5 منبع برتر برای مدیران رسانه های اجتماعی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

5 منبع برتر برای مدیران رسانه های اجتماعی

۲۸۰ بازديد

از تولید محتوا گرفته تا تحلیل و بهینه سازی گرفته تا تحلیل و بهینه سازی ، نقش مدیر رسانه های اجتماعی مطالبه گر است که به مهارت ها و توانایی های متنوعی نیاز دارد.

ما قبل از این ، مهارتهای اساسی یک مدیر رسانه های اجتماعی را با تمرکز بر مهارت های سخت مانند نوشتن مقاله و تحلیلی ، پوشش داده ایم. آنچه ما پوشش ندادیم منابعی بود که شما می توانید برای توسعه ، تقویت و تکمیل این مهارتها استفاده کنید.

در زیر ، ما پنج منبع را به اشتراک گذارده ایم که می توانید از آنها به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا مجموعه مهارت های خود را تقویت کنید ، دانش خود را ارتقا دهید و فعالیت های خود را با مدیریت بیشتری مدیریت کنید.

از تولید محتوا گرفته تا تحلیل و بهینه سازی گرفته تا تحلیل و بهینه سازی ، نقش مدیر رسانه های اجتماعی مطالبه گر است که به مهارت ها و توانایی های متنوعی نیاز دارد.

ما قبل از این ، مهارتهای اساسی یک مدیر رسانه های اجتماعی را با تمرکز بر مهارت های سخت مانند نوشتن مقاله و تحلیلی ، پوشش داده ایم. آنچه ما پوشش ندادیم منابعی بود که شما می توانید برای توسعه ، تقویت و تکمیل این مهارتها استفاده کنید.

در زیر ، ما پنج منبع را به اشتراک گذارده ایم که می توانید از آنها به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا مجموعه مهارت های خود را تقویت کنید ، دانش خود را ارتقا دهید و فعالیت های خود را با مدیریت بیشتری مدیریت کنید.

اگر مسئولیت مدیریت یک تیم را بر عهده دارید ، می توانید از بسیاری از این منابع برای آموزش کارکنان خود در جنبه های خاص بازاریابی رسانه های اجتماعی ، از تسلط بر سیستم عامل ها و ابزارهای خاص گرفته تا تولید ایده های محتوا نیز استفاده کنید.

برای شروع کار: راهنمای مبتدی برای رسانه های اجتماعی Moz

راهنمای مبتدی برای رسانه های اجتماعی Moz یکی از دقیق ترین و جامع ترین راهنماهای مربوط به بازاریابی رسانه های اجتماعی در دسترس است ، همه چیز را از بهترین روش ها گرفته تا معیارها و ROI ، تاکتیک های مربوط به شبکه های اجتماعی خاص و موارد دیگر پوشش می دهد.

 راهنمای مبتدی برای رسانه های اجتماعی Moz یکی از دقیق ترین و جامع ترین راهنماهای مربوط به بازاریابی رسانه های اجتماعی موجود است.

اگرچه ظاهراً برای مبتدیان هدف گرفته شده است ، راهنمای موز شامل اطلاعات دقیق در مورد مشخصات رسانه های اجتماعی ، الگوهای استفاده و عادات خرید است و آن را تبدیل به یک منبع با ارزش برای بازاریابان و متخصصان رسانه های اجتماعی تازه کار می کند.

راهنما به فصل ها تقسیم می شود و پرش به مستقیم به بخش موردنیاز آسان است. موارد مورد علاقه ما شامل موارد زیر است:

  • ارزش رسانه های اجتماعی ، اهمیت رسانه های اجتماعی برای برندها و مشاغل در قرن بیست و یکم را پوشش می دهد ، از ارزش آن به عنوان یک کانال بازاریابی گرفته تا نقش رسانه های اجتماعی در توسعه محصول ، منابع انسانی و تحلیل رقابتی.
  • Social Media Metrics و ROI ، که توضیح می دهد که چگونه معیارهای رسانه های اجتماعی می توانند کمی یا کیفی باشند ، و نمونه هایی از نحوه استفاده از معیارها برای ارزیابی عملکرد تلاش های خود در بازاریابی رسانه های اجتماعی را به اشتراک می گذارند.
  • شبکه مناسبی را برای شما پیدا کنید ، که انتخاب یک شبکه اجتماعی متناسب با نام تجاری و مخاطبان مورد نظر خود را انتخاب می کند ، به جای اینکه رویکرد "بیشتر بهتر است" را به رسانه های اجتماعی بپیوندید.

در حالی که مدیران با تجربه در رسانه های اجتماعی ممکن است بیشتر راهنمای موز را کاملاً اساسی بدانند ، هنوز یک منبع عالی برای مسواک زدن مهارت های خود و پر کردن شکاف در دانش رسانه های اجتماعی شما است.

اگر شما یک تیم را مدیریت می کنید ، این یک منبع عالی و یکجانبه برای آموزش اعضای جدید در اصول اولیه رسانه های اجتماعی ، از اندازه گیری نتایج و بازده سرمایه گذاری گرفته تا ایجاد یک استراتژی کامل در رسانه های اجتماعی است.

برای اتوماسیون رسانه های اجتماعی: بافر

بافر طراحی شده برای کمک به شما در صرفه جویی در وقت و کسب نتایج بهتر از تلاش های رسانه های اجتماعی ، بافر یک برنامه اتوماسیون است که به شما امکان می دهد تا پست های رسانه های اجتماعی را تنظیم کرده و مطالب خود را در بهترین زمان ممکن در طول روز برای دید و قرار گرفتن در معرض به اشتراک بگذارید.

این برنامه همچنین می تواند به یکباره در کلیه شبکه های اجتماعی شما ارسال کند ، و به شما کمک می کند تا بسیاری از کارهای تکراری را که می توانید در زمان آزاد خود به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی بخورید ، از بین ببرید. حتی یک ویرایشگر تصویر نیز وجود دارد که به شما کمک می کند عکس های چشم نواز و کاملاً مناسب را به روزرسانی های Facebook و Twitter خود اضافه کنید.

Buffer یک برنامه اتوماسیون است که به شما امکان می دهد تا پست های رسانه های اجتماعی را تنظیم کرده و مطالب خود را در بهترین زمان ممکن در طول روز برای دید و قرار گرفتن در معرض به اشتراک بگذارید.

مانند اکثر ابزارهای رسانه های اجتماعی ، بافر وقتی کار می کند که حضور اجتماعی خوب و منظم داشته باشید ، اما به برخی از زمان هایی که برای برنامه هایی مانند برنامه ریزی پست ، تغییر اندازه تصاویر و ارسال در سیستم عامل های مختلف صرف می شود ، نیاز به کمک دارید.

از آنجا که شامل تجزیه و تحلیل های غنی برای پست های شما است ، می توانید از Buffer نیز برای ردیابی سریع و آسان عملکرد کمپین استفاده کنید و تعیین کنید که کدام نوع از مطالب برای مخاطبان و مارک مورد نظر شما بهتر کار می کند.

ما موافقان بزرگ در فرآیندهای ضرب و شتم ابزارهای مربوط به کارآیی هستیم. با این حال ، بافر در ضمن صرفه جویی در وقت قابل توجهی ، به گردش کار رسانه های اجتماعی شما ارزش زیادی می افزاید و این را برای مدیران پر مشغله رسانه های اجتماعی و اعضای تیم ضروری می سازد.

برای برنامه ریزی و استراتژی محتوا: Buzzsumo

محتوا یک مؤلفه اساسی در بازاریابی موثر رسانه های اجتماعی است. در واقع ، برای اکثر مارک ها ، محتوا هم مهمترین مؤلفه یک کمپین رسانه های اجتماعی است و هم یکی از سخت ترین تولید.

Buzzsumo با ارائه یک نگاه فوری به محتوای برتر برای هر موضوع ، برنامه ریزی و تولید محتوا را آسان تر می کند.

Buzzsumo با ارائه یک نگاه فوری به محتوای برتر برای هر موضوع ، از خشک ترین موضوع B2B گرفته تا موضوعات داغ با هدف مصرف کنندگان و خوانندگان گاه به گاه ، برنامه ریزی و تولید محتوا را آسان تر می کند.

یکی از ساده ترین راه ها برای استفاده موثر از Buzzsumo ، تجزیه و تحلیل محتوای با عملکرد بالا از رقبا است.

به عنوان مثال ، اگر مسئولیت رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا برای یک شرکت نرم افزاری بازاریابی آنلاین را بر عهده دارید ، می توانید دامنه ای مانند www.nytimes.com را وارد کنید و لیست کاملی از پست های موفق وبلاگ سایت ، سفارش داده شده توسط Facebook را مشاهده کنید. تعامل ، اشتراک گذاری یا پیوندهای توییتر.

برای مدیریت تیم رسانه های اجتماعی خود: Trello

نکته اصلی برای موفقیت در کارزار بازاریابی رسانه های اجتماعی ، تیم بزرگی است و هیچ چیز برای کار تیمی مؤثر از ارتباط خوب مهم نیست. Trello به شما امکان می دهد تا با اعضای تیم خود همکاری و کارآمد کنید ، و به شما کمک می کند تا در زمان کمتری کار بیشتری داشته باشید.

Trello به شما امکان می دهد تا با اعضای تیم خود همکاری و کارآمد کنید ، و به شما کمک می کند تا در زمان کمتری کار بیشتری داشته باشید.

با چند تابلو Trello ، می توانید در صدر لیست کارهای روزانه و هفتگی تیم رسانه های اجتماعی خود قرار بگیرید و به شما در انتشار مطالب به موقع و جلوگیری از تأخیرها ، مهلت های از دست رفته و سایر موضوعات مهم که می تواند یک استراتژی ضعیف در رسانه های اجتماعی تعریف کند ، کمک می کند. .

Trello به شما امکان می دهد تا با اعضای تیم خود همکاری و کارآمد کنید ، و به شما کمک می کند تا در زمان کمتری کار بیشتری داشته باشید.

روش های بیشماری برای استفاده از Trello به عنوان بخشی از گردش کار روزانه رسانه های اجتماعی شما وجود دارد. برخی از موارد مورد علاقه ما شامل موارد زیر است:

  • تهیه لیست های چک برای کارهای روزانه که تیم شما می تواند در طول روز از آن خارج شود ، به شما کمک می کند تا در مورد اعضای تیم خود در هر زمان آگاه باشید.
  • استفاده از Trello به عنوان یک تقویم سرمقاله ، با کارت هایی برای ایده های مقاله ، پست های وبلاگ که در حال حاضر مورد بررسی قرار می گیرند ، مفاهیمی که به حالت تعلیق درآمده و پست هایی که هم اکنون در حال انجام هستند
  • قبل از انتشار با ایجاد یک کارت جدید Trello برای هر بروزرسانی وضعیت یا صدای جیر جیر و دعوت بازخورد از تیم بازاریابی رسانه های اجتماعی قبل از انتشار ، ویرایش و کامل سازی پست ها را انجام دهید.

این که آیا شما از Trello به طور گسترده استفاده می کنید یا فقط به عنوان یک برنامه زمانبندی barebones برای کار در رسانه های اجتماعی خود ، داشتن یک نمایش بصری از وظایف فعلی و آینده تیم شما می تواند برای ماندن متمرکز و انجام کارها به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی بسیار مفید باشد.

برای توسعه مهارت: وبلاگ رسانه های اجتماعی ما

وبلاگ رسانه های اجتماعی ما است که با محتوای برای مدیران رسانه های اجتماعی و بازاریابان بسته بندی شده، از نمونه های واقعی از کمپین های رسانه های اجتماعی شما می توانید از یادگیری به بهترین راهنماهای عمل برای رسانه های اجتماعی بعدی خود را بازاریابی کمپین .

وبلاگ رسانه های اجتماعی ما برای مدیران و بازاریابان رسانه های اجتماعی پر از محتوا است ، از نمونه های واقعی کمپین های رسانه های اجتماعی که می توانید از بهترین راهنماهای مربوط به فعالیت های بعدی خود برای بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

در اینجا بلاگ های مورد علاقه رسانه های اجتماعی ما برای پرهیز از مهارت های رسانه های اجتماعی شما قرار دارند:

  • 5 بهترین کمپین رسانه های اجتماعی سال 2017 (تا کنون) پنج مورد از جذاب ترین کمپین های رسانه های اجتماعی سال را به اشتراک می گذارد و توضیح می دهد که چرا آنها در جلب توجه و ایجاد نتایج موفق بوده اند
  • چگونگی انتخاب بهترین کانالهای رسانه های اجتماعی برای تجارت شما توضیح می دهد که چرا انتخاب کانالهای رسانه های اجتماعی مطابق با نیازهای شما به عنوان یک برند و مخاطب مشتری هدف شما بسیار مهم است
  • 4 علامت تجاری شما یک رسانه اجتماعی است که Sinner l Media Sinner برخی از متداول ترین "گناهان" رسانه های اجتماعی را ذکر می کند و تاکتیکی را که می توانید برای بهبود فوری استراتژی رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید ، به اشتراک می گذارد.
  • چگونه بازاریاب های دیجیتال می توانند به روانشناسی رسانه اجتماعی ضربه بزنند ، جنبه روانی رفتار افراد در شبکه های اجتماعی را توضیح می دهد و به اشتراک می گذارد که چگونه می توانید برای افزایش تعامل و ROI در روندهای رفتاری رفتار کنید.

برای مطالعه دقیق تر رسانه های اجتماعی ، می توانید از دیپلم حرفه ای ما در بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز استفاده کنید که شامل همه چیز از بذر محتوا و ارتقاء استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و یوتیوب برای حرفه ای ستاره های اجتماعی است.

درک دقیقی از ویژگیهای اصلی رسانه های اجتماعی از جمله بازاریابی محتوا و سیستم عامل هایی که می توانید محتوای خود را تبلیغ کنید ، ایجاد کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.