21+ روش هوشمند برای به دست آوردن مشترکان YouTube بیشتر در سال 2020

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

21+ روش هوشمند برای به دست آوردن مشترکان YouTube بیشتر در سال 2020

۳۱۹ بازديد

به دست آوردن مشترکان بیشتر YouTube یک هنر است!

اگر در حال حاضر کانال YouTube دارید ، باید از خود بپرسید که چگونه می توانید مشترکان YouTube بیشتری بدست آورید.

  • آیا باید مشترکان YouTube را خریداری کنید؟
  • آیا روش های رایگان برای جذب مشترکان بیشتر در YouTube وجود دارد؟

 

به دست آوردن مشترکان بیشتر YouTube یک هنر است!

اگر در حال حاضر کانال YouTube دارید ، باید از خود بپرسید که چگونه می توانید مشترکان YouTube بیشتری بدست آورید.

  • آیا باید مشترکان YouTube را خریداری کنید؟
  • آیا روش های رایگان برای جذب مشترکان بیشتر در YouTube وجود دارد؟

 

با یک استراتژی هوشمندانه و پشتکار ، شما می توانید ستاره بزرگ YouTube با تعداد زیادی مشترک باشید.

من استراتژی های مشترکی دارم که به شما کمک می کند در کمترین زمان مشترکان YouTube بیشتری کسب کنید.

از کجا می دانم؟

زیرا من آن را اعمال کرده ام و در اینجا نحوه اشتراک مشترک کانال YouTube من فقط با 200 فیلم به نظر می رسد.

پیش از این ، من استراتژی ها را به اشتراک می گذارم ، یک چشم انداز مهم از صنعت.

محتوای ویدیویی در صحنه بازاریابی محتوا پیشتاز است (از سال 2020). YouTube در حال حاضر پلت فرم پیشرو برای وبلاگ نویسی ویدیویی (vlogging) ، اشتراک ویدیو و بازاریابی ویدیویی است. این یک پلت فرم رایگان است که توسط گوگل ارائه می شود و بسیاری (از جمله من) آن را دوست دارند.

فیس بوک و توییتر اخیراً وارد بازی بازاریابی ویدئویی شده اند ، اما هنوز هم از تأثیر YouTube تأثیرگذار نیستند.

با بیش از یک میلیارد بازدیدکننده بی نظیر YouTube در هر ماه ، مخاطب بالقوه زیادی برای هر ویدیوی بارگذاری شده وجود دارد. چه یک فیلم از کسی که شوخی می کند یا یک فیلم از بررسی لباس های تابستانی یک مد لباس ، یوتیوب پلت فرم اصلی مصرف ویدیو است.

با تعداد بسیار زیادی ستاره YouTube که در حال افزایش است ، قطعاً بستری است که باید در نظر گرفته شود هر کسی به دنبال بازاریابی آنلاین و تبلیغات است.

  • محبوب: نحوه کسب درآمد در YouTube (از مبتدی تا پیشرفته)

YouTube بستر مناسبی برای وبلاگ نویسان است تا با ایجاد ارتباط شخصی با پیروان خود ، دسترسی به اینترنت را گسترش دهند.

امکان استفاده از یک وبلاگ نویس برای استفاده از این غول شبکه های اجتماعی و هدایت ترافیک گسترده از YouTube زیاد است. برای انجام این کار ، ابتدا باید مشترکان بیشتری بدست آورید.

توجه: این راهنمای دقیق برای به دست آوردن مشترکان YouTube طولانی است. مطمئن شوید که اکنون وقت کافی برای خواندن آن دارید ، یا می توانید همیشه آن را علامت گذاری کنید و بعداً بخوانید! 

مطالب صفحه

21+ روش هوشمند برای به دست آوردن مشترکان YouTube بیشتر در سال 2020

یک سال دیگر سپری شده و قطعنامه شما برای ساخت مجدد آن کانال YouTube شما به نتیجه نرسیده است.

اگر به فکر تغییر کانال YouTube خود هستید ، در اینجا 21+ روش هوشمند برای به دست آوردن مشترکان بیشتر YouTube در سال 2020 وجود دارد.

من اخیراً این فرصت را پیدا کردم که با دعوت VIP (به لطف آشنایان فوق العاده ام) در یک جشنواره هوادار یوتیوب شرکت کنم و اندکی تعامل با آنها نحوه کار این موارد را روشن می کند.

من یک همکار دیگر دارم که طی دو سال رشد چشمگیری در مشترکان و بینندگان YouTube خود دیده است. اگرچه تعداد او ممکن است خشن نباشد ، اما در کل بیش از یک میلیون بازدید است ، که بیش از تلاش او توجیه می کند.

تمام آنچه گفته شد ، اجرای صحیح این تکنیک ها مطمئناً به شما در دستیابی به اهداف کمک می کند.

1. به فیلم خود Watermark اضافه کنید.

این یک هک کوچک خوب است که می توانید بلافاصله برای کانال YouTube خود استفاده کنید. Youtube به شما امکان می دهد یک علامت علامت اضافه کنید که می تواند در همه فیلم های شما و به طور مداوم نشان داده شود. این روش دیگری را برای اشتراک بینندگان در کانال شما به بینندگان اضافه می کند. این شکل به این شکل است که:

برای انجام این کار ، به صفحه مارک YouTube در اینجا بروید و یک علامت علامت جدید اضافه کنید.

مارک کانال YouTube

توجه داشته باشید ، گزینه های مختلف برای نشان دادن علامت. شما همچنین می توانید هر علامت موجود را حذف کنید و از یک علامت جدید استفاده کنید. در ابتدا ، من از آرم خود به عنوان علامت علامت استفاده می کردم اما بعداً به نماد "اشتراک" رسیدم که به من در افزایش تعداد مشترکان کمک کرد.

می توانید تصویر زیر (.gif) را بارگیری کرده و از آن به عنوان علامت خود استفاده کنید.

2. پیش فرض حساب YouTube را پیکربندی کنید

این یک هک خوب دیگر است که می توانید از آن برای اضافه کردن یادآوری اشتراک در همه فیلم های خود استفاده کنید. درست مانند مارک تجاری ، YouTube به شما امکان می دهد تنظیمات پیش فرض را برای همه بارگذاری های بعدی خود اضافه کنید. با استفاده از این ویژگی می توانید از کاربران خود بخواهید که در همه فیلم های شما مشترک ویدیوهای شما شوند. (تصویر زیر را ببینید)

برای پیکربندی این ، به سادگی به صفحه پیش فرضهای YouTube بروید و توضیحی را اضافه کنید که می خواهید در همه ویدیوهای خود نشان دهید.

این شرح پیش فرضی است که من در همه فیلم هایم استفاده می کنم.

من همیشه می توانم هنگام آپلود فیلم ها ، هر چیزی را ویرایش یا حذف کنم. این صرفه جویی در وقت است و اطمینان می دهد که من به بینندگانم یادآوری می کنم که در کانال من مشترک شوند.

3. آدرس کانال خود را با رشته اشتراک اضافه کنید

این یک روش هوشمند دیگر برای افزایش تصاعدی اشتراک YouTube از افرادی است که روی پیوند کانال شما کلیک می کنند. در این ترفند ، پیوند کانال خود را با "؟ sub_confirmation = 1" اضافه خواهید کرد

قبل: https://www.youtube.com/user/denharsh

پس از: https://www.youtube.com/user/denharsh؟sub_confirmation=1 (برای مشاهده عملی آن روی پیوند کلیک کنید)

این چه کاری است که انجام می شود ، هنگامی که یک کاربر با رشته جادویی SML بر روی لینک شما کلیک می کند (؟ sub_confirmation = 1) ، او برای دیدن سریع کانال YouTube شما ، پنجره بازشو را می بیند. (تصویر زیر را ببینید)

این اصطکاک را برطرف می کند و به شما امکان می دهد کاربران به سرعت در کانال شما مشترک شوند.

هنگامی که پیوند کانال YouTube را به وبلاگ ، رسانه های اجتماعی یا مکان های دیگر خود اضافه می کنید ، می توانید از رشته اشتراک YouTube با نکته شماره 2 (بالا) استفاده کنید.

4. تصویر بند انگشتی YouTube:

در اینجا چیزی است که بسیاری از سازندگان YouTube درباره آن اتفاق نظر دارند.

 به جای اینکه اجازه دهید تصویری به صورت تصادفی ایجاد شود ، برای هر ویدیو یک تصویر کوچک ویدیویی سفارشی ایجاد کنید. این فقط منطقی است

استفاده از حاشیه نویسی و تصاویر مربوطه به عنوان تصاویر کوچک سفارشی برای فیلم های YouTube ، CTR ویدیوهای شما را افزایش می دهد (نرخ را کلیک کنید). یک تصویر کوچک ویدیوی سفارشی با حاشیه نویسی جزئی به کاربران شما می گوید که ویدئوی شما چیست.

YouTube در حال حاضر انتخاب تصاویر کوچک را از سه بازه زمانی ارائه می دهد - در علامت 1/4 ، در علامت 1/2 و در علامت 3/4. یکی را انتخاب کنید که بهترین ویدئوی شما را نشان دهد.

تصاویر کوچک YouTube به شما کمک می کند تا کاربران جدیدی را به کانال خود جذب کنید و اگر تصاویر کوچک جذاب طراحی نمی کنید ، موارد زیادی را از دست می دهید.

اندازه بیکار تصاویر کوچک YouTube: 1280 7 720 پیکسل است

می توانید از ابزاری مانند:

Thumbmaker (DIY)

برای ایجاد عکسهای کوچک خیره کننده YouTube. آنها الگوی از پیش ساخته شده را ارائه می دهند و می توانید در عرض چند دقیقه ریز عکسهای چشم نواز ایجاد کنید:

اگر وقت کافی ندارید ، می توانید با استفاده از Fiverr شخصی را استخدام کنید تا تصاویر کوچک را برای شما ایجاد کند.

5. برای فیلم های خود برنامه (و اسکریپت) ایجاد کنید.

کسی که نتواند برنامه ریزی کند قصد دارد شکست بخورد. "

- سر وینستون چرچیل

اولین قدم برای شروع سفر YouTube شما این است که کانال شما در مورد چه چیزهایی برنامه ریزی کند .

سپس شما باید ساختار فیلم ها را برنامه ریزی کنید.

تصمیم بگیرید که دوست داشتن شما چیست و بر توسعه مهارت های مرتبط تمرکز کنید. از کانالهای پرطرفدار YouTube تقلید نکنید.  انجام کاری که دوست دارید برای موفقیت در YouTube (و در زندگی) مهمتر است.

در صورت نوشتن اسکریپت ، فیلم ها عملکرد بهتری دارند زیرا اسکریپت ها به شما کمک می کنند تا ویدیوهای خود را به طور مثر سازماندهی کنید و شما را در مسیر درست قرار دهید. با پایبند بودن به یک اسکریپت ، قادر خواهید بود بدون اینکه از یک موضوع غیر مرتبط خارج شوید ، در مسیر خود باقی بمانید. این اسکریپت همچنین جریان کاملی از رویدادها و در نتیجه ایجاد یک فیلم متمرکز را تضمین می کند.

تا آنجا که ممکن است جزئیات بیشتری را در اسکریپت ویدیوی خود وارد کنید:

  • دقیقاً کلماتی که می خواهید بگویید.
  • اقداماتی که در این ویدئو انجام می دهید.
  • نکات اصلی که باید به آنها استرس دهید.
  • هرگونه اقدام عملی لازم (روی این پیوند کلیک کنید ، در کانال من مشترک شوید و غیره)

همچنین ، مخاطب مورد نظر خود را شناسایی کرده و متن خود را براساس درک آنها بنویسید.

آیا آنها از نظر فنی زیرک هستند؟

آیا آنها انگلیسی زبان غیربومی هستند؟

آیا آنها باهوش هستند یا گنگ؟

سطح تخصص آنها در رابطه با شما چیست؟ آیا آنها چیزی خنده دار یا آموزنده می خواهند؟

مخاطبان خود را بشناسید و از زبان مناسب استفاده کنید.

6. محتوای بسیار جذاب تولید کنید (بدیهی است).

کیفیت-یک عمل نیست-یک-عادت است

این باید بدون گفتن باشد ، اما شما باید محتوایی جذاب ، آموزنده و سرگرم کننده ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که برای کل مدت فیلم به همین صورت باقی مانده است. از دست دادن قلاب در وسط برای بینندگان زیادی هزینه خواهد داشت.

محتوایی که بهترین عملکرد را داشته باشد ، محتوایی سرگرم کننده یا آموزنده است. محتوایی که واقعاً بهترین عملکرد را دارد ، محتوایی سرگرم کننده و آموزنده است.  این برای هر نوع بازاریابی محتوا کاملاً استاندارد است ، اما به طور خاص ، فیلم هایی که اطلاع رسانی و سرگرمی می کنند معمولاً موفق ترین هستند.

به طور خاص ، شما باید ترکیبی از فیلم های پشت سر هم و همیشه سبز را بارگذاری کنید فیلم های انفجاری برای مدت محدودی خشمگین خواهند بود و بازدیدهای فوری شما را به خود جلب می کنند ، اما با گذشت زمان کم رنگ می شوند.

فیلم های همیشه سبز آنهایی هستند که بازدیدهای شما را بایگانی می کنند و بدون توجه به زمان مرتبط می مانند. در حالت ایده آل ، در صورت امکان ، سعی کنید بیشتر محتوای همیشه سبز ایجاد کنید .

اگر از خشم دوربین ترس دارید ، می توانید " Screencasts " را منتشر کنید . هنوز هم می توانید پخش تصاویر را سرگرم کننده و آموزنده کنید.

هر کاری انجام دهید ، قبل از اینکه دکمه انتشار را فشار دهید ، اطمینان حاصل کنید که فیلم های شما بسیار جذاب هستند و برای مخاطبان شما ارزش زیادی دارند.

7. فرکانس بارگذاری خود را افزایش دهید.

شما هر روز دوست دارید کاری را انجام دهید که می خواهید آن را انجام دهید

اکنون این گفته آسان تر از انجام است ، اما نمی توانید اعتبار آن را نادیده بگیرید. دلیل اصلی مشترک شدن یک کانال در این کانال این است که عاشق کار ناشر هستند و می خواهند ویدیوهای بیشتری از آنها ببینند.

مشترکان YouTube معمولاً کانالهایی را که محتوای منظم تولید نمی کنند دوست ندارند. به خصوص در عصر دیجیتال امروز ، مصرف کنندگان به طور مداوم سرگرمی بیشتر و بیشتری می خواهند. شما باید بتوانید مطابق با خواسته های مشترکان خود باشید.

سازگاری رمز توسعه یک رابطه طولانی مدت با مشترکان شماست.

فیلم های خود را به روشی به موقع ، تکراری و ساختاری منتشر کنید. سعی کنید هر هفته یک ویدیو…  یا حداقل یک یا دو فیلم در ماه منتشر کنید.

به برنامه خود پایبند باشید و ویدیوهایی خارج از این برنامه بارگذاری نکنید. این به اعتبار شما لطمه می زند. این مانند تماشای مجموعه تلویزیونی مورد علاقه خود است. یک قسمت جدید طبق یک برنامه منظم منتشر می شود. این سازگاری به شما کمک می کند تا به عنوان یک بیننده مشغول باشید.

8. عناوین YouTube را برای CTR بهینه کنید

قابل تشخیص بودن مهمترین جنبه موفقیت در YouTube است.

یک راه عالی برای انجام این کار دادن نام های بی نظیر به فیلم های خود است.  به این ترتیب ، تعداد زیادی از افراد فقط به دلیل کنجکاوی به کانال شما می آیند.

داشتن عناوین دمدمی مزاج نقش عمده ای در به دست آوردن نظراتی دارد که کانال شما برای بهره مندی از فاکتور اثبات اجتماعی نیاز دارد .

اما برای داشتن حداکثر میزان بازدید ، باید به قسمت SEO بازاریابی YouTube نیز بروید.

در اینجا چند نکته برای بهینه سازی عناوین YouTube خود برای دسترسی بیشتر آورده شده است:

  • از کلمه کلیدی عنوان استفاده کنید. این در گذشته تأثیر بیشتری بر سئو داشت ، اما هنوز هم تأثیر بسیار زیادی بر روی ویدئو دارد. خزنده های Google ویدیوها را به روش خواندن پست های وبلاگ مشاهده نمی کنند ، بنابراین قرار دادن کلمه کلیدی در عنوان به ربات های گوگل اطلاع می دهد که ویدئو شما چیست.
  • از Google Adwords برای شناسایی مواردی که افراد در وب جستجو می کنند استفاده کنید. سعی کنید با ترکیبی کامل از جستجوهای با حجم بالا و رقابت کم ، به فیلم ها بپردازید.
  • عنوان را زیاد طولانی نکنید. Google طول ویدئو را به 66 نویسه کوتاه می کند و "YouTube |" را اضافه می کند. قبل از فیلم (10 حرف اضافی بگیرید). عنوان ویدیوی ایده آل شما نباید بیش از 50 نویسه باشد.
  • عنوان را توصیفی قرار دهید.  به مخاطب نگاهی کوتاه بیندازید که این ویدئو در مورد چه چیزی خواهد بود.
  • عنوان را جذاب کنید. همانطور که در بالا گفتم ، داشتن یک عنوان عجیب و غریب باعث می شود افراد بیشتری کلیک کنند. هرچه تعداد کلیک شما بیشتر باشد ، رتبه بالاتری پیدا می کند.
  • از کلمه "ویدیو" در عنوان استفاده نکنید. این فقط جا را اشغال می کند و به شما کمک نمی کند در موتور جستجوی YouTube رتبه بالاتری داشته باشید (اگرچه ممکن است در موتورهای جستجو عادی تأثیر داشته باشد).

به طور خلاصه ، یاد بگیرید که چگونه عناوین جذاب ، مرتبط و بهینه سازی شده را بنویسید.

9. بیشترین استفاده را از سفارشی سازی کانال ببرید.


اگر قصد دارید بازدیدکنندگان را به نام تجاری خود در YouTube اعتماد کنند ، باید از گزینه های سفارشی سازی که YouTube ارائه می دهد ، نهایت استفاده را ببرید.

خود را حرفه ای جلوه دهید و بینندگان مطمئناً به شما احترام می گذارند و به شما اعتماد می کنند.

اگر قبلاً وبلاگی با موارد زیر اجرا کرده اید ، از عناصر تجاری مشابه برای کانال YouTube خود استفاده کنید. این باعث می شود شما به راحتی از طریق همه سیستم عامل ها قابل تشخیص باشید .

داشتن برخی از هنرهای کانال های سفارشی و خوش ساخت برای YouTube به شما کمک می کند خود را به عنوان یک برند معرفی کنید.

از یک سرصفحه پس زمینه سفارشی استفاده کنید که شامل برخی عناصر طراحی از وبلاگ شما باشد.

بهترین استفاده را از از  زیستی کانال یوتیوب و URL سفارشی برای پایان دادن به سفارشی کانال خود را. بیو را کوتاه و دقیق نگه دارید. برای جزئیات بیشتر ، همیشه می توانید به URL وبلاگ خود در توضیحات ویدیو پیوند دهید.

این اندازه مناسب برای پوشش کانال YouTube است: 2560 14 1440 پیکسل

10. یک پیش پرده کانال جذاب ایجاد کنید.

 

YouTube یک ویژگی عالی به نام پیش پرده های کانال را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد با افتتاح کانال YouTube به طور خودکار یک ویدیو را پخش کنید.

پیش پرده کانال شما موضوعی است که شما باید با دقت روی آن کار کنید و مرتباً آن را بهبود ببخشید تا بازدیدکنندگان را درگیر خود کند.

این لحظه ای است که باید طی چند ثانیه توجه مخاطب خود را به خود جلب کنید. پیش پرده کانال عالی چیزی بین 30 ثانیه تا 60 ثانیه است.

در اینجا شما باید برای مشترکان احتمالی خود دلیلی ارائه دهید که چرا آنها باید در کانال شما بمانند و اینکه شما چرا به آنها پیشنهاد می دهید.

اگر در مقابل دوربین مهارت دارید ، مقدمه ای سریع ، آموزنده و جذاب (با اسکریپت خوش ساخت) ارائه دهید.

در گزارش کانال YouTube خود ،  نرخ ماندگاری بیننده را بررسی کنید تا ببینید آیا مشترکین بالقوه را با یک پیش پرده کانال خسته کننده یا طولانی از بین می برید.

آن را نیشگون بگیرید تا کامل شود.

11. از ابزارهای مناسب استفاده کنید.

Tubebuddy ابزار ناشر یوتیوب

بسیاری از ابزارهای عالی وجود دارد. از ابزارهایی برای کمک به شما در ساخت فیلم گرفته تا ابزارهایی که به شما کمک می کنند ویدیوهای خود را تبلیغ کنید ، استفاده از ابزارهای مناسب به شما کمک می کند تا بینایی ارگانیک خود را افزایش دهید .

و هرچه بازدیدهای ارگانیک بیشتری داشته باشید ، می توانید مشترکان بالقوه بیشتری داشته باشید.

برای من ، مدتی است که از TubeBuddy استفاده می کنم و آن را به هرکسی که جدی در بازاریابی YouTube دارد توصیه می کنم.

  • بررسی TubeBuddy من را بررسی کنید .

TubeBuddy به شما کمک می کند بینندگان بیشتری پیدا کنید ، درآمد بیشتری کسب کنید و کل روند YouTube خود را به صورت خودکار انجام دهید. حتماً آن را بررسی کنید.

 حساب TubeBuddy را دریافت کنید

این فیلم را ببینید که TubeBuddy چگونه می تواند به شما کمک کند:

 

ابزارهای بیشتر YouTube:

  • تصویرساز برای YouTube
  • ضبط YouTube برای iPhone / iPad
  • TechCrunch- Super Chat: با پخش جریانی مستقیم درآمد کسب کنید

12. به افراد اجازه دهید کانال YouTube شما را پیدا کنند.

دکمه اشتراک YouTube

YouTube گزینه پیوند به صفحه وب رسمی شما را فراهم می کند و اگر یکی از آن ها را دارید ، حتماً این کار را انجام دهید.

این منطقی است و هیچ دلیلی برای انجام ندادن آن وجود ندارد.

هنگامی که کنجکاوترین بازدیدکنندگان خود را به وب سایت خود هدایت می کنید ، می توانید از تلاشی که برای جذب بازدید کننده برای کانال YouTube خود انجام می دهید استفاده شود. علاوه بر این ، کانال شما همچنین به عنوان نمایندگی معتبر از مارک شما در YouTube تأیید می شود.

در قسمت تنظیمات کانال صفحه YouTube خود ، URL وب سایت / وبلاگ خود را به کانال خود اضافه کنید.

همچنین می توانید URL وب سایت / وبلاگ خود را در توضیحات کانال اضافه کنید.

به همین ترتیب ، دکمه "اشتراک" را در جایی از وبلاگ خود اضافه کنید تا مشترکان بیشتری را به کانال YouTube خود هدایت کنید.

بخوانید: نحوه افزودن دکمه اشتراک YouTube در وبلاگ خود

13. انتشار فیلم های طولانی تر (10+ دقیقه)

اگرچه YouTube میزبان بسیاری از بررسی های دقیق ، عمیق و سایر محتوای طولانی از این قبیل است ، ویدئوهای دارای بازدهی بالا ویدیوهایی هستند که اکنون بیش از 10 دقیقه و بیشتر هستند.

پیش از این ، فیلم های کوتاه تر عملکرد خوبی داشتند اما اکنون با شتاب بخشیدن به YouTube ، ویدیوهای طولانی تر دارای رتبه بالاتری هستند.

Comscore در ژانویه 2014 گزارش داد که متوسط بیشتر ویدیوهای YouTube حدود 4.4 دقیقه بوده است . برای سازندگان محتوا که شروع به کار می کنند ، این عدد طلایی است.

این شماره را دنبال کنید تا موارد زیر ساخته شود.

پس از دنبال کردن خوب ، می توانید طول فیلم را امتحان کنید و ببینید واکنش مخاطب شما چیست.

آن را ساده ، آموزنده ، سرگرم کننده و بیش از 10 دقیقه نگه دارید.

این یک قانون سخت و سریع نیست ، مخصوصاً اگر فیلم شما در کمتر از 5 دقیقه انجام شود ، می توانید این کار را انجام دهید.

این یک چالش سخت است ، اما ارزش تلاش شما را دارد.

14. از YouTube Intro & Outro استفاده کنید.

مقدمه و مقدماتی YouTube شما نه تنها در مارک تجاری کمک می کند ، بلکه باعث سرگرمی بیشتر فیلم شما می شود.

داشتن مقدمه و مقدمه در خدمت برند شما خواهد بود و به فیلم شما احساس حرفه ای بودن می بخشد. این مانند آهنگ تم آغازین یک نمایش تلویزیونی است.

علاوه بر این ، یک مقدمه جذاب اطمینان حاصل می کند که بینندگان شما به بقیه ویدیو چسبیده باشند.

در اینجا مثالی از کانال من آورده شده است :

 

بررسی کنید که چگونه می توانید یکی از این موارد را برای کانال YouTube خود تهیه کنید .

 معرفی YouTube خود را در Fiverr دریافت کنید

15. فیلم های خود را بی رحمانه ویرایش کنید.

من یکی از طرفداران بزرگ ویرایش هستم

توماس هاوک ، یک عکاس مشهور ، ادعا می کند که به ازای هر عکسی که منتشر می کند ، ده عکس رد شده دارد. در هر نوع ویرایش نیز همین طور است.

فیلم های YouTube خود را بی رحمانه ویرایش کنید و مطمئن شوید که فقط بهترین فیلم های شما منتشر می شوند.

اگر در رعایت دقیق برنامه خود عجله کنید و به طور ناخواسته منتشر کنید ، این فقط به شما و به طور کلی برندتان آسیب می رساند. هنگام فیلمبرداری ، تعداد زیادی ضبط کنید و مطمئن شوید که فقط بهترین قسمت ها انتخاب می شوند.

اگر نسبت به برداشت خاص اطمینان ندارید ، چندین عکس بگیرید.

اگرچه من ویرایش ویدئو را در Macintosh زیاد انجام نداده ام ، اما اگر مبتنی بر ویندوز باشید Adobe Premier کاملاً کار خواهد کرد. ابزارهای ویرایشی مناسب را برای کمک به شما در این فرآیند دشوار (اغلب) تهیه کنید.

اگر می خواهید برای درک فیلمبرداری وقت و تلاش بیشتری بگذارید ، توصیه می کنم  پنج فیلم سینمایی را بررسی کنید: نکات اساسی برای ساخت فیلم . این دارای برخی از تکنیک های برتر پیشرفته برای تازه کار و فیلمبردار با تجربه است.

  • نحوه ویرایش ویدئو در YouTube

در اینجا ابعاد مناسب YouTube برای کیفیت های مختلف وجود دارد:

  1. 2160p (4K) - 3840 x 2160 پیکسل
  2. 1440p (2K) - 2560 14 1440 پیکسل
  3. 1080p (HD) - 1920 x 1080 پیکسل
  4. 720p (HD) - 1280 7 720 پیکسل
  5. 480p - 854 4 480 پیکسل

16. توصیفات ویدئویی خود را بهینه کنید.

توضیحات ویدئو

اگر به جنبه SEO فیلم های YouTube بازگردیم ، توضیحات ویدیو نباید فراموش شود.

با این توضیحات نه تنها فیلم های شما در موتورهای جستجو پیدا می شوند ، بلکه به بینندگان بالقوه ایده ای درباره ویدئوی شما می دهند.

اما زیاده روی نکنید.  داشتن یک توصیف بسیار دقیق معنی ندارد زیرا هنگام بارگیری اولیه ویدئو ، فقط چند خط اول توصیف شما نشان داده می شود.

باز هم مانند عنوان ، باید از کلمه کلیدی خود در توضیحات استفاده کنید و باز هم در این کار زیاده روی نکنید. فکر نکنید با اضافه کردن کلمه کلیدی خود 17 بار از موتور جستجو پیشی گرفته اید. انجام این کار در واقع به شانس شما برای نمایش در جستجوها آسیب می زند.

آن را طبیعی و معتبر نگه دارید.

نکته: می توانید افراد را به "صفحه فشار" در توضیحات ویدیوی خود پیوند دهید.

17. از برچسب های متا نهایت استفاده را ببرید.

برچسب های متا

برای گرفتن ایده درباره کلمات کلیدی مرتبط برای ویدیوهای YouTube خود از Google Keyword Planner استفاده کنید. همه آن کلمات کلیدی مرتبط را به فیلم های خود اضافه کنید. این به شما کمک می کند هم در موتورهای جستجوگر گوگل و هم در YouTube جستجوگرتر شوید

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی کمکی نخواهد کرد (در واقع صدمه خواهد دید) ، اما چند کلمه کلیدی با تحقیق خوب و مناسب می تواند برای رتبه بندی شما معجزه کند.

تعداد کم ویدیو ممکن است همیشه فقط در مورد محتوای ضعیف نباشد. همچنین می تواند قابلیت کشف ضعیف را نشان دهد

فراداده چیزی است که در نمایش فیلم های شما در نتایج جستجو نقش اساسی دارد. می توانید برخی از فیلم های خوب تبدیل شده را مرور کنید و ببینید از چه برچسب های متایی برای ایده پردازی شما استفاده می کنند. اما فقط تگهای متا را کپی و پیست نکنید. این به شما کمک نمی کند

در اینجا یک راهنمای ویدیویی برای کمک به شما وجود دارد:

 

18- فیلم های خود را با دقت بالا پایان دهید.

ماهیت فیلم های شما هرچه باشد ، اطمینان حاصل کنید که فیلم های خود را با دقت بالا به پایان برسانید.

درست مثل آخرین گفتگوی قبل از افتادن پرده ، مطمئن شوید که فیلم های خود را به روشی به یاد ماندنی به پایان می برید.

از مخاطبان خود درخواست اشتراک کنید و اگر آنها از این ویدیو خوشتان آمد به طور یکسان بخواهید. به آنها بگویید وب سایت شما را بررسی کنند. شماره تلفن خود را به آنها بدهید و از آنها بخواهید با شما تماس بگیرند (that من آن را توصیه نمی كنم).

هر کاری انجام می دهید ، به یاد داشته باشید:

  • اگر هرگز نپرسید ، پاسخ همیشه منفی خواهد بود .

با توجه به اعتماد به نفس ، فیلم های خود را به پایان برسانید و به مخاطبان خود اطلاع دهید که از میزان بازدید آنها قدردانی می کنید.

با آگهی استاندارد ، یک تخته سنگ دم  دستی یا نمایشی مانند مارک تجاری ایجاد کنید و در همه ویدیوهای خود حاشیه نویسی را "مشترک" کنید.

فیلم های خود را با لبخند به پایان برسانید و بازدید کنندگان خود را مشتاق ادامه کارهای خود کنید.

19- همکاری با همکاران YouTube خود را در نظر بگیرید.

همکاری YouTube

همکاری در YouTube اخیراً در میان سازندگان برتر محتوا بسیار رایج شده است.

چرا؟

  • زیرا همکاری به نفع همه است.

این برای شما ، برای همکاران و مخاطبان خوب خواهد بود.

این روند خلاقانه یک روند سازنده است و دیدن سایر YouTubers به عنوان رقبای شما فقط مانع پیشرفت شما می شود و شما را برای موفقیت دیگران بیزار و منزجر می کند.

سعی کنید با کاربران مشابه در زمینه کاری خود ارتباط برقرار کنید و از آنها فرصتی بخواهید تا در کنار هم در مورد یک چیز جالب کار کنند.

شما می توانید به یک مخاطب جدید متصل شوید ، همکار شما می تواند با یک مخاطب جدید ارتباط برقرار کند و بینندگان شما تمام این ارزش اضافی را که دریافت می کنند دوست خواهند داشت.

این یک برد-برد-برد است.

20. با طرفداران وفادار خود تعامل کنید.

رسانه های اجتماعی بر اساس این موضوع نامحسوس در ارتباط و تعامل با افراد دیگر ساخته شده اند.

  • همه چیز در مورد میزان اهمیت شماست.

وقتی طرفدارانتان بدانند که شما به آنها اهمیت می دهید ، آنها نیز به شما اهمیت می دهند.

با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و به درخواست های آنها در بخش نظرات ویدیوهای خود گوش دهید. درست است که ممکن است در قسمت نظرات خود با واکنش و خشم خاصی روبرو شوید ، اما با ظرافت آن را از بین ببرید و به طرفداران طرفدار وفادار خود گوش دهید .

به نظرات موجود در زیر فیلم های خود پاسخ دهید و بینندگان خود را همیشه احساس ارتباط کنند. این باعث ایجاد اعتماد می شود و آنها به شما احترام می گذارند که به آنها اهمیت می دهید.

22. چالش های ارائه شده و فیلم را در نظر بگیرید.

هدیه YouTube HNHH

چه کسی عاشق هدیه دادن نیست؟

به مخاطبان خود در ازای درگیر شدن در کانال YouTube خود چیزی پیشنهاد دهید.

هدیه یا مسابقه ویدیویی رایگان YouTube به دنبال کنندگان فعلی شما پاداش می دهد و به فریب دنبال کنندگان جدید کمک می کند.

شما می توانید هر آنچه را که بخواهید هدیه کنید:

  • یک ابزار جدید فن آوری.
  • یک تی شرت مارک دار.
  • اشتراک میزبانی
  • ماشین جدید!

هرچه باشد ، مخاطبان شما شانس به دست آوردن چیزی رایگان را دوست دارند و این موضوع را به همه دوستان خود خواهند گفت (مخصوصاً اگر جایزه واقعاً خوب باشد). این نه تنها تبلیغ رایگان ، بلکه تبلیغ ویروسی رایگان است .

برای یک واقعا بزرگ به سادگی ، بسیاری از میزبانهای یوتیوب نیاز کاربران را به دنبال تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی خود برای ورود به مسابقه. من این روش را توصیه می کنم.

بهتر است چیزی که به شما هدیه می دهد مربوط به طاقچه شما باشد ، اما حتی اگر اینگونه نباشد ، مخاطب شما همچنان دوست دارد چیزی را به صورت رایگان بدست آورد.

21. ارتقا Cross بین پلت فرم یک ضرورت است.

در این عصر رسانه های اجتماعی ، حضور و فعالیت در چندین سیستم عامل اجتماعی پیش شرط زنده بودن است.

اگر می خواهید یک برند بسازید ، قابل کشف بودن یک الزام است. شما باید در بسیاری از سیستم عامل های اصلی رسانه های اجتماعی فعال باشید.

حداقل باید در Facebook ، Twitter و Google Plus نمایه داشته باشید. اما همیشه می توانید موارد دیگری مانند Pinterest ، Instagram ، SnapChat و سایر موارد را انتخاب کنید ...

اگر حضور بیش از حد در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به نظر یک کابوس لجستیکی است ، می توانید از یک برنامه زمان بندی خودکار مانند  SocialPilot  برای کمک به شما در حفظ منظم بودن و در یک برنامه منظم ارسال پیام استفاده کنید.

همچنین می توانید Facebook Ads و Google Ads را برای تبلیغ بیشتر خود در وب امتحان کنید (توصیه می کنم Facebook Ads را قبل از Google Ads امتحان کنید).

اینگونه مارک های موفق ساخته می شوند.

با نمایان شدن در بسیاری از مکانهای وب ، خود را به عنوان یک حضور همه جانبه تنظیم می کنید.

نکته پاداش: برای 1000 مشترک اول YouTube خود سر و صدا کنید.

هر کاری که می کنید ، یک استراتژی تهاجمی داشته باشید تا در آنجا سریعتر به 1000 مشترک خود برسید.

، ساخت آن، آنها آمده نگرش کار بر روی رسانه های اجتماعی است. شما باید کانال خود را به حداکثر توانایی های خود ارتقا دهید. کانالی که به سرعت در حال جنجال است به شما کمک می کند انگیزه خود را برای کار حتی بیشتر و ایجاد فیلم های بهتر برای مخاطبان خود حفظ کنید.

 آنچه را که روی آن کار کرده اید با دوستان خود به اشتراک بگذارید و در صورت علاقه از آنها درخواست اشتراک کنید. به یاد داشته باشید ، دوستان آزاری را ادامه ندهید. آنها موظف به انجام کاری نیستند.

با برخی از ارتباطات شخصی در سیستم عامل های دیگر رسانه های اجتماعی خارج شوید و در مورد اقدامات خود به آنها اطلاع دهید. از آنها لایک و اشتراک بخواهید (در صورت علاقه).

باز هم ، کسی را آزار ندهید!

نتیجه گیری: به آزمایش و کاوش ادامه دهید

دانلود فیلم از یوتیوب

دانلود از یوتیوب
روشهایی که خودم از آنها برای دانلود فیلم از یوتیوب استفاده می کنم.

بطور خلاصه

برای دانلود از یوتیوب چه با گوشی موبایل چه با کامپیوتر و لپتاپ ۴ روش ساده وجود دارد که هر کدام راحت تر هستید را می توانید استفاده کنید:

  1. از یک سایت آنلاین استفاده کنید (فقط آدرس ویدیوی موردنظرتان را در آن سایت وارد می کنید و روی دکمه دانلود کلیک می کنید)
  2. از یک ربات تلگرام استفاده کنید
  3. از یک نرم افزار کامپیوتر یا موبایل استفاده کنید (من خودم از این روش استفاده نمی کنم ولی روش ساده ای ست)
  4. از یک افزونه مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده کنید (ویژه کامپیوتر)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.