمی مومنی اجرا می کنم بعد از نوشتن مقاله ساعتها فکر میکنم تا یک عنوان جذاب برای مقاله جدید پیدا کنم





راهکارهای عملی افزایش فروش اینترنتی
1.مکمل ارزشمند بدهید
یکی از راه روش افزایش فروش اینترنتی می تواند این باشد که شما به مشتریان خود مکمل رایگان بدهید. این مکمل می توانید یک PDF باشد. زمانی که فرد از سایت شما خرید انجام میدهد به ایمیل آن فرد ارسال شود.

چند وقت پیش یک کت و شلوار خریدم، من اصلا به این فکر نمیکردم که کروات یا پاپیون هم بخرم، اما بعد از این که کت و شلوار را پوشیدم و پسند کردم فروشنده خیلی سریع یک کروات که به رنگ کت و شلوار می آمدم را به گردن من انداخت و با این حرکت خیلی شیک تر شدم، آن را هم خرید کردم.

قبل از خروج از مغازه یک بروشوری داد که در آن رنگ پوست ها و لباس ها و رنگ لباس های که افراد با آن شیک میشدن را به من داد.

در واقع با این کار من را برای خرید آینده آماده کرد و من بعد از گذشت 6 ماه هنوز به آن فکر میکنم و اگر بخواهم کت و شلواری بخرم دوباره به آن مغازه و آن فروشنده سر میزنم.

ناگفته نماند فروشنده یک فرد خنده رو و خوشتیپ و خوش عطر بود.

شما با پیاده سازی همین تکنیک در سایت می توانید فروش سایت خودتان را افزایش دهید و در فروش آنلاین موفقتر باشید



2.فروش به مشتریانی که دیگر خرید نمی کنند
یک شرکتی در آمریکا تحقیق کرده و به این نتیجه رسیده است که یکی از دلایل نخریدن مشتریان از سایت این است که ارتباط فروشنده یا شرکت با فرد قطع شده است.

برای افزایش فروش سایت پیشنهاد می کنم لیستی از مشتریانی که از شما خرید نمی کنند را جدا کنید و به آنها یک کارت پستال بدهید. می توانید در این کارت پستال ها بگویید که برای شما ارزشمند هستند. و یک کار بهتر این است که یک کد تخفیف برای این افراد در نظر بگیرید و به آنها بدهید تا با این کار دوباره از شما خرید کنند و افزایش فروش را حس کنید.



3.فروش بیشتر در حالت خرید مشتری
زمانی که مشتری میخواهید یک محصول را خرید کند در حالت تدافعی خودش است، سوالات و دو به شکی های زیادی در ذهنش وجود دارد. سوالاتی زیادی از شما می پرسد و ایرادهای زیادی از محصول شما میگیرد، زمانی که قانع تر شد که محصول مناسب است مشتری به حالت خرید خود رفته است و شما در این حالت می توانید محصولات زیادی به آن فرد بفروشید.

مثال و تجربه کت و شلوار بالا را یاد تان است؟؟ من در آن حالت در حالت خرید بودم که کروات را هم خریدم.

نکته ای که تجربه خود شخص بنده است این است که شما باید یک لیستی از محصولاتتان که مکمل هم هستند را از قبل آماده کنید و با استفاده از افزونه Smart Offers وردپرس این پیشنهاد ها را بدهید.



منبع:


https://moomeni.com/increase-site-sales
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.