کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی مثل فایوور

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی مثل فایوور

۳۱۸ بازديد
امروز قصد دارم درباره کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی مثل فایور با شما صحبت کنم اگرچه با سیستم متداول برنامه پیشنهادی سایر سیستم عامل های فریلنسر متفاوت است ، اما نقطه شروع خوبی برای بسیاری از فریلنسرها بوده است. این بهترین بستر برای کسانی است که تصمیم گرفته اند به سیستم عامل های دیگر بروند و مستقل از آن تجارت خود را ایجاد کنند.
تصویر برای ارسال
تصویر برای ارسال
کسب درآمد از Fiverr در سال 2020 و کار از راه دور.

Fiverr یکی از سیستم عامل هایی بوده است که من برای تولید درآمد اضافی از 1 تا 2 ساعت در روز از آن استفاده کردم.
 
امروز قصد دارم درباره کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی مثل فایور با شما صحبت کنم اگرچه با سیستم متداول برنامه پیشنهادی سایر سیستم عامل های فریلنسر متفاوت است ، اما نقطه شروع خوبی برای بسیاری از فریلنسرها بوده است. این بهترین بستر برای کسانی است که تصمیم گرفته اند به سیستم عامل های دیگر بروند و مستقل از آن تجارت خود را ایجاد کنند.
تصویر برای ارسال
تصویر برای ارسال
کسب درآمد از Fiverr در سال 2020 و کار از راه دور.

Fiverr یکی از سیستم عامل هایی بوده است که من برای تولید درآمد اضافی از 1 تا 2 ساعت در روز از آن استفاده کردم.

نکته جالب در مورد Fiverr این است که ، با شروع فروش ، هیچ چیز مانع آنها نمی شود.

اگر آنها دو بار پنج ستاره کوچک به شما بدهند ، همان سیستم شروع به تبلیغ نمایش شما می کند (ما در مورد آنچه در مورد آن است صحبت خواهیم کرد) تا مشتریان آن را خریداری کنند. اگر Fiverr چنین کاری انجام دهد ، شما (و Fiverr) درآمد کسب می کنید.

به دلایل سودآوری ، من هرگز تصمیم به استفاده از صفحات مستقل ندارم. برخلاف سایر صفحات فریلنسینگ ، این مشتری است که به دنبال خدمات می گردد ، نه ما پیشنهاد کار.
دقیقاً Fiverr چیست؟

به طور خلاصه ، Fiverr بستری برای تبادل خدمات در رسانه های دیجیتال است.

من خرید می کنم و شما هر آنچه را که به صورت دیجیتالی ارائه می شود (به معنای واقعی کلمه) ارائه می دهید.

خلاقیت بر این پلتفرم حاکم بود و در مقایسه با سیستم عامل هایی مانند Upwork و Freelancer. در واقع حرفه ای نیست.

که کمتر حرفه ای می تواند خوب و بد باشد.

خوب است زیرا مانع کمتری برای ورود دارید و می توانید به سرعت تولید پول را شروع کنید.

بد است زیرا به طور کلی یافتن مشتریانی با کیفیت بالا که ارزش کار شما را در نظر بگیرند چالش برانگیز است (یعنی بیشتر آنها به دنبال ارزان ترین ، نه لزوماً بهترین) هستند.

و خوب ، این باعث جذابیت بیشتر برای مبتدیان می شود که به سرعت پول در بیاورند.
آیا می توانید به Fiverr اعتماد کنید؟

البته!

Fiverr بیش از 7 سال در بازار بوده است. هر 5 ثانیه یک سرویس خریداری می شود. بیش از 25 میلیون سرویس در آنجا فروخته شده است. این یک شرکت بزرگ است و هیچ کس ممکن است بگوید این یک شرکت کلاهبرداری دیگر است.
آیا برای فروش در Fiverr آیا باید انگلیسی بلد باشم؟

مدتی پیش آنها این پلتفرم را به چندین زبان از جمله اسپانیایی ، آلمان و پرتغالی فعال کردند.

با این حال ، از امروز ، به نظر می رسد که آنها فقط آن را فقط به زبان انگلیسی در دسترس دارند. البته ، ارائه خدمات به زبانهای دیگر را محدود نمی کند. در حقیقت ، هزاران کنسرت ارائه شده به زبان اسپانیایی و موارد دیگر وجود دارد.

حتی اگر (بدیهی است) انگلیسی زبان غالب است ، حتی اگر فقط زبان مادری خود را بلد باشید ، می توانید درآمدزایی کنید.

مزیت Fiverr این است که شما نباید در هر زمان مصاحبه کنید و یا با تلفن خود با تلفن خود صحبت کنید ، مانند سایر سیستم عامل ها.

بنابراین اگر انگلیسی را می فهمید و مشکلی برای گفتن "سلام" "متشکرم برای سفارش خود" و "چه چیز دیگری نیاز دارید" ندارم ، این را کافی می دانم (از آنجا که در صورت نیاز می توانید شرح خدمات خود را در همان بستر ترجمه کنید آی تی).
چگونه در Fiverr کار کنیم و چه کاری باید انجام دهم؟

شروع فروش در Fiverr آسان است و برای عضویت نیازی به انجام مراحل بررسی یا پرداخت هزینه ندارید.

ثبت نام در هر صفحه ساده است. پس از ثبت نام ، فرصت ایجاد یک کنسرت را دارید.

gig روشی برای فراخوانی سرویسی است که شما ارائه می دهید ، که با مستطیل نشان داده می شود و همان چیزی است که در موتور جستجوی خریداران بالقوه هنگام جستجوی خدمات به نظر می رسد.

اساساً gig سازوکاری است که برای فروش (یا خرید) خدمات در سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرد
چقدر می توانم در Fiverr درآمد کسب کنم؟

این کاملاً متفاوت است. من می خواهم مستقیماً به شما پاسخ بدهم ، اما از خیلی چیزها متفاوت خواهد بود.

برخی از افراد به طور مداوم درآمد مناسبی از 2000 تا 4000 دلار در سیستم عامل دارند ، اما افرادی که هم اکنون وقت دارند و در بالاترین سطح Fiverr هستند. من شخصاً امسال در Fiverr تقریباً به 10 هزار دلار اولیه ام می رسم.

هفته های اول چالش برانگیزترین هفته ها خواهد بود و سپس سفارشات بدون تلاش بازاریابی می رسند (و اینجاست که شروع به افزایش قیمت می کنید). من خودم آن شرایط را تجربه کردم.

برای اینکه یک پاسخ واقع بینانه به شما بدهم ، فکر می کنم با خدمات عالی ، آموزش و اختصاص حداقل 1 ساعت در روز. با استفاده از گزینه های مختلف نمایش های اضافی که Fiverr در اختیار دارد ، انتظار می رود 100-300 دلار در ماه اول واقع بینانه باشد.

از آنجا درآمد هر ماه بیشتر و بیشتر می شود و بیشتر.

توجه: سیستم Fiverr 20٪ از درآمد شما را از شما کسر می کند.

به خود بگویید که اگر برای خدمات 5 دلار آمریکا بپردازید ، 4 دلار آمریکا دریافت خواهید کرد. اگر 10 دلار آمریکا شارژ کنید ، 8 دلار آمریکا و غیره دریافت خواهید کرد.
افسانه مشاغل با قیمت 5 دلار

قبل از سال 2015 ، Fiverr فقط به عنوان بستر مشاغل با قیمت 5 دلار شناخته می شد. با این حال ، اوضاع از سال 2015 به اینجا تغییر کرده است.

از آنجا که به نفع آنهاست که شما هزینه بیشتری (البته آنها کارمزدهای بیشتری نیز می گیرند) از شما دعوت می کنند که به طور مداوم نرخ های خود را افزایش دهید.

آنها حتی کمپین هایی را برای متخصصان منطقه خود ایجاد کرده اند تا از شناخت ویژه ای برخوردار شوند و آنچه را که شایسته آنها است جمع آوری کنند. برخی از افراد می توانند 100-500 دلار برای هر گیگ دریافت کنند.

البته ، این چیزی است برای حرفه ای ها. اما اگر هدف شما این است که از Fiverr به عنوان مبتدی شروع کنید ، این امیدواری به شما می دهد که روزی می توانید به آن سطح برسید.

بگذارید یک مثال واقعی برای شما بزنم.

اولین اجرای من برای نوشتن مقاله در Fiverr فقط با 5 دلار آمریکا بود. (چیزی که 30 تا 60 دقیقه طول می کشد و من فقط به مهارت Word نیاز دارم.)

امروز (فقط دو ماه بعد فقط با 12 سفارش) من فقط با اضافه کردن مزایای بیشتر به خدمات با هزینه اضافی ، توانستم میانگین معامله را به 14.58 دلار افزایش دهم.
افکار نهایی

بدترین اتفاقی که می تواند بیفتد چیست؟ اگر اولین کنسرت خود را ایجاد کنید و کار نکند ، همیشه یک فرصت دیگر وجود دارد.

شما چیزی از دست نمی دهید ، جرات کنید آن را امتحان کنید!

مثل همیشه ، من می خواهم بشنوم که شما در مورد Fiverrمی دانید ، آیا حاضرید برای این کار حرفه ای خود را در این سیستم عامل شروع کنید؟ چه چیز دیگری باید بدانند؟ به من در کامنت ها اطلاع دهید.

https://moomeni.com/make-money-online-from-foreign-sites-in-iran/


https://www.fiverr.com/

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.