8 نکته عملی برای افزایش فروش شرکتهای وابسته در سال 2020

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

8 نکته عملی برای افزایش فروش شرکتهای وابسته در سال 2020

۳۱۴ بازديد

چه کسی نمی خواهد فروش وابسته بیشتری داشته باشد ، اما همه دانش کافی برای تحقق این امر ندارند.

با این حال ، دیگر نیازی نیست که کنار گذاشته شوید زیرا به محض استفاده از تکنیک ها و هک های به اشتراک گذاشته شده در این راهنما ، باید بتوانید به عنوان بازاریاب های وابسته به فروش ، فروش بیشتری را انجام دهید.

این راهنما منبع اصلی شما برای هرگونه فروش ویژه برای افزایش فروش شرکت های وابسته و دریافت پول بیشتر در حساب بانکی شما است. این تکنیک ها به اثبات زمان رسیده و اجرای آنها زمان زیادی نمی برد.

بسیاری از شما در واقع می توانید در مقاله های موجود خود پیاده سازی کرده و درآمد یک شرکت وابسته خود را یک شبه افزایش دهید. 

چرا باید به من گوش کنی؟

چه کسی نمی خواهد فروش وابسته بیشتری داشته باشد ، اما همه دانش کافی برای تحقق این امر ندارند.

با این حال ، دیگر نیازی نیست که کنار گذاشته شوید زیرا به محض استفاده از تکنیک ها و هک های به اشتراک گذاشته شده در این راهنما ، باید بتوانید به عنوان بازاریاب های وابسته به فروش ، فروش بیشتری را انجام دهید.

این راهنما منبع اصلی شما برای هرگونه فروش ویژه برای افزایش فروش شرکت های وابسته و دریافت پول بیشتر در حساب بانکی شما است. این تکنیک ها به اثبات زمان رسیده و اجرای آنها زمان زیادی نمی برد.

بسیاری از شما در واقع می توانید در مقاله های موجود خود پیاده سازی کرده و درآمد یک شرکت وابسته خود را یک شبه افزایش دهید. 

چرا باید به من گوش کنی؟

و این یک بار نبود ، من بارها و بارها ترفندهای ذکر شده برای رشد جریان درآمد خود را از طریق بازاریابی وابسته دنبال کردم . 

در واقع ، فقط با یکی از برنامه ها ، نیم میلیون دلار درآمد کسب کرده ام. 

این کار با ضربه و آزمون قابل انجام نیست و به طرز فکر و همچنین تکنیک صحیح نیاز دارد.

من در این راهنما تمام تلاش خود را کرده ام تا به شما کمک کنم اسرار کسب فروش بیشتر شرکت های وابسته را که می توانید استفاده کنید ، درک کنید.

بسیاری از بازاریابان برای کمک به شما در یادگیری همه این موارد ، صدها اگر هزاران دلار شارژ نمی گیرند ، اما ما به این دلیل که اطلاعات همیشه باید رایگان باشند ، این هزینه را رایگان می دهیم.

اکنون امیدوارم که شما درک کرده باشید که چگونه می توانم در سفر شما به کسب درآمد کمک کنم. بنابراین بدون تأخیر بیشتر ، بیایید تکنیک افزایش فروش شرکت های وابسته را بیاموزیم. 

توجه: این مقاله دائماً با ترفندهای جدید به روز می شود. بنابراین علامت گذاری را انجام دهید و بعداً برگردید ، تا تکنیک جدید و جدید را ببینید.

مطالب صفحه

8 استراتژی برای فروش بیشتر سهامداران

1. از دکمه های تماس به عمل استفاده کنید:

بسیاری از ما مقاله ای را با هدف فروش شرکت های وابسته ایجاد می کنیم اما یافتن آن لینک های وابسته به سختی امکان پذیر است. نکته ای که شما باید بدانید این است که ، اکثر خوانندگان مقاله را اسکن می کنند و آنها را کلیک می کنند که برجسته است. 

استفاده از دکمه های تماس به عمل می تواند به خوانندگان شما کمک کند تا مورد را به وضوح تشخیص دهند ، بنابراین شما CTR بیشتری دریافت می کنید و از این رو تبدیل می کنید.

وردپرس یک ویژگی داخلی برای اضافه کردن دکمه تماس به عمل دارد که با نام "دکمه" است.

و می توانید متن و پیوند را برای اضافه کردن دکمه اضافه کنید. همچنین می توانید رنگ پس زمینه را متناسب با طرح خود تنظیم کرده و CTR را افزایش دهید. 

اگر در وبلاگ خود کوپن و تخفیف دارید ، باید از افزونه کوپن Affiliate استفاده کنید. این یک ویژگی به نام کلیک برای آشکار کردن دارد که توسط بسیاری از سایت های وابسته برتر برای افزایش قابل توجه فروش خود استفاده می شود. 

2. از جداول استفاده کنید:

استفاده از جدول روش ساده دیگری برای دریافت کلیک بیشتر روی پیوندهای وابسته است. به خصوص ، اگر در حال تهیه لیست لیست هستید ، می توانید یک جدول برجسته در بالای مقاله خود اضافه کنید و کلیک های بیشتری دریافت کنید. 

در اینجا مثالی از جدول آورده شده است:

علاوه بر این ، جدول همچنین به خوانندگان کمک می کند تا محصولات را به روش قابل هضم مقایسه کنند. وردپرس همچنین دارای یک ویژگی جدول داخلی است که می توانید برای افزودن جدول از آن استفاده کنید. 

توصیه من این است که با ویژگی جدول وردپرس بازی کنید و طرحی را پیدا کنید که برای شما مناسب است. اگر از ویژگی جدول پیش فرض وردپرس راضی نیستید ، می توانید از یکی از این افزونه های جدول مقایسه وردپرس استفاده کنید .

اگر در حال تبلیغ محصولات وابسته از آمازون هستید ، از این افزونه شگفت انگیز AAWP برای افزایش فروش استفاده کنید.

3. از بنرهای بازشو با هدف خروج استفاده کنید:

بنابراین ، در چند ماه گذشته من در حال آزمایش یک پاپ آپ قصد خروج برای افزایش فروش شرکت های وابسته بوده ام و در اینجا نتایج آورده شده است:

و در اینجا پاپ آپ من استفاده می شود:

توجه کنید که چگونه این پنجره بازشو از چارچوب AIDA استفاده می کند که مخفف توجه ، علاقه ، میل و عمل است. همچنین ، گواه اجتماعی در پایان مایه کیک است.

درصورتی که اگر اصطلاح exit-intent تازه هستید ، در اصل به این معنی است که وقتی کاربران قصد دارند سایت شما را با کلیک روی دکمه بستن ترک کنند ، پاپ آپ نمایش داده می شود.

این همان چیزی است که من از سال 2020 به طور گسترده شروع به استفاده از آن کرده ام و شاهد تغییر بزرگی در این زمینه هستم.

برای استفاده از این ویژگی ، شما به یک پلاگین یا ابزاری نیاز دارید که پاپ آپ خروجی از قصد را ارائه می دهد. من از OptinMonster استفاده می کنم که بهترین فناوری خروج از صنعت را دارد و همچنین بسیار دقیق است. قیمت از 29 دلار در ماه شروع می شود که می تواند حتی با یک فروش پوشش داده شود.

چند ترفند برای ایجاد بهترین عملکرد برای شما:

  • برای طراحی بنر خود از چارچوب AIDA استفاده کنید
  • 2/3 نوع از بنر ایجاد کنید و آنها را آزمایش کنید ( Optinmonster دارای ویژگی داخلی است)
  • برای نشان دادن بنر در صفحه هایی که به احتمال زیاد تبدیل می شوند ، از هدف گذاری در سطح صفحه استفاده کنید.

4. شکار پیشنهادات جدید:

بسیاری از وبلاگ نویسان جدید معمولاً پیشنهادات تبلیغ شده توسط وبلاگ نویسان موجود را کپی می کنند. این واقعاً کارساز است اما راهی غیر قابل استفاده برای پیشگویی حتی باهوش ترین وبلاگ نویسان وجود دارد.

پیشنهادات جدیدی برای تبلیغ پیدا کنید.

اولین کسی باشید که ابزارهای جدید ، معاملات را معرفی می کند. بسیاری از این موارد را می توان با مرور داشبورد شبکه های وابسته موجود خود به دست آورد.

به عنوان مثال ، اگر از ShareASale استفاده می کنید ، می توانید "رتبه قدرت" آنها را بررسی کنید تا محصولات جدیدی را برای تبلیغ پیدا کنید. از آنجا که برنامه های ذکر شده در اینجا فروش بالایی دارند (به همین دلیل در رتبه Power است) ، این بدان معناست که خوانندگان فعلی شما نیز ممکن است آن را دوست داشته باشند.

به همین ترتیب ، اکثر شبکه های وابسته چنین لیستی دارند و هر چند وقت یک بار با جستجو در آنها ، به شما کمک می کند پیشنهادهای شگفت انگیز وابسته را کشف کنید.

  • بررسی کنید: شبکه های وابسته برتر برای یافتن پیشنهادات جدید

بسیار خوب ، اینها برخی از اقدامات عملی برای افزایش فروش شرکتهای وابسته بود و اکنون زمان آن فرا رسیده است که برخی از جنبه های تئوری آن را بررسی کنیم. دیگری ، عملی به تنهایی هرگز به بسیاری کمک نکرده است.

5. ایجاد لیست کلمات کلیدی بر اساس کلمات کلیدی وابسته:

هنگام تحقیق در مورد کلید واژه ، اطمینان حاصل کنید که بر روی کلمات کلیدی اطلاعاتی ، معاملاتی و تجاری تمرکز کرده اید. 

به دنبال این نوع کلمات کلیدی باشید:

  • بهترین
  • ارزان
  • جایگزین، گزینه ها
  • مقایسه کنید
  • بهتر کردن
  • پیشنهاد
  • تخفیف
  • تبلیغاتی
  • کوپن

معمولاً آنها تمایل دارند فروش بیشتری به شما بدهند.

6. ایجاد ارتباط با مدیران شرکت های وابسته و درخواست افزایش کمیسیون:

این یکی از کم استفاده ترین و در عین حال قدرتمندترین ترفندها برای افزایش درآمد شرکت های وابسته شما است.  

نحوه کار این در اینجا است:

اکثر برنامه های وابسته دارای صفحه عمومی هستند که در آن مقدار کارمزد ارائه شده را فاش می کنند. اکنون ، اگر وب سایت یا کانال YouTube مستقر داشته باشید یا هر ماه 4-5 بار فروش معقولی داشته باشید ، می توانید با مدیر وابسته برنامه تماس بگیرید و درخواست افزایش کمیسیون کنید.

بنابراین اگر برنامه وابسته پیشنهاد کارمزد 20٪ را ارائه می دهد ، می توانید بلافاصله افزایش 35-40٪ را درخواست کنید. در عوض ، شما می توانید بیشتر در معرض محصول در سیستم عامل خود قرار دهید.

برخی از ایده های اضافی عبارتند از:

  • مرور
  • فریاد رسانه های اجتماعی
  • انفجار ایمیل

به خصوص اگر شما قصد دارید یک محصول را بررسی کنید ، بهترین زمان برای درخواست افزایش کمیسیون است.

در اینجا یکی از این نامه های الکترونیکی برای شما وجود دارد تا در مورد نحوه انجام آن ایده بگیرید:

حتی 5-10 درصد افزایش مانند این ، در طولانی مدت تفاوت زیادی ایجاد می کند.

7. بر اساس اعتبار خود بنا کنید:

اعتبار شما یکی از مفیدترین ابزارها در ماموریت شما برای کسب درآمد آنلاین خواهد بود. این واقعاً فقط عقل سلیم است. اگر بینندگان شما به شما و مطالبی که به آنها می دهید اعتماد دارند ، در نتیجه اعتماد آنها به کالاهایی که می فروشید یا آنها را به سمت خود سوق می دهید آسان تر خواهد بود.

اگر خودتان نمی خواهید کالایی را بفروشید ، می توانید آنها را به سایت های دیگر هدایت کنید و به راحتی با لید درآمد کسب کنید. اما مراقب باشید که این امر چه کاری باعث اعتبار شما می شود. همیشه مطمئن باشید که بینندگان خود را به یک سایت معتبر هدایت می کنید.

پیشنهاد من قبل از تبلیغ هر کالایی ، آن را امتحان کنید و در مورد آن بنویسید. در مورد چگونگی استفاده از آن و چگونگی تغییر زندگی شما ، آموزش یا راهنمایی بنویسید ، این روش اطمینان می دهد که مردم قضاوت شما را دوست خواهند داشت و با ارسال پست در وبلاگ یا فیلم می توانید تمام س questionsالات متداول را پاک کنید.

8. ترافیک ارگانیک بیشتری دریافت کنید - از SEO استفاده کنید:

بازدید بیشتر در سایت شما به معنای شانس بیشتر برای فروش بیشتر با شرکت های وابسته شما خواهد بود. این یک قانون است که اگر می خواهید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید ، باید افراد را هدف قرار دهید.

شما باید سایت خود را بر اساس ایده جذب افراد هدف خود بسازید. این کار با استفاده از کلمات کلیدی ، مطالب خوب و موارد دیگر انجام می شود. این امر باعث می شود که سایت شما در موتورهای جستجو قابل مشاهده باشد.

حتی اگر از شرکت های وابسته به بازاریابی بی تجربه باشید ، خواهید فهمید که ترافیک بیشتر درآمد شما از طریق Lead را برای شما آسان می کند.

من پیشنهاد می کنم برای ایجاد سایت وابسته بعدی خود از وردپرس استفاده کنید و به این لیست بزرگ بهترین افزونه های وردپرس برای جستجوگرها مراجعه کنید و سایت خود را برای رتبه بندی بهتر بهینه کنید.

بخوانید: نکات مربوط به مارک شخصی - نحوه ایجاد نام تجاری شخصی

9. اقدامات خود را بر مبنای تبدیل قرار دهید:

هنگام بازاریابی شرکت های وابسته ، همیشه باید هر هفته ، در صورت امکان ، هر روز مرتباً ارتقا دهید. شما باید این اقدامات را بر اساس نرخ تبدیل کنید.

به عنوان مثال ، شما روزانه 300 بازدید کننده دارید و فقط 3 نفر از آنها بر روی لینک یا محصول شما کلیک می کنند ، سپس شما باید روش بازاریابی خود را تغییر دهید. از دید مشتری فکر کنید.

آیا چیزی در سایت شما باعث می شود که بخواهند روی پیوند یا محصول کلیک کنند؟

سپس ایده ها را از آن منشعب کنید. آیا چیزی در سایت شما باعث می شود که آنها تمایل به خرید محصول نداشته باشند؟ سپس این موارد را بردارید و از آنها اجتناب کنید.

اینها برخی از مراحل اساسی است که می توانید آنها را دنبال کنید ، اما من پیشنهاد می کنم در مورد محصولی که تبلیغ می کنید تحقیق صحیح انجام دهید. تبلیغ کالایی که موضوع داغی است و مردم بلافاصله اقدام به خرید آن می کنند ، برای تبلیغ ویروسی اقدام کنید.

آیا به من اطلاع دهید کدام استراتژی ها را برای افزایش فروش شرکت های وابسته خود اجرا کرده اید؟ آیا ترفندهای دیگری دارید که باید در مورد آنها بدانیم؟ بگذارید در بخش نظرات زیر قرار بگیریم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.