شخصی سازی بازاریابی مبتنی با 7 تاکتیک

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

شخصی سازی بازاریابی مبتنی با 7 تاکتیک

۳۰۳ بازديد

بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) با توجه به اینکه شرکت ها متوجه می شوند که بازاریابی قیف سنتی همان نتیجه ای را که قبلاً در فضای B2B به دست می آورد ، تولید نمی کند ، بازاریابی مبتنی بر حساب (محبوبیت حسابداری) محبوبیت بیشتری پیدا می کند. ABM توانایی شخصی سازی فروش و فروش بازاریابی در سطح حساب را می دهد و فناوری به ما کمک می کند تا این مقیاس را انجام دهیم.

در این مقاله ، ما از بهترین تاکتیک هایی که می توانید در استراتژی ABM خود برای اجرای شخصی خود در زمینه بازاریابی ، فروش و خدمات بکار بگیرید ، پرده برداشته ایم.

اگر 100٪ مطمئن نیستید که ABM چیست ، می توانید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید - بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) چیست؟

بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) با توجه به اینکه شرکت ها متوجه می شوند که بازاریابی قیف سنتی همان نتیجه ای را که قبلاً در فضای B2B به دست می آورد ، تولید نمی کند ، بازاریابی مبتنی بر حساب (محبوبیت حسابداری) محبوبیت بیشتری پیدا می کند. ABM توانایی شخصی سازی فروش و فروش بازاریابی در سطح حساب را می دهد و فناوری به ما کمک می کند تا این مقیاس را انجام دهیم.

در این مقاله ، ما از بهترین تاکتیک هایی که می توانید در استراتژی ABM خود برای اجرای شخصی خود در زمینه بازاریابی ، فروش و خدمات بکار بگیرید ، پرده برداشته ایم.

اگر 100٪ مطمئن نیستید که ABM چیست ، می توانید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید - بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) چیست؟

7 تاکتیک برتر ABM ما

شخصی سازی یکی از دلایل اصلی اثربخشی ABM است. در اینجا برخی از تاکتیک های برتر شخصی سازی ما آورده شده است:

 

1. فیلم شخصی

همه ما می دانیم که فیلم و بازاریابی مانند کره بادام زمینی و ژله در کنار هم قرار می گیرند. همچنین بارها و بارها ثابت شده است که این فیلم بسیار بالاتر تبدیل می شود زیرا تقریباً همه ترجیح می دهند یک فیلم را بخوانند تا یک قطعه محتوا را بخوانند. به همین دلیل است که دنیا روزانه 1 میلیارد ساعت یوتیوب تماشا می کند.

اما آیا شخصی سازی فیلم در مقیاس امکان پذیر است؟ بله ،  100٪  امکان پذیر است.

فیلم های قالب دار راهی آسان و جذاب برای برقراری ارتباط است. هدف از این تاکتیک استفاده از یک الگوی و شخصی سازی آن برای شخصی است که برای شما ارسال می کند. اکنون ، این می تواند به مخاطب موجود در لیست حسابهای هدف شما باشد تا از یکی از کارمندان خود تقدیر کند ، یا واقعاً به هر دلیل دیگری بخاطر اینکه کسی که ویدیویی را دوست ندارد با نام خود در آن (به معنای واقعی کلمه).

تاکتیک ویدئویی شماره 1: زمینه پویا

پس زمینه پویا GIF

این تصور غلط وجود دارد که شخصی سازی فیلم را نمی توان در مقیاس انجام داد ... اما می تواند!

می توانید یک فیلم واحد تهیه کنید و پس زمینه را متناسب با شخص یا شرکتی که با او صحبت می کنید تغییر دهید. در این مثال ، من می توانم خدمات مشاوره بازاریابی مبتنی بر حساب را برای شرکت های SaaS که می توانم ببینم ، بر اساس اطلاعات حساب من از قبل نرم افزارهای بسیار خاصی دارند و مناسب برای خدمات ما هستند ، تنظیم کنم.

می توانید برای مجموعه ای از حساب های فوق العاده هدفمند که دارای مشکلات مشابه هستند ، پیام ایجاد کنید و پیش زمینه را با یک نرم افزار ویرایش ویدیو تغییر دهید.

این ممکن است نشان دادن محصول شما به عنوان اولین نقطه تماس برای معرفی خود یا توضیح مشارکت احتمالی باشد.

تاکتیک ویدیویی Templated # 2: نام های پویا

به هر شخصی که این کار را دریافت می کند ، همان فیلم را نشان داده می شود اما متغیر "First Name" را مبادله می  کند تا نام آنها در CRM باشد. همچنین می توانید از "نام شرکت" ، "صنعت" ، "آرم شرکت" ، "عنوان کار" و موارد دیگر استفاده کنید!

این مثال از شرکتی به نام Vidyard است و آنها در تعطیلات کریسمس آزمایشاتی را انجام دادند تا ببینند شخصی سازی در یک ویدیو نرخ کلیک آنها (CTR) را افزایش می دهد و 157٪ آن را انجام داده است. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کمپین تعطیلات آنها کسب کنید .

2. شخصی سازی تصویر

 

ضروری است که "در مرحله B2B" یک قدم اضافی بروید تا واقعاً از همه دیگران متمایز شوید. مطمئناً ، می توانید به آنها نشان دهید که شخصیت شما چه قدرتی دارد ، محصول / خدمات شما چقدر عالی است ، اما تصاویر شخصی شده فراتر از انتظارات هستند و مطمئناً وقتی آنها برای دریافت ایمیل های متنی ساده و خسته کننده استفاده می کنند ، چشم اندازهای شما را از بین می برند.

نکته:  این ایمیل را به همراه کارت الکترونیکی برای کافی شاپ در نزدیکی خود ارسال کنید یا از Uber Eats برای تحویل قهوه درست در درب آنها استفاده کنید. این یک ایده عالی قبل از نسخه ی نمایشی با چشم انداز حساب هدف شما است.

تصاویر شخصی شده یک تاکتیک عالی برای به عنوان بخشی از استراتژی ABM شما است. آنها بی نظیر ، غیر منتظره هستند و من اطمینان دارم که می گویم تعداد کمی از افراد قبلاً ایمیلی از این قبیل دریافت کرده اند.

من پیشنهاد می کنم اگر شما یک خلبان ABM را اجرا می کنید یا به فکر استفاده از این تاکتیک فقط برای تعداد کمی حساب هستید ، می توانید هر تصویر را به صورت دستی ویرایش کنید تا متغیرهایی را اضافه کنید که شاید بهترین شرط بندی شما با چیزی مانند Canva باشد. اگر به دنبال مقیاس کردن این تاکتیک هستید و مطمئناً به نرم افزاری مانند Lem List کمک خواهید کرد .

3. پیام صوتی LinkedIn

هر کسی در سطح C ، VP یا مدیر یک روز پیام پیام LinkedIn دریافت می کند. حتی اگر آنها واقعاً به راه حل شما احتیاج داشته باشند ، احتمالاً پیام شما هرگز باز نمی شود.

پیام های صوتی LinkedIn به شما کمک می کند تا نویز آنلاین را برطرف کنید ، زیرا فقط تعداد کمی از افراد از این ویژگی LinkedIn استفاده می کنند ، و این تنها در تلفن همراه موجود است.

هنگام ارسال پیام های صوتی ، اطمینان حاصل کنید که آنها را ذکر کرده اید:
- نام
- نام شرکت
- عنوان کار
- چیز شخصی

این امر به شما اطمینان می دهد که شما برای ایجاد این پیام صوتی برای آنها زمان صرف کرده اید و این خودکار نیست.

همچنین ، برخلاف پیام هایی که پیش نمایش را نشان می دهند ، پیام های صوتی به کنجکاوی آنها نمی پردازد و باعث می شود آنها بخواهند به آن گوش دهند.

 

 

4. صفحه شخصی / شخصی سازی وب سایت مبتنی بر حساب

شخصی سازی صفحه و شخصی سازی وب سایت عملی ساختن صفحات فرود سفارشی برای افرادی است که در وب سایت شما قرار دارند. برخی از شرکت ها این کار را فقط برای لیست حساب هدف خود انجام می دهند در حالی که برخی دیگر این کار را برای هر حساب کاربری در کل بازار آدرس دهی خود انجام می دهند.

متغیرهای دینامیکی

 

اگر حسابهای هدف دارید و می خواهید نرخ های برنده شدن و نمایش های تبلیغاتی را افزایش دهید ، ایجاد صفحات شخصی 1: 1 برای هر یک از آنها این کار را انجام می دهد. 

با داشتن صفحات مقدماتی 1: 1 با پیوندهای شخصی ، می توانید سر و صداهای خود را بشکنید و احتمال شروع مکالمه با آنها را افزایش دهید

از بازدید کنندگان از حساب های هدف خود تجربه شخصی سازی شده با نام تجاری خود کنید. مانند ایمیل ، می توانید این کار را با وارد کردن متغیرهایی در صفحه فرود مانند نام شرکت ، صنعت ، کشور و موارد دیگر انجام دهید تا یک تجربه شخصی را ارائه دهید.

برای اجرای این تاکتیک به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی مبتنی بر حساب خود ، به نرم افزاری مانند Terminus به کمک نیاز دارید .

این ابزارها برای شناسایی صنعت بازدید کننده ، اندازه شرکت ، مرحله قیف ، تبلیغات تبلیغاتی و موارد دیگر دارای یکپارچه سازی داده ها هستند  . ایجاد یک تجربه سرگرم کننده و شخصی با برند شما.

URL های شخصی شده (PURL)

تصور کنید که آدرس URL صفحات را ببینید و نام شرکت یا حتی نام خود را ببینید ... آیا این توجه شما را جلب نمی کند؟ یک نرم افزار عالی مانند boignet.com وجود دارد که به شما امکان می دهد فقط این کار را انجام دهید. PURL ها نسبت به صفحات فرود استاندارد ، نرخ تبدیل بالاتری را تولید می کنند زیرا محتوای صفحه شخصی شده و هدفمند تر است.

محتوای شخصی شده برای حسابهای شما

 

هرچه محتوای شما بیشتر مرتبط باشد ، تجربه برای کاربر بهتر می شود. این امر به ویژه برای حساب های هدف شما مهم است. هنگامی که چشم اندازی از یکی از حساب های هدف شما در وب سایت شما قرار می گیرد و صفحه منابع خود را بررسی می کنید می توانید محتوای خود را شخصی سازی کنید.

ابزاری مانند Uberflip  به شما امکان می دهد مطالب خود را براساس صنعت ، شخصیت خریدار ، عمودی یا در سطح حساب مانند آنچه من فقط ذکر کردم ، برچسب گذاری کنید. بنابراین به جای این که چشم انداز شما وقت خود را در تمام مقالات خود هدر دهد تا مواردی را که بیشتر مربوط به آنها است ، پیدا کنید ، در مقابل آنها درست است.

شخصی سازی مطالب روشی شگفت انگیز است که چشم انداز خود را برای مدت طولانی در وب سایت خود نگه دارید (کاهش نرخ گزاف گویی) و باعث می شود تا آنها را با برند شما درگیر کنید.

5- تبلیغات مبتنی بر حساب

 

تبلیغات تاکتیک های کلاسیکی است که تقریبا همه از آن استفاده می کنند. اما رفتن به مرحله اضافی برای شخصی سازی تبلیغات ، طعم خاصی به دستور ABM شما می بخشد.

به یاد داشته باشید که با ABM ، هدف همیشه لازم نیست که آنها بخرند ... این است که مارک خود را در چندین کانال به آنها نشان دهید تا شما را در ذهن خود حفظ کنند. آنچه واقعاً می خواهید این است که چشم انداز خود را برای گفتن چیزی مثل "فکر می کنم قبلاً شما را در جایی دیدم ...؟"

سکوی عالی برای انجام این کار  Terminus ،  یک بستر بازاریابی مبتنی بر حساب است. این امکان را به شما می دهد تا مقادیر کمپین های Omnichannel را به صورت هدف تنظیم شده در مقیاس انجام دهید.

6. نامه مستقیم

 

انجام کاری غیر معمولی بهترین توجه مردم را به خود جلب می کند. به همین دلیل جفت کردن روش های دیگر شخصی سازی با پست مستقیم یکی از بهترین راهها برای جذب واقعی علاقه است.

چرا این؟ خوب ، هرچه دنیا دیجیتالی می شود ، بسیاری از افراد به صورت حضوری نامه دریافت نمی کنند. بنابراین منصفانه تضمین می کنید که آنها آن را خواهند دید (با توجه به اینکه شما آن را به جای مناسب ارسال کرده اید). Sendoso سکویی است که ارسال نامه مارک به چشم انداز شما را آسان و سرگرم کننده می کند!

نامه مستقیم هنگامی که چشم انداز حساب کاربری قصد خرید بالایی را نشان می دهد اغلب مورد استفاده قرار می گیرد. یک مثال عالی از این می تواند زمانی که آنها نسخه ی نمایشی را رزرو می کنند ، بعد از نسخه ی نمایشی یا هنگامی که چشم انداز یک پیشنهاد را درخواست می کند.

 

چه کسی دوست ندارد هدیه شخصی دریافت کند؟ چه این یک کارت هدیه ساده به کافی شاپ محلی یا یک کالای فیزیکی باشد ، چشم اندازهای شما مطمئناً از این ژست قدردانی می کنند و آنها بیشتر وسوسه می شوند که به شما بازگردند.

ارسال یک کالای فیزیکی می تواند بسیار قدرتمند باشد زیرا به یاد ماندنی ، بی نظیر است و چشم انداز شما را نشان می دهد که به شدت روی آنها سرمایه گذاری کرده اید. این به نوبه خود باعث ایجاد اعتماد می شود و شانس بسته شدن معامله را در حالی که ایجاد یک رابطه محکم است افزایش می دهد.

به طور صحیح استفاده از نامه مستقیم ، مطمئناً شما می بینید که چشم اندازها به طریقی که قبلاً نبوده اند ، شرکت می کنند! Sendoso به شما امکان می دهد تا نامه مستقیم با Salesforce CRM خود را ادغام کنید و بخشی از استراتژی شما شود.

7. زمینه مجازی

فروش B2B لازم نیست خسته کننده باشد! یافتن راه هایی برای شخصی سازی سفر فروش کاملاً امکان پذیر است و مطمئناً این تاکتیک چشم انداز شما را باور خواهد کرد که در دستان مناسبی باشند.

پیشینه خود را در جلسات مجازی شخصی کنید تا با شرکت حساب ایده آل خود صحبت کنید. شما می توانید آرم و شرکت خود را بر روی پس زمینه درج کرده و آن را واقعاً آگهی شخصی بعدی را بزنید.

اینگونه می توانید پس زمینه اضافه کنید:

1. به زوم > تنظیمات> پس زمینه مجازی بروید

2. روی "+" کلیک کنید و تصویری را که می خواهید نمایش داده شود انتخاب کنید

3. بسته به رایانه خود ، ممکن است بتوانید "من یک صفحه سبز دارم" را چک کنید و پیش زمینه شما را تشخیص دهد. اگر نه ، می توانید یک صفحه سبز بخرید و آن را به پشت خود آویزان کنید!

4. از آن خارج شوید و به تماشای سحر و جادو روی داده خود تماشا کنید

نکته مهم:  به یاد داشته باشید که قبل از جلسه بعدی خود پس زمینه را حذف یا تغییر دهید یا آخرین جلسه همچنان نمایش خواهد داد!

بسته بندی تاکتیک ها در یک استراتژی

 

 رقابت برای تقریبا همه صنایع در همه زمانها بالاست و دائماً ایده های جدید و خلاقانه ای وجود دارد که روزانه در حال ظهور هستند. منحصر به فرد بودن و انجام کارهای غیر عادی واقعاً کاری است که می تواند توجه مردم را به خود جلب کند و تجربه ای عادی نیز به وجود آورد. از آنجا که حتی در دنیای B2B ، آنچه حساب می کند ، افراد واقعی هستند.

من مطمئن هستم که اگر سازمان شما فقط تعدادی از اینها بخشی از برنامه فروش و بازاریابی شما را اجرا کند ، شما ایستادگی خواهید کرد و دیده خواهید شد!

اما مطمئناً باید هر تاکتیکی در یک استراتژی پیچیده شود تا واقعاً نتایج را مشاهده کنید. و در آژانس بازاریابی ورتکس ، ما به شرکتهای B2B کمک می کنیم تا یک استراتژی بازاریابی مبتنی بر حساب را اجرا کنند. ما از این تاکتیک ها به صورت استراتژیک استفاده می کنیم و نتایج برای خودشان صحبت می کنند. خریداران درگیرتر و تأثیر ماندگار بر روی نام تجاری شما.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.