7 نرم افزار ردیابی بهترین رتبه برای بررسی رتبه بندی کلمات کلیدی Google

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

7 نرم افزار ردیابی بهترین رتبه برای بررسی رتبه بندی کلمات کلیدی Google

۳۰۱ بازديد

یکی از عناصر اساسی سئو ، انتخاب کلمه کلیدی مناسب از طریق تحقیق در مورد کلید واژه ، ایجاد رتبه و ردیابی موقعیت کلمه کلیدی در جستجو است.

این کاملا ضروری برای یک وبلاگ نویس و یا در جستجوگرها حرفه ای به بررسی گوگل خود رتبه بندی کلمات کلیدی برای کلمات کلیدی مورد نظر. یکی از رایج ترین اشتباهاتی که وبلاگ نویسان و مدیران وب سایت مرتکب می شوند این است که مقاله ها را بدون هدف قرار دادن کلمات کلیدی در آنها می نویسند و منتشر می کنند .

فقط 10-15 دقیقه طول می کشد تا از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند SEMRUSH یا KWfinder  استفاده کنید تا بتوانید از کلمات کلیدی استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که برای به انجام رساندن این مرحله بسیار مهم از این ابزارها بهره می برید !

یکی از عناصر اساسی سئو ، انتخاب کلمه کلیدی مناسب از طریق تحقیق در مورد کلید واژه ، ایجاد رتبه و ردیابی موقعیت کلمه کلیدی در جستجو است.

این کاملا ضروری برای یک وبلاگ نویس و یا در جستجوگرها حرفه ای به بررسی گوگل خود رتبه بندی کلمات کلیدی برای کلمات کلیدی مورد نظر. یکی از رایج ترین اشتباهاتی که وبلاگ نویسان و مدیران وب سایت مرتکب می شوند این است که مقاله ها را بدون هدف قرار دادن کلمات کلیدی در آنها می نویسند و منتشر می کنند .

فقط 10-15 دقیقه طول می کشد تا از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند SEMRUSH یا KWfinder  استفاده کنید تا بتوانید از کلمات کلیدی استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که برای به انجام رساندن این مرحله بسیار مهم از این ابزارها بهره می برید !

پس از اتمام نوشتن یک پست بهینه شده برای جستجوگرها با استفاده از کلمات کلیدی مورد نظر خود ، وظیفه بعدی شما این است که از رتبه بندی موتور جستجوگر آن مطلع شوید و با ایجاد متن لنگر مناسب به ساخت لینک های لینک ادامه دهید.

** باز هم ، انتخاب مناسب کلمات کلیدی یکی از اصلی ترین عواملی است که در دستیابی به یک رتبه بهتر در موتور جستجوی گوگل دخیل است. **

هدف هر وبلاگ نویس باید استفاده از کلمات کلیدی باشد که کاربران بیشتر جستجو می کنند ، به ویژه کلمات کلیدی که به وب سایت شما کمک می کند در یکی از صفحات اول نتایج جستجو ظاهر شود.

اگر SEO مناسب خود را در صفحه انجام دهید ، احتمال حضور در 50 نتیجه اول جستجو بسیار زیاد است.

برای بهبود سئو سایت خود ، باید کلمات کلیدی را به درستی مدیریت کنید تا بتوانید بفهمید کدام کلمات کلیدی برای دامنه خاص شما قوی هستند و کدام یک نه. این اطلاعات به شما امکان می دهد تا با استفاده از قوی ترین کلمات کلیدی کار کنید ، بنابراین احتمال کسب رتبه بهتر در گوگل و سایر موتورهای جستجو را افزایش می دهید.

برای دستیابی به این هدف ، شما به ابزاری نیاز دارید که بتواند به شما بگوید که یک کلمه کلیدی خاص در کدام قسمت از نتایج جستجوی Google قرار دارد ، بدون اینکه 100 بار از نتایج جستجو و صفحات عبور کند.

برای کمک به شما در انجام این کار ، لیستی از چند ابزار آنلاین رایگان عالی برای تهیه موقعیت کلمات کلیدی مورد نظر خود در Google تهیه کرده ایم.

مطالب صفحه

7 ابزار دقیق و مدرن بررسی موقعیت Google:

  1. AccuRanker
  2. SEMrush
  3. اهرفس
  4. SERPWatcher
  5. Google Rank Checker
  6. جستجوگر رتبه کلمات کلیدی SERP
  7. جستجوگر رتبه SEOCentro

1. AccuRanker

AccuRanker

اگر به دنبال یک چک کننده موقعیت کلمه کلیدی اختصاصی هستید ، AccuRanker یک انتخاب عالی است. در بررسی AccuRanker من می توانید اطلاعات بیشتری درباره آنها کسب کنید .

اولین چیزی که من در مورد AccuRanker دوست داشتم رابط کاربری آن است که بصری است و به راحتی می توانید شروع به کار کنید. شما می توانید رتبه بندی کلمات کلیدی را در جستجوی Google پیگیری کنید و آنها همچنین گزینه ای برای جستجوی Yandex و Bing دارند. در واقع ، AccuRanker به عنوان نظارت بر کلمات کلیدی Yandex بسیار محبوب است.

برای دیدن پیش نمایش AccuRanker این ویدئو را مشاهده کنید:

 
 

آنها بسیار سریع و کاملاً دقیق هستند. با یک کلیک می توانید پیش نمایش عکس فوری نتیجه جستجو را نیز ببینید که برای آژانس هایی که نیاز به اثبات رتبه بندی دارند به مشتریان مناسب است.

بررسی رتبه بندی کلمات کلیدی در کشور هدف:

یکی از ویژگی های جالب ابزار بررسی موقعیت کلمات کلیدی Accuranker ، امکان بررسی رتبه بندی بر اساس کشور یا شهر مورد نظر شما است. 

وقتی کلمه کلیدی جدیدی برای ردیابی اضافه می کنید ، می توانید مکان مورد نظر خود را تنظیم کنید. در صورت تمایل می توانید بیش از یک مکان تنظیم کنید.

آنها براساس تعداد کلمات کلیدی موردنظر شما برای ردیابی برنامه های مختلفی دارند ، اما با استفاده از دوره آزمایشی رایگان 14 روزه آنها می توانید به صورت رایگان شروع کنید.

 
 14 روز استفاده آزمایشی رایگان خود را شروع کنید
 

2. SEMrush - بهترین نرم افزار ردیابی رتبه

جستجوی موقعیت کلمات کلیدی Google

SEMrush  ابزار مورد علاقه من در این لیست است زیرا یک راه حل کامل برای بررسی کلمات کلیدی است.

شما می توانید URL وب سایت خود یا URL شخصی یک پست وبلاگ را وارد کنید ، و به شما نشان می دهد که در حال حاضر برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کنید. برای بررسی رقابت کلمات کلیدی و سایر جزئیات می توانید بر روی هر کلمه کلیدی حاصل کلیک کنید

این از Google پشتیبانی می کند (شما می توانید جستجوی Google را براساس منطقه جغرافیایی مورد نظر خود انتخاب کنید) و همچنین جستجوی Bing.

اگر هرگز فکر کردید ، "برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنم؟" ، SEMrush تحت پوشش شما قرار گرفته است. به سادگی نام دامنه خود را در قسمت URL اضافه کنید ، و این کلمات کلیدی را به شما نشان می دهد که در حال حاضر برای آنها رتبه بندی می کنید.

SEMrush یک نرم افزار حرفه ای است که استفاده از آن آسان است و می توانید چند هفته به صورت رایگان آن را امتحان کنید قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا می خواهید مشترک شوید.

  • یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان SEMrush دریافت کنید.

در اینجا نحوه استفاده از ابزار ردیابی موقعیت SEMrush آورده شده است.

  • وارد حساب SEMrush شوید
  • ردیابی موقعیت را در ردیابی رتبه انتخاب کنید

روی ردیابی موقعیت جدید (بالا سمت راست) کلیک کنید و نام دامنه خود را وارد کنید و یک نام معنی دار به آن بدهید.

بر روی ایجاد پروژه کلیک کنید و تنظیمات را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید.

در اینجا نحوه SEMrush شروع به اضافه کردن کلمات کلیدی برای ردیابی رتبه را برای شما آسان می کند. با استفاده از یکی از این چهار روش می توانید کلمات کلیدی را اضافه کنید:

  1. کنسول جستجوی خود را متصل کرده و کلمات کلیدی را از آنجا بالا بکشید
  2. کلمات کلیدی را به صورت دستی وارد کنید
  3. کلیدواژه های برتر را که SEMRush قبلاً برای نام دامنه شما کشف کرده است پیگیری کنید
  4. از پرونده (* .txt ، * .csv)

همچنین می توانید تنظیم کنید تا اعلان های هفتگی تغییرات رتبه بندی را برای شما ارسال کند. اگر خدمات مشتری SEO را به مشتری خود ارائه می دهید ، این ویژگی می تواند در یک زمان صرفه جویی کند.

از آخرین مرحله (بالای تصویر) ، SEMrush شروع به اندازه گیری موقعیت رتبه کلمه کلیدی شما می کند.

به طور کلی ، SEMrush ابزاری شگفت انگیز برای بررسی موقعیت کلمات کلیدی در موتورهای جستجو است.

 
 14 روز آزمایشی رایگان SEMRush را بگیرید
 

3. Ahrefs

اهرفس

من از SEMrush بسیار راضی هستم ، اما اگر هرگز مجبور شدم آن را با چیز دیگری جایگزین کنم ، این Ahrefs خواهد بود.

این یکی پر از ویژگی های عالی است. این به طور خودکار وب سایت شما را برای رتبه بندی کلمه کلیدی تشخیص می دهد و شما می توانید براساس کشور رتبه بندی کنید.

با Ahrefs می توانید ردیابی رتبه وب سایت و همچنین وب سایت رقیب خود را شروع کنید.

 
 7 روز آزمایش را با 7 دلار شروع کنید
 

4. SERPWatcher

من طرفدار بسیار خوبی از ابزار ردیاب رتبه بندی SEO هستم که توسط Mangools ارائه می شود زیرا آنها رابط کاربری بسیار خوبی ارائه می دهند. SERPWatcher جدیدترین افزونه ای است که به شما امکان می دهد موقعیت کلمه کلیدی را برای هر دامنه ردیابی کنید.

می توانید موقعیت های کلمات کلیدی را براساس موقعیت جغرافیایی و دستگاه ها (دسک تاپ و تلفن همراه) ردیابی کنید.

SERPWatcher

برای پیگیری کلمات کلیدی دیگر می توانید یکی از برنامه های پولی آنها را دریافت کنید. قیمت گذاری تحت ابزار پرداخت شده منطقی ترین است و کاملاً مناسب جیب شما خواهد بود.

 
 ثبت نام برای یک حساب کاربری
 

5. Google Rank Checker

Google Rank Checker یک ابزار آنلاین رایگان عالی است که به کاربران کمک می کند موقعیت کلمات کلیدی را در نتایج موتور جستجوی Google ردیابی کنند.

برای استفاده از این سرویس ، کلمه کلیدی موردنظر خود را به همراه نام دامنه وارد کنید ، و موقعیت آن کلمه کلیدی خاص را در Google نشان می دهد.

به همین راحتی

 
 Google Rank Checker را بررسی کنید
 

پاداش: 6.RankWatch

Rankwatch ابزاری محبوب برای جستجوی رتبه کلمات کلیدی است که بیش از موقعیت موتور جستجو نشان می دهد. همراه با رتبه بندی موتور جستجو ، داده های CPC و حجم جستجو را نیز برای هر کلمه کلیدی یا عبارتی نشان می دهد.

هنگام بررسی رتبه کلمه کلیدی ، می توانید مکان موتور جستجو و همچنین دسک تاپ یا دستگاه همراه را انتخاب کنید. این ابزار برای بررسی یک یا چند رتبه بندی کلمه کلیدی بیکار است.

ویژگی دیگر شامل:

  • 170+ کشور با تمام زبانهای اصلی
  • زیر دامنه و پیگیری URL زیر
  • ردیابی مبتنی بر شهر
  • پیگیری قطعه های ویژه Google
  • فرکانس بروزرسانی رتبه
  • رتبه بندی تصاویر
  • فیلترهای دسته بندی و پیشرفته کلمات کلیدی
  • هشدارهای رتبه بندی خودکار از طریق ایمیل

بسیاری از شما قیمت گذاری Rankwatch را می پسندید ، زیرا می توانید طرحی را براساس به روزرسانی های رتبه روزانه یا به روزرسانی های هفتگی رتبه انتخاب کنید و برای همان قیمت گذاری ، می توانید کلمات کلیدی بیشتری را در برنامه به روزرسانی های رتبه هفتگی ردیابی کنید. استفاده از رابط کاربری آسان است و به نظر می رسد تیم خارج از هند است و از این رو قیمت گذاری مناسب است. این ابزار همچنین ویژگی های بیشتری نسبت به جستجوگر ساده رتبه ارائه می دهد که من به شما اجازه می دهم از طریق خود جستجو کنید.

 
 Rankwatch (14 روز استفاده آزمایشی رایگان) را بررسی کنید
 

پاداش: 7. جستجوگر رتبه SEOCentro

SEOCentro یکی از بهترین ابزارهای بررسی کلمات کلیدی است که تاکنون پیدا کرده ام.

با Rank Checker می توانید عملکرد کلمات کلیدی خاص را در چندین موتور جستجو مانند Google ، Yahoo ، Bing و غیره بررسی کنید. نتیجه به شما جزئیات کاملی درباره یک کلمه کلیدی خاص از جمله رتبه آن در موتورهای جستجو مختلف ، همراه با سابقه کلمه کلیدی.

 
 جستجوگر رتبه SEOCentro را بررسی کنید
 

نتیجه گیری: کلید واژه رتبه نرم افزار و نرم افزار ردیابی

از بین تمام ابزارهای جستجوگر رتبه کلمات کلیدی در این لیست ،  SEMrush بهترین انتخاب من برای بررسی موقعیت کلمات کلیدی در جستجوهای Google و Bing است. من مطمئن هستم که این کار را نیز دوست خواهید داشت ، زیرا این ویژگی ویژگی های دیگری مانند جستجوگر بک لینک ، ممیزی کامل سایت و چند مورد جالب دیگر را نیز ارائه می دهد .

اگر از ابزارهای بررسی موقعیت کلمات کلیدی دیگری استفاده می کنید که برای شما مناسب هستند ، از طریق بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

به اشتراک گذاری این پست را فراموش نکنید!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.