روش های نوین کسب درآمد اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

روش های نوین کسب درآمد اینترنتی

۳۲۹ بازديد

در این مقاله با شما درباره روش های کسب درآمد اینترنتی با شما صحبت می کنم و یه شما می گوییم که چقدر کسب درآمد اینترنتی مهم است و شما می توانید بسیار زیاد از اینترنت درآمد داشته باشید پس تا اخر مقاله با من همراه باشید تا شما را کمک کنم تا از اینترنت درامد اینترتی داشته باشید

شماره 6: فروش کتاب

در حالی که صنعت چاپ و نشر قبلاً سنگین بود ، این روزها می توانید تمام مراحل نوشتن ، چاپ و بازاریابی آنلاین کتاب را انجام دهید. وب سایت هایی مانند ایجاد فضا به شما امکان می دهند بدون درگیر کردن ناشری رسمی ، کتاب خود را بارگذاری و چاپ کنید و حتی می توانید کتاب خود را از سایت Amazon.com تهیه کنید تا افراد بتوانند آن را در آنجا بخرند.

وبلاگ نویسی که من می شناسم به نام جوزف هوگ دارای یک وبلاگ موفق ( کار من از خانه پول ) و تجارت پر رونق انتشار کتاب است. هوگ چندین کتاب را نوشت که به صورت آنلاین منتشر کرده است تا یک منبع درآمد منفعل را ایجاد کند. او می گوید به طور متوسط در هر ماه حدود 685 کتاب فروخته می شود تا به طور متوسط 1857 دلار درآمد کسب کند. بد نیست ، ها؟

در این مقاله با شما درباره روش های کسب درآمد اینترنتی با شما صحبت می کنم و یه شما می گوییم که چقدر کسب درآمد اینترنتی مهم است و شما می توانید بسیار زیاد از اینترنت درآمد داشته باشید پس تا اخر مقاله با من همراه باشید تا شما را کمک کنم تا از اینترنت درامد اینترتی داشته باشید

شماره 6: فروش کتاب

در حالی که صنعت چاپ و نشر قبلاً سنگین بود ، این روزها می توانید تمام مراحل نوشتن ، چاپ و بازاریابی آنلاین کتاب را انجام دهید. وب سایت هایی مانند ایجاد فضا به شما امکان می دهند بدون درگیر کردن ناشری رسمی ، کتاب خود را بارگذاری و چاپ کنید و حتی می توانید کتاب خود را از سایت Amazon.com تهیه کنید تا افراد بتوانند آن را در آنجا بخرند.

وبلاگ نویسی که من می شناسم به نام جوزف هوگ دارای یک وبلاگ موفق ( کار من از خانه پول ) و تجارت پر رونق انتشار کتاب است. هوگ چندین کتاب را نوشت که به صورت آنلاین منتشر کرده است تا یک منبع درآمد منفعل را ایجاد کند. او می گوید به طور متوسط در هر ماه حدود 685 کتاب فروخته می شود تا به طور متوسط 1857 دلار درآمد کسب کند. بد نیست ، ها؟

اگر فکر می کنید می توانید کتابی بنویسید که مردم مایل به خرید آن هستند ، این یک استراتژی هوشمندانه است که باید در نظر بگیرید زیرا هزینه های شروع کار می تواند کم باشد و به هر حال شما احتمالاً قبلاً یک کامپیوتر و نرم افزار پردازش کلمه دارید.

شماره 7: فروش سرب

راه دیگر برای کسب درآمد آنلاین جمع آوری سرنخ است. مراحل اصلی لازم برای انجام کار فروش سرب شامل راه اندازی یک وب سایت ، جابجایی بازدید به آن وب سایت و اطمینان از جمع آوری لیدهایی است که شخص واقعاً هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.

در اینجا مثالی خوب از چگونگی عملکرد فروش سرب در زندگی واقعی وجود دارد: وب سایت دوم من ، بیمه زندگی توسط جف ، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را که در وب جستجو می کنند برای یافتن پاسخ س toالات بیمه عمر به ارمغان می آورد. در حالی که قبلاً وب سایتی را تنظیم می کردم تا خودم بتوانم بیمه عمر این افراد را بفروشم ، پردازش همه درخواستها و مشتریهای مختلف کار زیادی داشت. در نتیجه ، من فروش سرب هایی را که به جای آن جمع کردم شروع کردم.

اساساً خریداران اصلی حاضرند هزینه اطلاعات شخصی من را که از افرادی که به وب سایت من مراجعه می کنند جمع آوری می کنند ، پرداخت کنند. این یک برنده برای همه است زیرا من بابت مزایای من مزد می گیرم و بازدید کنندگان وب سایت من با کسی در ارتباط هستند که می تواند به آنها کمک کند.

به خاطر داشته باشید ، شما می توانید در بسیاری از صنایع مختلف منجر به فروش شوید - نه فقط بیمه عمر. واقعاً ، شما فقط باید یک مکان خاص را مشخص کنید ، یک وب سایت و ترافیک ایجاد کنید و ببینید چقدر می توانید برای هدایایی که جمع می کنید دریافت کنید.

شماره 8: نوشتن مستقل

اگر مهارت نوشتن و استعداد خلاقیت دارید ، پرداخت پول برای ایجاد محتوای آنلاین نیز امکان پذیر است. من این کار را مانند گذشته انجام نمی دهم ، اما من بسیار آگاه هستم که این جریان درآمد تا چه اندازه زنده است.

یک وبلاگ نویس که من می شناسم ، هالی جانسون ، در واقع بیش از 200000 دلار در سال برای ایجاد محتوا برای وب سایت های دیگر درآمد دارد. و در واقع، که در در بالای شش چهره او با وبلاگ خود، باشگاه صرفه جو را بدست آورده.

هالی به من گفت که از سال 2011 شروع به نوشتن محتوا کرده است. در آن زمان ، او هنوز هم یک کار تمام وقت کار می کرد اما برای تأمین درآمد خود به صورت نیمه وقت به صورت آنلاین محتوا ایجاد می کرد. با گذشت زمان ، او توانست نرخ خود را دو برابر و سه برابر کند تا اینکه توانست کار تمام وقت خود را برای نوشتن ترک کند. این روزها ، او به عنوان یک نویسنده مستقل بانک کار می کند و از طریق دوره آنلاین خود ، کسب درآمد بیشتر ، به دیگران می آموزد که همین کار را انجام دهند .

به گفته جانسون ، کلید ایجاد آن به عنوان یک نویسنده مستقل ، یافتن جایگاهی مناسب ، ایجاد شبکه با افرادی است که ممکن است شما را استخدام کنند و ارائه محتوای با کیفیت بالا در 100 درصد از زمان. در حالی که تعداد زیادی تابلوی شغلی برای کمک به شما در شروع کار وجود دارد ، او می گوید یافتن مشاغل مبتدی برای نوشتن در وب سایت هایی مانند Upwork.com نسبتاً آسان است.

شماره 9: پست های اسپانسر شده

اگر یک وب سایت یا یک رسانه اجتماعی بزرگ دنبال کنید ، همچنین می توانید با دنبال کردن پست ها و تبلیغات حمایت مالی ، درآمد کسب کنید. اما ، این چگونه کار می کند؟ اصولاً شرکت ها مایلند برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به وبلاگ نویسان و تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی پول پرداخت کنند. اگر یک پلت فرم دارید ، خواه یک وبلاگ باشد یا یک دنبال کننده بزرگ اینستاگرام ، می توانید پول نقد کنید.

اولین باری که یک پست حمایت مالی برای Good Financial Cents دریافت کردم ، کاملاً از من دور شد. فکر می کنم فقط 100 دلار دستمزد گرفتم اما آن زمان پول زیادی برای من بود. بعداً ، به هرحال ، متوجه شدم كه شركتهایی كه خواهان ارسال پست حامی مالی هستند ، فقط می خواهند از وب سایت من به سایت خودشان پیوند دهند. به همین دلیل ، من شروع به افزایش نرخ های خود کردم.

این روزها ، من برای یک پست حمایت مالی حدود 4500 دلار هزینه می گیرم. بعلاوه ، من به طور واضح تمام مطالب حمایت شده را به عنوان # تبلیغ علامت گذاری می کنم تا با شرایط و ضوابط Google مطابقت داشته باشم. من همچنین فقط شرکتهایی را که از آنها استفاده می کنم یا به آنها اعتقاد دارم معرفی می کنم.

اما ، من وبلاگ نویسان را نیز می شناسم که 20،000 دلار برای یک پست تبلیغاتی دریافت می کنند. این خیلی دیوانه است ، اما فقط نشان می دهد که چه چیزی ممکن است.

به خاطر داشته باشید ، شما برای انجام محتوای حمایت شده به وب سایت احتیاج ندارید زیرا اگر طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی داشته باشید می توانید حقوق دریافت کنید. همسرم اینستاگرام بسیار بزرگی را دنبال می کند و انواع و اقسام حمایت های مالی را دریافت می کند. او نه تنها پول نقد می گیرد ، بلکه چیزهای رایگان زیادی نیز دریافت می کنیم. ما فرش رایگان ، چراغ رایگان و پاک کننده فرش رایگان دریافت کرده ایم. او هرچند فقط چیزهایی را که دوست دارد تبلیغ می کند ، بنابراین این استراتژی برای او واقعاً خوب عمل می کند.

شماره 10: وبینارها

به ایده های بیشتری در مورد نحوه کسب درآمد اینترنتی نیاز دارید؟ استراتژی دیگر استفاده از وبینارها برای بازاریابی محصول ، خدمات یا دوره شما است. من وبینارهایی را برای ارتقا practice برنامه برنامه ریزی مالی و علاقه مندی در دوره آنلاین خود برای مشاوران مالی انجام داده ام. با یک وبینار ، شما اصولاً بسیاری از نکات و توصیه ها را به صورت رایگان - معمولاً به صورت زنده - ارائه می دهید. در انتها ، شما محصول یا خدمات پولی خود را با هدف تأمین چند معامله ارائه می دهید.

سخنران حرفه ای گرانت بالدوین از وبینارها برای ارائه دوره های خود در زمینه سخنرانی در جمع از جمله Get Booked و Paid to Speak استفاده می کند . در حالی که بالدوین در طول برگزاری وبینار خود نکات رایگان زیادی ارائه می دهد ، در پایان دوره خود را برای افرادی که می خواهند پول پرداخت کنند ارائه می دهد تا اطلاعات بیشتری کسب کنند. و در بسیاری از مواقع ، میزان فروش وی مثر است.

مهم نیست که چه چیزی را می فروشید ، راه اندازی وبینار و جذب افراد برای ثبت نام با آهنربای سرب یا تبلیغات فیس بوک کار چندان سختی نیست. هک ، اگر به اندازه کافی سخت گیر باشید ، احتمالاً می توانید یک وبینار رایگان در مورد چگونگی ایجاد اولین وبینار خود پیدا کنید.

شماره 11: یوتیوب

YouTube بستر دیگری است که امکان کسب درآمد آنلاین را برای افراد فراهم کرده است. اگر فکر کنید تعداد زیادی کانال YouTube در هر موضوعی وجود دارد و بیشتر افرادی که طرفداران زیادی دارند در ازای فیلم و زمان خود مقداری پول کسب می کنند.

آنتونیو سنتنو که افسر دریایی به متخصص مد مردان تبدیل شده ، یک میلیون دلار تجارت از کانال YouTube خود ، Real Men Real Style ساخته است .

سال گذشته ، فوربس از بزرگترین بازیکنان صحنه یوتیوب استفاده کرد . بر اساس این مطالعه ، ده ستاره بزرگترین درآمد یوتیوب از ژوئن 2016 تا ژوئن 2017 127 میلیون دلار درآمد کسب کرده اند. محبوب ترین ، یک گیمر به نام DanTDM ، 16.5 میلیون دلار از این طریق خودش درآمد کسب کرده است.

آیا آنقدر درآمد خواهید داشت؟ احتمالا نه. با این حال ، می توانید از طریق YouTube با استفاده از شبکه تبلیغات خود این سیستم عامل یا با دریافت پست های تبلیغاتی ، درآمد کسب کنید. اگر انجام ویدیو را دوست دارید ، شروع یک کانال YouTube می تواند یک روش جالب برای کسب پول نقد در کنار شما باشد.

شماره 12: یک انجمن آنلاین ایجاد کنید

آخرین و نه مهمترین ، شما همچنین می توانید با ایجاد یک انجمن آنلاین به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، اگرچه استراتژی های کسب درآمد که می توانید دنبال کنید بسته به اهداف شما بسیار متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال می توانید با یک وبلاگ یک انجمن ایجاد کنید. همچنین می توانید یک فروم آنلاین ایجاد کنید و هزینه عضویت را از افراد بگیرید. حتی می توانید یک گروه فیس بوک ایجاد کنید و از نفوذ خود در آنجا برای فروش و تبلیغ محصولات استفاده کنید.

دوستان خوب من شین و جوسلین سامس در ساختن جوامع آنلاین متخصص شده اند . آنها در حال حاضر برای وب سایت خود یکی دارند - Flipped Lifestyle . این انجمن به مردم نشان می دهد که چگونه یک کسب و کار آنلاین ایجاد کنند و کارآفرینانی را که به دنبال رویاهای مشابه هستند متصل می کند.

قبل از آن گروه ، آنها یک انجمن آنلاین برای معلمانی داشتند که به دنبال برنامه های درسی بودند. این احتمالاً کاملاً تصادفی به نظر می رسد ، اما نوع جامعه ای است که می توانید برای ایجاد و تجمع مردم در اطراف خود دیوانه کنید. اگر این موضوعی است که به خود علاقه دارید و می خواهید با دیگران که همان اشتیاق را دارند ارتباط برقرار کنید ، یک انجمن آنلاین چیزی است که قطعاً باید در نظر داشته باشید.

خط پایین

تعداد زیادی روش مضحک برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد و مواردی که در اینجا به آنها اشاره کردم فقط نوک کوه یخ است. اگر وقت دارید ، تقریباً به هر چیزی علاقه دارید و حداقل مهارت خلاقیت دارید ، اگر وقت کافی به آن بدهید ، می توانید یک جریان درآمد آنلاین - یا چندین مورد دیگر ایجاد کنید.

اما ، فقط حرف من را قبول نکنید. اگر آنلاین نگاه کنید ، هزاران داستان موفقیت پیدا خواهید کرد که می توانید برای الهام گرفتن از آنها استفاده کنید.

حتی یک روز می توانید از خودتان یک داستان موفقیت بسازید. اما هرگز نمی دانید مگر اینکه سعی کنید.

 

مرا در توییتر  یا  LinkedIn دنبال کنید  . اتمام  من  وب سایت  و یا برخی از کار های دیگر من  در اینجا . 

 

 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.