افزایش آگاهی از برند با استوری های اینستاگرام - نحوه راهنمایی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

افزایش آگاهی از برند با استوری های اینستاگرام - نحوه راهنمایی

۲۷۲ بازديد

در حقیقت ، در حال حاضر 2.3 میلیارد کاربر فعال رسانه های اجتماعی در سراسر جهان وجود دارند - و Facebook Messenger به علاوه واتس اپ به تنهایی 60 میلیارد پیام در روز دارند.

به راحتی می توان گفت که برای مارک ها و مشاغل ، سیستم عامل هایی مانند توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام در هنگام ارتباط با مشتریان جدید در رسانه های اجتماعی سطح باورنکردنی را ارائه می دهند.

در حقیقت ، در حال حاضر 2.3 میلیارد کاربر فعال رسانه های اجتماعی در سراسر جهان وجود دارند - و Facebook Messenger به علاوه واتس اپ به تنهایی 60 میلیارد پیام در روز دارند.

به راحتی می توان گفت که برای مارک ها و مشاغل ، سیستم عامل هایی مانند توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام در هنگام ارتباط با مشتریان جدید در رسانه های اجتماعی سطح باورنکردنی را ارائه می دهند.

اکنون ، یکی از سریعترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در حال رشد اینستاگرام است که ماهانه 400 میلیون کاربر فعال را جذب می کند . اوه ، و ممکن است کاملاً مرتبط نباشد ، اما طبق تحقیقات انجام شده ، پیتزا بیشترین غذای اینستاگرامی روی کره زمین است .

یکی از بزرگترین روندهای نوظهور روی سیستم عامل (جدا از همه پیتزا) استوری های اینستاگرام است. این عملکرد جدید و با الهام از Snapchat به کاربران امکان می دهد عکس ها و فیلم های بداهه را در "اینستاگرام اینستاگرام" خود که فقط 24 ساعت قبل از ناپدید شدن در کلیت استراتوسفر اجتماعی به طول می انجامد ، بارگذاری کنند و واقعاً شروع به خاموش شدن می کند.


این داستان های اندازه نیش قدرت تقویت آگاهی از برند و الهام بخشیدن به تعامل را دارند و اگر دوست دارید اینستاگرام را به زرادخانه مهارت های رسانه های اجتماعی اضافه کنید اما مطمئن نیستید که چگونه ، این نکات به شما کمک می کند تا همه چیز در حال چرخش باشد ...

 

یاد بگیرید که از استوری های اینستاگرام استفاده کنید

بهترین راه برای استفاده از هر بستر ، درک چگونگی عملکرد آن است ، بنابراین قبل از اینکه تاکتیکی بگیرید ، در اینجا آموزش گام به گام نحوه استفاده از استوری های اینستاگرام ...

در پشت صحنه نگاهی به مردم بیندازید

داستان پردازی اجتماعی یک مفهوم قوی و قدرتمند است. در دنیای امروز ، مردم دوست دارند با مارک هایی که از نظر آنها انسان دوستانه هستند تعامل برقرار کنند ، بنابراین یکی از بهترین راه هایی که می توانید با طرفداران جدید و فعلی درگیر شوید ، این است که با ارائه یک روز به آنها در نگاهی اجمالی به زندگی خود عمل کنید.

برنامه ریزی محتوای شما مهم است اما به اشتراک گذاری قطعه های اطلاعاتی خود به خودی می تواند به همان اندازه موفقیت آمیز باشد - و اینستاگرام به شما امکان می دهد فقط همین کار را انجام دهید.

دانشگاه آریزونا ، دانشگاه تگزاس در دالاس، و دانشگاه ساحلی کارولینای اخیرا از این روش برای جلب دانش آموزان جدید را پذیرفته و شگفتی های کار ...یزبان یک تصاحب اینستاگرام باشید

یک تاکتیک کمتر شناخته شده اما فوق العاده مؤثر در اینستاگرام ، یک استوری اینستاگرام استوری توانایی رشد حساب شما و رسیدن به مخاطب کاملاً جدید در یک فاصله زمانی کوتاه را دارد.

با ایجاد مشارکت با یک وبلاگ نویس یا اینستاگرام تأثیرگذار در طاقچه خود و به آنها اجازه می دهید تا حساب شما را برای یک دوره 24 ساعته به دست آورند و به آنها اجازه دهید در این فرآیند از استوری اینستاگرام خود استفاده کنند ، شما می توانید آگاهی را تقویت کرده و به خود هدیه دهید. میزبان صداهای جدید.

یکی از برندهایی که در حال حاضر از مزایای تصرفهای منظم استفاده می کند Birchbox است - و شغلی که به کاربران خود اجازه می دهد تا به طور منظم حساب اینستاگرام خود را کنترل کنند ...

میزبان یک تصاحب اینستاگرام |  افزایش آگاهی از برند با استوری های اینستاگرام - نحوه راهنمایی

وبلاگ خود را به مقالات کوتاه تبدیل کنید

پست های جدید ، آموزنده و جذاب در وبلاگ هنوز هم یکی از مهمترین عناصر استراتژی محتوا هستند - بنابراین یافتن راه های جدید برای ارائه بهترین مقالات خود ، عالی برای تقویت آگاهی برند شما است.

می توانید از مقالات کوتاه و آموزنده برای هر موضوع قابل تصور در کنار هم استفاده کنید و یا به روزرسانی داستان بصری خیره کننده را برای هدایت کاربران به پست های اصلی ایجاد کنید ، مانند Shopify انجام داده اند ...

وبلاگ خود را به مقالات کوتاه تبدیل کنید  افزایش آگاهی از برند با استوری های اینستاگرام - نحوه راهنمایی

محصول یا خدمات خود را در عمل نشان دهید

به خصوص در محدوده رسانه های اجتماعی ، مردم می خواهند دقیقا ببینند که محصول یا خدمات شما چگونه می تواند از آنها سود ببرد - بنابراین چرا از استوری اینستاگرام استفاده نمی کنید تا آن را در عمل نشان دهید؟

در نهایت ، محتوای شما باید باعث شود که مردم بخواهند روی نام تجاری شما سرمایه گذاری کنند. اگر می توانید از استوری های اینستاگرام به روشی استفاده کنید که هم سرگرم کننده باشد و هم اصیل ، قادر خواهید بود افراد بیشتری را بدون نیاز به پیام فروش شفاف به وب سایت خود جلب کنید.

یکی از مارک هایی که اخیراً این کار را به نفع خود کرده و از طرفداران جدید و همچنین فروش جدیدی بهره مند شده است ، Beyond Yoga است که یک زن را نشان داد که با تجهیزات خود کار می کند ...

در عصر مدرن ، مصرف کنندگان اعتماد خود را به مارک هایی که می توانند با آنها مکالمه داشته باشند قرار می دهند و قصه گویی اجتماعی فرصتی برای ارتباط برقرار کردن کسب و کارها با مخاطبان هدفشان ندارد.

این تاکتیک های Instagram Stories را به استراتژی رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید و تقریباً در یک لحظه آگاهی از نام تجاری خود را تقویت خواهید کرد.

آیا می خواهید مهارت های اجتماعی خود را به هم بریزید؟ ما حرفه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی به شما همه چیز را نشان می دهد شما نیاز به دانستن، و بیشتر.

درک دقیقی از تخصصهای مهم رسانه های اجتماعی از جمله بازاریابی محتوا (ایجاد و توزیع) و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی که می توانید از طریق آن تبلیغ کنید ، ایجاد کنید.

 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.