کوتاه کننده لینک

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

کوتاه کننده لینک

۳۰۱ بازديد
چند روز پیش یک اس ام اس تبلیغاتی بر روی تلفن همراه من فرستاده شد. اس ام اس اعلام کرد 50% تخفیف در یکی از وب سایت های آموزشی مورد علاقه من. من بسیار خوشحال به خواندن متن آگهی بود اما من ترسیده بود که من می خواستم برای ورود به لینک صفحه! چرا؟ از آنجا که به جای لینک عادی ، من یک لینک طولانی دیدم ، نیمی از آن از شخصیت های ناشناخته ساخته شده است.

البته که من کاهش نگزشتم و جستجو در وب به یک صفحه در مورد من فکر می کنم من در ... اما دوباره, از خودم, من پرسید که چه بود, چه می شود اگر من نوشتن این اطلاعیه قبل از ارسال به عنوان خوانده شده. به کمکortl shortener ، پیوند با ظاهر خوب به عموم مردم ، ارسال بیش از دیگران است. چگونه بسیاری از مخاطبان را به سایت به دلیل این لینک نیست?چند روز پیش یک اس ام اس تبلیغاتی بر روی تلفن همراه من فرستاده شد. اس ام اس اعلام کرد 50% تخفیف در یکی از وب سایت های آموزشی مورد علاقه من. من بسیار خوشحال به خواندن متن آگهی بود اما من ترسیده بود که من می خواستم برای ورود به لینک صفحه! چرا؟ از آنجا که به جای لینک عادی ، من یک لینک طولانی دیدم ، نیمی از آن از شخصیت های ناشناخته ساخته شده است.

البته که من کاهش نگزشتم و جستجو در وب به یک صفحه در مورد من فکر می کنم من در ... اما دوباره, از خودم, من پرسید که چه بود, چه می شود اگر من نوشتن این اطلاعیه قبل از ارسال به عنوان خوانده شده. به کمکortl shortener ، پیوند با ظاهر خوب به عموم مردم ، ارسال بیش از دیگران است. چگونه بسیاری از مخاطبان را به سایت به دلیل این لینک نیست?

البته مشکل از کوتاه کننده لینک شلوغ است که نه تنها در مورد تبلیغات اس ام اس و من به طور مداوم آن را در تلگرام, LinkedIn و بسیاری از سایت های دیگر و شبکه های اجتماعی.

با توجه به اهمیت ظاهر لینک در تجربه کاربر در این مقاله من می خواهم به شما معرفی به 10 لینک کوتاه خدمات به طوری که شما روبرو می شوند از جمله مشکلات است.
لینک کوتاه خدمات است?

روابط طولانی مانند یک فرد پشمالو است که رنگ آرایشگاه برای سال دیده می شود نگاه کنید. کوتاه کنندهLL ، مانند یک آرایشگر ماهر ، این لینک را ارائه می دهد و کوتاه کردن url را ارائه می دهد.

استفاده از این خدمات بسیار ساده است که بدون نیاز به خرید ، و نه آموزش ، به اندازه کافی یکی از این سایت ها برای باز کردن است. آدرس در کادر انتخاب شده و پرتاب یک آدرس جدید ایجاد.
چرا باید از لینک کوتاه استفاده کنیم ؟

5 دلیل مهم هنگامی که آنها به اشتراک گذاری لینک چرا شما shorteners usel باید استفاده کنید وجود دارد.

هنگامی که شما یک لینک طولانی و عجیب و غریب در شبکه های اجتماعی, ممکن است مانند اسپم نگاه کنید و کاربران بر روی آن کلیک کنید. اختصارات لینک می توانید لینک های زشت و ادم تنومند و بدقواره را به یک لینک روشن تبدیل شود.

لینک های کوتاه به شما اجازه نظارت بر عملکرد لینک های ایجاد شده, به این معنا که, چگونه بسیاری از مردم بر روی لینک شما کلیک? چه دستگاه هایی این افراد استفاده و از چه مناطق جغرافیایی آنها از?

برخی از شبکه های اجتماعی تظاهرات شخصیت ها را محدود می کنند. برای مثال, برای, توییتر, کاربران رایگان نرم افزار به ترتیب 280 و 600 کاراکتر برای هر پست در اختیار شما لینک بسیاری از این شخصیت شما هستند.

با کوتاه کردن لینک ، می توانید لینک جدید را سفارشی کنید ، از کلمات مورد نظر استفاده کنید و حتی نام تجاری خود را به لینک اضافه کنید. با اضافه کردن یک نام تجاری ، شما می توانید نام خود را قبل از چشم کاربر قرار داده و ایجاد آگاهی نام تجاری.

بیایید می گویند شما می خواهید برای ارسال پیام کوتاه به کاربران را به شما معرفی یک محصول جدید و یا اطلاع رسانی به آنها از تخفیف. اگر لینک شما طولانی است, پیام خود را زشت نگاه خواهد کرد و متن پیام طولانی خواهد بود, و شما مجبور به پرداخت بیشتر.

حالا که می دانید مزایای مهم این خدمات ، وقت آن است که برخی از بهترین خدمات خارجی و ایرانی را مرور کنید.

به دنبال یک کار مشغول در اینترنت?

ما به شما بهترین راه آنلاین را نشان می دهد!
برای مشاوره رایگان, تماس با ما در حال حاضر.

شروع میکنم

021-58438inner 1
کوتاه شدن لینک خدمات خارجی

در این بخش شما با 7 ماه به سایت های خارجی آشنا خواهید شد که خدمات خود را در زمینه کوتاه کردن لینک ها و پیگیری لینک ها ارائه می دهند:
goo.gl

آره ، درسته ، سرویس دیگه کار نمیکنه برای مدت زمان طولانی ، ابزار شماره یک یک میانبر لینک در دست گوگل بود ، اما اگر همه چیزهای خوب یک روز به پایان رسید. این سرویس به طور رسمی در ماه مارس 2019 متوقف شد. البته ، گوگل اعلام کرد که لینک هایی که قبلا با این سرویس ایجاد شده اند بدون خطا کار خواهند کرد و به صفحه مقصد هدایت می شوند.

به جز گوگل, صدها نفر از دیگر خدمات کوتاه شدن لینک که به خوبی کار به عنوان ما بیشتر ارائه خواهد شد وجود دارد.

Instagram instagram ، مطمئن شوید که همه چیز را بخوانید: همه چیزهایی که باید در مورد Instagram ingigram بدانید
بيتلي

یکی از محبوب ترین خدمات کوتاه شدن لینک bitly است که ما احتمالا فقط برای تفریق کاراکترهای لینک استفاده می کنیم ، اما این سرویس یک پلت فرم کامل برای لینک ها است.

به عنوان مثال ، استاندارد عملکرد نشان می دهد لینک مانند نرخ کلیک کنید ، آمار کانال و اطلاعات جغرافیایی برای افرادی که بر روی لینک کلیک. علاوه بر این ، bitly ارائه می دهد لینک های نام تجاری و ادغام با نرم افزار مدیریت شبکه های اجتماعی.

ریز <url>

استفاده از این سایت بسیار ساده است. فقط لینک را وارد کنید و ارائه یک لینک کوتاه تر و تمیز با کلمه شما وارد به دنبال لینک خود را.

هنگامی که شما وارد اطلاعات مربوط به خود را در این زمینه انتخاب شده ، سه آدرس نمایش داده خواهد شد: یک لینک طولانی ، یک لینک کوتاه ، و یک لینک سوم است که می تواند به عنوان یک پیش نمایش وب استفاده می شود.

مجددا

Riberndelli یکی دیگر از خدمات کوتاه شدن لینک شبیه به قبلی است که می تواند با سیستم عامل های دیگر 50 ترکیب شود.

Riberndelli معتقد است که یک نام تجاری (چه یک محصول یا یک فرد) با سفارشی کردن لینک در وب ، ارزش بیشتری به دست خواهد آورد.

ابزارهای کوچک

این سایت دارای چندین ابزار است که یکی از آنها یک گیرنده لینک است. لینک فشرده بسیار سریع, آن رایگان است و هیچ گزینه های اضافی.

ShortURL.at

ShortURL.at مانند بقیه, آن را به شما می دهد یک لینک کوتاه ساده و سریع. فقط لینک را در کادر وارد کنید و گزینهll کوتاه را فشار دهید.
B. لینک

بی لینک یکی از کلید های میانبر قدرتمند شما می توانید لینک های شخصی از جمله کلمات درست و مورد نظر ایجاد شده است, یک لینک با شخصیت های تصادفی و کثیف!

همچنین گزارش های تحلیلی در مورد نرخ کلیک ، محل ، زبان ، دستگاه و محل را فراهم می کند و می تواند با ابزار تجزیه و تحلیل مانند Google Analytics ، Adobe و غیره ترکیب شود.

خدمات ایرانی کوتاه کردن لینک

خوب ایرانیان نشستن نیست در کوتاه بیکار آدرس و راه اندازی بسیاری از خدمات بالا پایان است که نه تنها لازم نیست که هر چیزی از یک نمونه خارجی اما گاهی اوقات باید یک سر و گردن بالا. در چه زیر ما در حال حاضر 4 از بهترین سایت های کوتاهianl ایران.

Instagram instagram instagram instagram + 9 مراحل به اکسپلورر ، مطمئن شوید که به عنوان خوانده شده: الگوریتم های نمایش مشخصات عمومی + 9 مراحل به اکسپلورر
زايا

خدمات zaya فشار تمام لینک ها و به شما اجازه ارتباط با دامنه سایت شما این سرویس و دریافت لینک های سفارشی.

b2n

کار با سایت b2n ساده و راحت است. ما از لینک طولانی در کادر زیر قرار داده و یک لینک کوتاه. ما می توانیم یک لینک با کلمات دلخواه با جعبه دوم ایجاد کنیم.

این سرویس رایگان است و می تواند نامحدود استفاده می شود. لینک هیچ تاریخ انقضا و می تواند نمایش داده شود.

opizo

حلقه یکی دیگر از خدمات کوتاه شدن لینک است که ادعا می کند که شما می توانید پول را با لینک های کوتاه ساخته شده است. مقدار خواهد شد به حساب خود را برای هر بازدید که از لینک شما می آید اعتبار.

شما می توانید لینک های دریافتی از صفحات خود را با به اشتراک گذاری لینک را افزایش می دهد ، شما باید لینک خود را و شما می توانید آنها را مدیریت و کسب درآمد برای کلیک های دریافتی.

نتیجه؟

در این مقاله ، ما برخی از بهترین لینک کوتاه ارائه شده است.

اگر دو معنی این است که در تبلیغات ، محتوا و شبکه های اجتماعی. آدرس صفحات خود را برای به اشتراک گذاشتن. این خدمات حتما به استفاده از مزایای که اولین مقاله ما لذت ببرید.

اگر سوالی دارید در بخش نظرات همان مقاله بپرسید.

Link shortener پیشنهاد 10 بهترین خدمات ایرانی و خارجی

کوتاه کننده لینک چیست؟

کوتاه کننده لینک (آدرس اینترنتی یا URL) ابزاری برای ایجاد یک آدرس اینترنتی کوتاه و منحصر به فرد است که به طور کلی لینک ها را کوتاه تر و ساده تر می کند.

آدرس جدید و کوتاه شده معمولا شامل آدرس سایت کوتاه کننده همراه با ترکیبی از حروف تصادفی است.

به عنوان مثال اگر آدرس اینترنتی animalplanet.com/tv-shows/puppy-bowl/full-episodes/puppy-bowl-xvi با کوتاه کننده Ow.ly کوتاه شود، آدرس ow.ly/uK2f50AJDI6 ساخته خواهد شد. 48 کاراکتر از لینک حذف شده است اما همچنان امکان دسترسی به لینک وجود دارد.

در برخی موارد حتی می توانید لینک های کوتاه شده را سفارشی کنید.

کوتاه کننده لینک گوگل بازنشسته شد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.