تکنیک های کاهش رتبه الکسا

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

تکنیک های کاهش رتبه الکسا

۳۱۴ بازديد
اطلاعات زیادی می توانید از الکسا بدست آورید که نمی توانید از Google Analytics کسب کنید ، به همین دلیل ارزش توجه به آنها وجود دارد.
افزایش رتبه  الکسا پس از ورود دامنه خود به الکسا ، خواهید دید که از نظر رتبه بندی در کجا ایستاده اید. از رتبه بندی فعلی خود اسکرین شات بگیرید زیرا این امر به شما کمک می کند تغییرات را با گذشت زمان ردیابی کنید. برای افزایش رتبه خود در الکسا ، در اینجا نحوه شروع کار آمده است -

1.) معیارهای سایت خود را تأیید کنیداطلاعات زیادی می توانید از الکسا بدست آورید که نمی توانید از Google Analytics کسب کنید ، به همین دلیل ارزش توجه به آنها وجود دارد.
افزایش رتبه  الکسا پس از ورود دامنه خود به الکسا ، خواهید دید که از نظر رتبه بندی در کجا ایستاده اید. از رتبه بندی فعلی خود اسکرین شات بگیرید زیرا این امر به شما کمک می کند تغییرات را با گذشت زمان ردیابی کنید. برای افزایش رتبه خود در الکسا ، در اینجا نحوه شروع کار آمده است -

1.) معیارهای سایت خود را تأیید کنید

الکسا گزینه تأیید معیارهای سایت شما را ارائه می دهد. این هزینه هزینه کمی دارد اما ممکن است ارزش آن را داشته باشد ، به خصوص اگر سعی در جذب سرمایه گذار یا مشتری جدید دارید.

طبق وب سایت الکسا-

"برای به دست آوردن رتبه دقیق تر الکسا می توانید معیارهای سایت خود را در الکسا تأیید کنید. سایت های دارای معیارهای مجاز دارای معیارهای اندازه گیری خود هستند به جای اینکه براساس اطلاعات پانل داده های ما تخمین زده شوند. تأیید معیارهای سایت شما رتبه دقیق تری را ارائه می دهد. "

با تأیید معیارهای خود با الکسا ، به شما امکان می دهد

در سایت رتبه بندی دقیق تری کسب کنید
به گزارش های تجزیه و تحلیل دقیق تر دسترسی پیدا کنید
عملکرد سایت خود و نحوه تغییر آن از نظر رتبه بندی با رقبا را از نزدیک کنترل کنید
بازدیدکنندگان منحصر به فرد ، بازدید از صفحه و سایر رتبه ها را به صورت عمومی نمایش دهید
قیمت گذاری این کار از حدود 10 دلار در ماه شروع می شود اما بسته به میزان دسترسی شما و ویژگی های خاصی که باید در نظر بگیرید ، به حدود 149 دلار در ماه افزایش می یابد.

مطمئناً به شغل شما بستگی دارد که آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر از طریق تأیید معیارهای سنجش ، مزیت متمایزی نسبت به سایر وب سایت ها به شما می دهد.

وقتی به همه معیارها دسترسی داشته باشید و دقیقتر ردیابی شوند ، این امر به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را با اعتماد به نفس بیشتری قرار دهید.

2.) هفتگی محتوای حماسی را تولید کنید

گام بعدی برای بهبود رتبه الکسا ، تولید محتوای حماسی است. چرا؟ با داشتن محتوای عالی در سایت شما به افزایش بازدید ، نرخ تعامل و زمان صرف شده در سایت کمک می کند.

همچنین ممکن است دیده باشید که وب سایت ها محتوای حماسی خود را به چندین صفحه تقسیم می کنند - این نیز یک ترفند خوب برای کمک به افزایش تعداد صفحات هر بازدید کننده و رتبه بندی نام تجاری شما است.

هیچ قانونی در مورد محتوای حماسی وجود ندارد ، با این وجود ، مواردی را باید به خاطر بسپارید -

تمرکز خود را بر ارائه ارزش به خوانندگان خود بگذارید
در مورد موضوعات به جزئیات بپردازید و هدف خود را برای شمارش کلمات حداقل 2000 به اضافه قرار دهید
برای بالا بردن اقتدار خود ، فراتر از آنچه در اینترنت وجود دارد بروید
معابر را با لیست های تیز و زیرعنوان تجزیه کنید
روش های جدید و جالبی برای جاز کردن مطالب خود پیدا کنید ، خواه از طریق نمودارها ، جداول و اسلایدها باشد
از تصاویر زیادی برای افزودن به کلمات خود و افزایش سطح تعامل استفاده کنید
تیترهای جذاب و جسورانه ای ایجاد کنید که باعث جلب توجه شود و مخاطب شما راجع به آنچه صحبت می کنید کنجکاو شود
محتوایی بنویسید که نگرانی مخاطبان شما را برطرف کند و سعی کنید به پرسش ترین سالات آنها پاسخ دهید
این نکات برتر به شما کمک می کند هر بار محتوای حماسی ایجاد کنید ، که به شما کمک می کند رتبه خود را در الکسا در کمترین زمان افزایش دهید.

طبق وب سایت الکسا-

«محتوای جذاب و اصلی را که مرتباً به روز می شود تولید کنید و ارزش واقعی مخاطبان شما را فراهم کند. وقتی خوانندگان منابع را با ارزش و آموزنده می یابند ، آنها با محتوای آینده درگیر می شوند و در شبکه های خود به اشتراک می گذارند ، بازدید کنندگان جدیدی را معرفی می کنند که به طور بالقوه به مشتری تبدیل می شوند. "

برای بهترین نتیجه ، توصیه می کنیم حداقل 2-3 قطعه محتوای حماسی در هفته ارسال کنید. برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را ببینید باید حداقل 1 تا 3 ماه این کار را انجام دهید اما نتیجه می دهد.

برای پیگیری ، بر محتوای خود و نحوه عملکرد آن نظارت کنید تا بتوانید تنظیمات خود را انجام داده و در طول مسیر نیشگون بگیرید. این جایی است که معیارهای خود در Google Analytics به شما کمک می کند تا تعیین کنید که چگونه رتبه خود را در الکسا افزایش دهید.

3.) ساخت بک لینک با کیفیت

ایجاد بک لینک با کیفیت نه تنها برای سئو بسیار مناسب است بلکه برای افزایش رتبه الکسا نیز عالی است.

دو مورد وجود دارد که هنگام ایجاد بک لینک مهم است - اعتماد و اقتدار. هرچه بتوانید بک لینک در سایت های معتبر و معتبر دریافت کنید ، احتمال بالاترین رتبه شما وجود دارد.

دریافت بک لینک در سایت های بسیار معتبر ممکن است آسان نباشد ، اما روش هایی وجود دارد که می توانید امتحان کنید -

با نویسندگان نشریات بزرگ تماس بگیرید و از آنها بخواهید در معرض نمایش قرار بگیرند
به نظرات پاسخ دهید و پیوند مربوط به مقالات و پست های برتر را به اشتراک بگذارید
ایده های مقاله را برای انتشارات بزرگ ارائه دهید
پست های مهمان در سایت های مرتبط دیگر
هرچه بیشتر بار در شبکه های اجتماعی ارسال کنید
وقتی صحبت از ایجاد بک لینک می شود ، بهتر است به عنوان اولویت اصلی خود روی محتوای عالی تمرکز کنید. در واقع ، استاد راهنمای بازاریابی اینترنتی ، نیل پاتل به مارك ها توصیه می كند كه هنگام ساخت پیوند در مواردی كه 90 درصد تلاش شما برای تولید محتوا و 10 درصد صرف ساخت پیوندهای معتبر است ، از قانون 90/10 استفاده كنند.

https://www.questionpro.com/a/TakeSurvey?tt=CwMwcE7mMAA%3D

https://www.alexa.com/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.