راهنمای ضروری تبلیغات اینستاگرام

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

راهنمای ضروری تبلیغات اینستاگرام

۲۹۸ بازديد

اینستاگرام با داشتن 700 میلیون کاربر پایه ، دیگر فقط یک برنامه اشتراک عکس نیست - این یک شبکه اجتماعی تأثیرگذار با مخاطب است که با سرعتی در حال رشد است.

سال گذشته ، ما اینستاگرام را به عنوان یک بستر تبلیغاتی تحت پوشش قرار دادیم ، که چگونه می تواند برای ایجاد و مدیریت اولین تبلیغات تبلیغاتی اینستاگرام شما راهنمایی کند.

از آنجا که آخرین راهنمای خود را منتشر کردیم ، اینستاگرام پلت فرم تبلیغاتی خود را با فرمت های تبلیغاتی جدید گسترش داده است ، از تبلیغات استاندارد نمایش داده شده به عنوان بخشی از فید اینستاگرام گرفته تا تبلیغات استوری در اینستاگرام ، که بین داستان هایی از حساب هایی که مشتریان هدف شما دنبال می کنند ، پخش می شود.

اینستاگرام با داشتن 700 میلیون کاربر پایه ، دیگر فقط یک برنامه اشتراک عکس نیست - این یک شبکه اجتماعی تأثیرگذار با مخاطب است که با سرعتی در حال رشد است.

سال گذشته ، ما اینستاگرام را به عنوان یک بستر تبلیغاتی تحت پوشش قرار دادیم ، که چگونه می تواند برای ایجاد و مدیریت اولین تبلیغات تبلیغاتی اینستاگرام شما راهنمایی کند.

از آنجا که آخرین راهنمای خود را منتشر کردیم ، اینستاگرام پلت فرم تبلیغاتی خود را با فرمت های تبلیغاتی جدید گسترش داده است ، از تبلیغات استاندارد نمایش داده شده به عنوان بخشی از فید اینستاگرام گرفته تا تبلیغات استوری در اینستاگرام ، که بین داستان هایی از حساب هایی که مشتریان هدف شما دنبال می کنند ، پخش می شود.

در زیر ، ما به شش مورد از قالب های تبلیغاتی اینستاگرام اشاره کرده ایم ، با مثال های مفید از کمپین های مشاغل متوسط و مارک های شناخته شده ، ایده هایی برای به دست آوردن بیشترین استفاده از هر قالب و نکاتی برای کمک به شما در استفاده بیشتر از فعالیت های اینستاگرام خود.

تبلیغات عکس

تبلیغات عکس قدیمی ترین و ساده ترین قالب تبلیغاتی اینستاگرام است. همانطور که انتظار دارید تبلیغات عکس در اطراف یک عکس واحد ساخته شده باشد و دارای قسمتهای اضافی مانند عنوان ، متن توصیفی و پیوندی به وب سایت شما باشد.

تبلیغات عکس اینستاگرام در فید ، بین به روزرسانی هایی که مخاطبان دنبال می کنند ، ظاهر می شوند. گذشته از پیام "حمایت مالی" و دکمه تماس با اکشن ، آنها دقیقاً مانند یک به روزرسانی معمولی عکس اینستاگرام هستند:

تبلیغات عکس اینستاگرام در فید ، بین به روزرسانی هایی که مخاطبان دنبال می کنند ، ظاهر می شوند.

از آنجا که تبلیغات عکس در اطراف یک تصویر واحد ساخته شده است ، ایجاد آنها بسیار آسان است و به همان اندازه آسان برای آزمایش است. در صورتی که می خواهید انواع خلاقیت تبلیغاتی را در ابتدای کار و بدون صرف وقت زیادی برای طراحی خلاقانه ، راه اندازی و آزمایش کنید ، آنها را به گزینه ای عالی تبدیل می کند.

اگر محصولی دارید که از نظر بصری متمایز باشد - به عنوان مثال یک ساعت مچی چشم نواز ، کیف دستی یا کالای دیگر مد - تبلیغات عکس می تواند ابزاری عالی برای جلب توجه باشد.

مانند همه تبلیغات اینستاگرام ، تبلیغات عکس با استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک ایجاد می شود. از آنجایی که می توانید شش تصویر مختلف را به طور هم زمان بارگذاری کنید ، ایجاد و آزمایش انواع تبلیغات مختلف عکس فرایندی سریع و ساده است.

تبلیغات چرخ فلک

تبلیغات چرخ فلک تبلیغات عکس با بیش از یک تصویر است. به جای اینکه فقط یک تصویر استاتیک را نمایش دهید ، یک آگهی چرخ فلک ، دو یا چند تصویر را به نمایش می گذارد ، با این گزینه کاربران می توانند با کشیدن چپ یا راست ، تصاویر مختلف را حرکت دهند.

این آگهی چرخ فلک HTC ، با تقدیر از لیست عالی AdEspresso در نمونه های تبلیغاتی در اینستاگرام ، از چندین تصویر برای نشان دادن احساس و عملکرد گوشی هوشمند جدید استفاده می کند.

آگهی چرخ فلک اینستاگرام دو یا چند تصویر را نمایش می دهد ، با این گزینه کاربران می توانند با کشیدن چپ یا راست ، تصاویر مختلف را حرکت دهند.

یکی از بزرگترین مزایای تبلیغات چرخ فلک این است که به شما اجازه می دهد محصول خود را از بیش از یک منظره به نمایش بگذارید.

به عنوان مثال ، اگر یک محصول چند منظوره را می فروشید ، می توانید از تبلیغات چرخ فلک استفاده کنید تا هرکدام از عملکردهای آن را در یک واحد تبلیغ واحد نمایش دهید ، به شما این امکان را می دهد تا سطح تبلیغات خود را افزایش داده و مخاطب گسترده تری را به خود جلب کنید.

از آنجا که می توانید عنوان دیگری را به هر کارت تبلیغاتی چرخ فلک خود اضافه کنید ، می توانید در مقایسه با یک آگهی عکاسی ساده تر ، انواع و اقلام فروش بیشتری را لمس کنید.

دوره کوتاه کوتاه رسانه های پیشرفته اجتماعی هنگام ثبت نام در یک ProfessionalDiploma |  موسسه بازاریابی دیجیتال

تبلیغات نمایش اسلاید

تبلیغات نمایش اسلایدها حداکثر 10 تصویر را در یک دنباله متحرک ترکیب می کند ، به شما امکان می دهد چندین تصویر را به صورت متوالی نمایش دهید تا یک داستان را بگویید و محصول خود را به بازار عرضه کنید. همچنین می توانید موسیقی پس زمینه را به تبلیغات نمایش اسلاید خود اضافه کنید تا تصاویر استاتیک خود را به یک فیلم جذاب تبدیل کنید.

در مقایسه با تبلیغات ویدیویی ، تبلیغات نمایش پرده ای بسیار سبک وزن است. از آنجا که آنها حداکثر 10 فریم دارند ، هیچ مشکلی در بارگیری وجود ندارد. آنها همچنین به مراتب ارزان تر و آسان تر از محتوای ویدیویی هستند.

این آگهی استخدام شده از بافر از چندین تصویر در قالب نمایش پرده ای استفاده می کند تا نشان دهد مردم از شرکت چه انتظاری دارند:

در مقایسه با تبلیغات ویدیویی ، تبلیغات نمایش اسلایدی در اینستاگرام بسیار سبک است.  از آنجا که آنها حداکثر 10 فریم دارند ، هیچ مشکلی در بارگیری وجود ندارد.

اگر تصاویر با عملکرد برتر خود را شناسایی کرده اید و می خواهید بدون ایجاد یک کمپین ویدیویی کامل ، بر روی آنها بسازید ، گسترش آنها به صورت اسلاید با تصاویر پشتیبان راهی سریع ، ارزان و ساده برای تقویت تبلیغات تبلیغات اینستاگرامی خود است.

تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدئویی همانطور که انتظار دارید تبلیغات اینستاگرامی است که در اطراف یک فیلم واحد ساخته شده اند. معرفی شده در سال 2015 به عنوان یکی از اولین قالبهای تبلیغاتی اینستاگرام ، اکنون تبلیغات ویدیویی محبوب تر از تبلیغات عادی عادی در اینستاگرام است که شش مورد از هر 10 تبلیغ در شبکه اجتماعی شامل ویدیو است .

اکنون از هر 10 تبلیغات اینستاگرام ، شش فیلم دیده می شود.

تبلیغات ویدیویی را می توان با استفاده از فیلم های ویدئویی واقعی ، مانند آگهی Weight Watchers در بالا ، یا از یک GIF متحرک ایجاد کرد. اینستاگرام امکان فیلمبرداری حداکثر 60 ثانیه را فراهم می کند و به شما زمان زیادی می دهد تا محصول خود را در عمل نشان دهید یا یک قلم فروش را تحویل بگیرید.

در مقایسه با تبلیغات عکس و چرخ فلک ، تبلیغات ویدیویی برای نشان دادن چگونگی استفاده از محصول یا خدمات شما یا ارائه جزئیات فراتر از آنچه در عکس ممکن است بسیار عالی است.

در آگهی Weight Watchers که در بالا مشاهده شد ، بینندگان می توانند نمونه ای از نوع نوع غذایی را که می توانند در یک برنامه غذایی Weight Watchers تهیه کنند ، ببینند.

در آگهی ویدیویی H&M در زیر ، بینندگان می توانند برخی از مردان تابستانی H&M را که در یک زندگی واقعی پوشیده شده اند ، بدون نورپردازی فلش استودیویی یا محدودیت های یک تصویر ثابت ببینند:

مجموعه مردان تابستانی H&M از گیف های متحرک در اینستاگرام برای برجسته کردن مجموعه جدید استفاده کرد.

تبلیغات ویدیویی برای محصولاتی که از جزئیات بهره مند می شوند بهترین است. به جای محدود بودن به یک تصویر ، می توانید دامنه تبلیغ خود را گسترش دهید تا محصول خود را در تنظیمات مختلف نشان دهید یا از روش های مختلفی استفاده شود.

از آنجا که ایجاد آگهی های ویدیویی نسبت به تبلیغات عکس سخت تر است ، از بهترین استفاده ها بعداً در طول عمر کمپین شما استفاده می شود. اگر یک تبلیغ کننده اینستاگرام برای اولین بار هستید ، سعی کنید کمپین خود را با تبلیغات مختلف عکس آغاز کنید ، سپس برندگان را به فیلم های کوتاه یا GIF های انیمیشن تبدیل کنید.

تبلیغات چرخ فلک ویدیویی

اگرچه از نظر فنی فرمت تبلیغاتی نیست ، اما اینستاگرام به شما امکان می دهد ویدئویی را به تبلیغات چرخ فلک اضافه کنید تا تبلیغات چرخ فلک ویدیویی ایجاد کنید. تبلیغات چرخ فلک ویدئویی را می توان از چندین فیلم یا ترکیبی از فیلم ها و عکس های استاتیک تشکیل داد و انواع مختلفی از گزینه های تبلیغاتی خلاقانه را برای شما انتخاب می کند.

تبلیغات چرخ فلک ویدیویی به شما امکان می دهد تا محتوای تبلیغاتی و جذاب تر از یک تبلیغ عکس سنتی نمایش دهید.

مانند تبلیغات ویدئویی ، تبلیغات چرخ فلک ویدئویی به شما امکان می دهد محتوای تبلیغاتی تر و جذاب تر از یک تبلیغ عکس سنتی نشان دهید. فرمت چرخ فلک همچنین به شما این امکان را می دهد که چندین جنبه از محصول خود را در یک تبلیغ واحد نشان دهید ، و به شما در دستیابی به نرخ پاسخ بالاتر می تواند کمک کند.

تبلیغات استوری در اینستاگرام

برخلاف تبلیغات خوراک ، تبلیغات اینستاگرام Stories در کنار Instagram Stories ظاهر می شوند. تبلیغات استوری به شما امکان می دهد پیام خود را با فرمت تمام صفحه و بدون حواس پرتی به محتوای دیگری که می تواند درگیر شدن باشد تأثیر بگذارد.

مانند تبلیغات خوراک ، تبلیغات Stories در قالبهای مختلفی ایجاد می شود:

تبلیغات تک تصویری

همانطور که از نام آنها پیداست ، تبلیغات تک تصویری ، تصاویر واحدی هستند که در فید استوری اینستاگرام کاربر ظاهر می شوند. مانند تبلیغات عکسی که در فید اینستاگرام ظاهر می شود ، این تبلیغات ارزان و آسان ساخته می شوند و آنها را به عنوان دروازه ای عالی برای تبلیغات استوری اینستاگرام تبدیل می کنند.

تبلیغات تک عکس هم مزایا و هم محدودیت هایی دارد. از آنجا که بین Stories ظاهر می شود ، بدون توجه به حواس پرتی و یا امکان جابجایی در تبلیغ خود ، که در فید خبری استاندارد امکان پذیر است ، توجه کامل کاربر را جلب می کنید.

بزرگترین افت قیمت تبلیغات استوری اینستاگرام تنها عدم سفارشی سازی است. بدون عنوان ، متن و یا تماس با دکمه های اقدام ، به تصویر خود محدود می شوید و انتخاب خلاق مناسب برای تبلیغات خود را بسیار مهم می کند.

از آنجا که اینستاگرام به شما امکان می دهد متن را به خلاقیت Stories اضافه کنید ، می توانید با اضافه کردن نسخه مستقیم آن به تصویر خود ، مانند این مثال از Pacific Northwest Wonderland ، این عدم گزینه های شخصی سازی را پیدا کنید :

کپی خود را مستقیماً به تصویر خود در استوری های اینستاگرام اضافه کنید ، مانند این مثال از Wonderland Pacific Northwest Wonderland.

تبلیغات ویدیویی تک

تبلیغات ویدیویی منفرد به شما امکان می دهد ویدئویی یا GIF متحرک 15 ثانیه یا کمتر را نمایش دهید ، این شانس بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند که مستقیماً با مخاطبان خود صحبت کنید یا محصولتان را بدون حواس پرتی نمایش دهید.

برخلاف تبلیغات ویدیویی معمولی اینستاگرام ، تبلیغات ویدیویی تک استوری Instagram به صورت خودکار پخش می شود. از آنجایی که آنها کل صفحه را می گیرند و بین سایر محتوای ویدیوی موجود در فید Stories قرار می گیرند ، این تبلیغات راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان شما با یک قالب تبلیغاتی جذاب تر است.

مانند تبلیغات تک عکس ، فضای زیادی برای سفارشی سازی وجود ندارد. با این حال ، می توانید متن و نمادهای روی هم را به فیلم خود اضافه کنید ، دقیقاً مانند آنچه می توانید برای محتوای غیر استوری اینستاگرام استفاده کنید.

از آنجا که استوری های اینستاگرام کل صفحه را می گیرند و گزینه های سفارشی سازی محدودی دارند ، آنها برای محتوای ویدیوی سنتی تر مثل این تبلیغ از شرکت مخابراتی بی سیم کانادایی Fido خوب کار می کنند :

از آنجایی که بیشتر افراد از استوری های اینستاگرام برای همراهی با دوستان و شبکه آنلاین خود استفاده می کنند ، می توانید محتوای تبلیغاتی ویدیویی به سبک Snapchat را نیز با احساس واقعی تر و روزمره تر ایجاد کنید تا با تبلیغاتی که به نظر نمی رسد مانند تبلیغات سنتی ، در هم آمیزد و به مخاطبان خود برسد. .

آیا تجارت شما از تبلیغات اینستاگرام استفاده می کند؟

اینستاگرام یکی از سریعترین شبکه های اجتماعی در جهان است که 100 میلیون کاربر باورنکردنی را بین دسامبر 2016 و آوریل 2017 به مخاطبان خود اضافه کرده است .

از آنجا که می توانید مستقیماً از مدیر تبلیغات فیس بوک ، تبلیغات اینستاگرام ایجاد کنید ، شروع به کار در اینستاگرام و رسیدن به این مخاطبان که به سرعت در حال رشد هستند آسان تر از همیشه است.

آیا تجارت شما از تبلیغات اینستاگرام استفاده می کند؟ از تبلیغات معمول با تصویر ، ویدئو و چرخ فلک گرفته تا آخرین گزینه ها برای بازاریابی برند شما با استفاده از استوری های اینستاگرام ، طیف متنوعی از قالب های تبلیغاتی اینستاگرام و گزینه های هدفمند قدرتمند ، آن را به یکی از برترین سیستم عامل های تبلیغاتی در نظر گرفته شده در سال 2017 تبدیل می کند.

درک دقیقی از ویژگیهای اصلی رسانه های اجتماعی از جمله بازاریابی محتوا و سیستم عامل هایی که می توانید محتوای خود را تبلیغ کنید ، ایجاد کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.