11 ابزار رسانه های اجتماعی هر محتوا نیاز به خالق دارند

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

11 ابزار رسانه های اجتماعی هر محتوا نیاز به خالق دارند

۲۹۴ بازديد
برای دنیای خارج ، ایجاد پست برای رسانه های اجتماعی ممکن است آسان به نظر برسد. بازاریابان و مارک های مختلف در سراسر جهان می دانند که ایجاد و ویرایش محتوای رسانه های اجتماعی بیشتر از این است که مورد توجه باشد. از انتخاب تصویر مناسب برای نشان دادن دیدگاه خود ، تا نوشتن به روزرسانی های توییتر با هشتگ و صدای مناسب ، در اینجا چند ابزار برای کمک به شما در این راه وجود دارد.

برای دنیای خارج ، ایجاد پست برای رسانه های اجتماعی ممکن است آسان به نظر برسد. بازاریابان و مارک های مختلف در سراسر جهان می دانند که ایجاد و ویرایش محتوای رسانه های اجتماعی بیشتر از این است که مورد توجه باشد. از انتخاب تصویر مناسب برای نشان دادن دیدگاه خود ، تا نوشتن به روزرسانی های توییتر با هشتگ و صدای مناسب ، در اینجا چند ابزار برای کمک به شما در این راه وجود دارد.

1 Hashtagify.me

Hashtagify.me ابزاری رایگان (با ویژگی های اضافی افزودنی) است که به شما امکان می دهد تا جستجوی هشتگ ها را داشته باشید. پس از جستجوی هشتگ ، می توانید محبوبیت آن و نحوه استفاده آن را تعیین کنید. این ابزار برای استفاده ساده است: در گوشه بالا سمت راست ، هشتگ مورد علاقه خود را تایپ کنید و برای یافتن عملکرد و هشتگ های مربوط به آن جستجو کنید. همچنین بهترین تأثیرگذارها برای این هشتگ ، و همچنین توییتهای اخیر با استفاده از آن هشتگ را مشاهده خواهید کرد. کاربران پرداخت شده می توانند برای هشدارها در مورد هشتگ های خاص ، ردیابی تأثیرگذار و الگوهای استفاده و موارد دیگر ثبت نام کنند.هشتگ مربوط به پست خود را با Hastagify پیدا کنید.

2. SlideShare & SlideSnack

اگر تجارت شما از LinkedIn برای اشتراک گذاری به روزرسانی ها استفاده می کند ، SlideShare یک ضرورت است. پس از یک سایت جداگانه ، اکنون SlideShare متعلق به LinkedIn است. این اجازه می دهد تا تصاویر چشمگیر و ارائه های اضافه شده به SlideShare به صورت خودکار با سیستم عامل همگام شوند. با ادغام این دو سیستم عامل ، می توانید بهترین های هر دو جهان را داشته باشید: مقالات آموزنده متن و به روزرسانی های LinkedIn و تصاویر جذاب SlideShare. اشتراک گذاری ارائه ها ، کتابهای الکترونیکی ، اینفوگرافیک ها و موارد دیگر همیشه ایده خوبی است و این بستر به شما امکان می دهد تا به سادگی دکمه ای را برای توزیع آنها در فیس بوک ، توییتر و لینکدین فشار دهید.

اشتراک گذاری ارائه ها ، کتابهای الکترونیکی ، اینفوگرافیک ها و موارد دیگر همیشه ایده خوبی است و این بستر به شما امکان می دهد تا به سادگی دکمه ای را برای توزیع آنها در فیس بوک ، توییتر و لینکدین فشار دهید.

همچنین می توانید با استفاده از کد کوتاه های IFrame یا WordPress (بسته به بستر مورد استفاده شما) ، نمایش SlideShare را در وب سایت خود جاسازی کنید.

سرانجام می توانید با SlideSnack همه چیز را به سطح بعدی برسانید . این ابزار به شما امکان می دهد پوشش صوتی خود را به محتوای خود اضافه کنید.

سرانجام ، می توانید همه چیز را با Ack SlideSn به سطح بعدی برسانید.  این ابزار به شما امکان می دهد پوشش صوتی خود را به محتوای خود اضافه کنید.

این ابزار همچنین به شما امکان می دهد ارائه های گذشته را بارگذاری کرده و صدا را به آنها اضافه کنید ، سپس آنها را در YouTube یا Facebook به اشتراک بگذارید یا آنها را در وب سایت هایی مانند Weebly ، Blogger ، WordPress و موارد دیگر جاسازی کنید.

3. گرامر

Grammarly ابزاری کلمه ای و املاء همه در یک است که در همه مکان هایی که Microsoft Word قادر به انجام آن نیست ، کار می کند. این کمک می کند تا کاربران کپی بدون خطا را در Gmail ، Facebook ، Twitter ، LinkedIn و تقریباً در هر جای دیگر در وب بنویسند. دستور زبان متن شما را برای اشتباهات دستوری و پیچیده دستوری ، از جمله همه چیز از توافق موضوع-فعل گرفته تا استفاده از مقاله گرفته تا تغییر مکان ، اسکن می کند. همچنین فراتر از بررسی منظم است تا توضیحات را در اختیار کاربران قرار دهد و به آنها در بهبود مهارت های خود کمک کند. افزونه Grammarly برای کاربران انفرادی رایگان است که دارای ویژگی های پرداختی نیز می باشد.

Grammarly ابزاری کلمه ای و املاء همه در یک است که در همه مکان هایی که Microsoft Word قادر به انجام آن نیست ، کار می کند.

4. Typeform

پرسیدن سؤال یک راه عالی برای کسب مشارکت در رسانه های اجتماعی است. اما گاهی اوقات پرسیدن یک سؤال برای دریافت پاسخ مورد نظرتان از مخاطبان کافی نیست. اینجا وارد Typeform می شود. Typeform یک سازنده مسابقه کاربر پسند است که به شما امکان می دهد سوالات مخاطبان خود را در قالب های مختلفی از جمله تصویر مبتنی بر ، انتخاب چند گزینه ای ، پاسخ کوتاه ، بله یا خیر و سایر موارد بپرسید.

هنگامی که مسابقه خود را در آنجا برگزار کردید ، می توانید آن را در قالب چندین شبکه رسانه اجتماعی در قالب هایی که به بهترین شکل برای مخاطبان خود کار می کنند ، به اشتراک بگذارید. 100 پاسخ در هر ماه رایگان است و نسخه های Pro + و Pro Plus با ویژگی های اضافی نیز در دسترس هستند.

5. لنگر

Anchor یک بستر رسانه اجتماعی رایگان برای صدا است. با استفاده از برنامه Anchor ، کاربران به راحتی می توانند فیلم ها و ضبط های صوتی ایجاد کنند که برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی مناسب است

نحوه ایجاد فیلم ها با برنامه موبایل Ancho:

  1. پس از ضبط صدا ، بر روی نماد ویدیو ضربه بزنید.
  2. موضوع فیلم Anchor خود را انتخاب کنید.
  3. متن ضبط خود را بررسی و ویرایش کنید.
  4. آن را به صورت یک فیلم مربع ، چشم انداز یا فیلم پرتره بارگیری کنید.
  5. آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید!

Anchor یک بستر رسانه اجتماعی رایگان برای صدا است.  با استفاده از برنامه Anchor ، کاربران به راحتی می توانند فیلم ها و ضبط های صوتی ایجاد کنند که برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی مناسب است.

6. تیپوراما

بسیاری از ابزارهای گرافیکی رایگان وجود دارد که به کاربران امکان می دهد به راحتی تصاویر زیبایی را برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنند ، اما اکثر آنها در تلفن هوشمند شما در دسترس نیستند (یا خیلی بصری نیستند). Typorama یک برنامه آیفون است که ایجاد گرافیک شگفت انگیز و بی نظیر به طور مستقیم از تلفن هوشمند خود آسان می کند. می توانید گرافیک هایی با اندازه های مختلف از قبیل داستان اینستاگرام ، عکس روی جلد فیس بوک ، تصاویر با نقل قول و موارد دیگر ایجاد کنید. (برای کاربران اندرویدی ، WordSwag یک جایگزین عالی است.) Typograma برای استفاده عمومی رایگان است ، با هزینه ارتقاء 4.99 دلار برای حذف علامت تجاری این شرکت یا 5.99 دلار برای باز کردن همه چیز.

نحوه ایجاد یک گرافیک با Typorama در چهار مرحله:

  1. یک پیش زمینه انتخاب کنید یا از فهرست دوربین تلفن خود تصویری بارگذاری کنید.
  2. اندازه گرافیکی خود را انتخاب کنید.
  3. متن را اضافه و ویرایش کنید.
  4. گرافیک خود را ذخیره کنید ، یا آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید!

Typorama یک برنامه آیفون است که ایجاد گرافیک شگفت انگیز و بی نظیر به طور مستقیم از تلفن هوشمند خود آسان می کند.

7. PowToon

فیلم در شبکه های رسانه های اجتماعی در حال انفجار است. مشکل این است که بسیاری از شرکت ها برای ایجاد این فیلم ها به آژانس های گران قیمت خارجی تکیه می کنند. محصول نهایی می تواند بسیار متناقض به نظر برسد ، علامت پیام را از دست بدهد و بودجه را واقعا تخلیه کند. ابزارهایی مانند PowToon به این معنی است که برای ایجاد فیلم های جذاب ، لازم نیست شما استاد ویدیو باشید. پلتفرم PowToon به کاربران این امکان را می دهد تا از چندین قالب انتخاب کرده و آنها را مطابق با مشاغل خود شخصی سازی کنند. می توانید به سادگی محتوای خود را وصل و پخش کنید و در شبکه های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. نسخه های رایگان و پرداخت شده تا 59 دلار در هر ماه در دسترس هستند.

ابزارهایی مانند PowToon به این معنی است که برای ایجاد فیلم های جذاب ، لازم نیست شما استاد ویدیو باشید.

8.Animoto

Animoto یکی دیگر از پلتفرم های ویدئویی عالی است که به کاربرانی که متخصص نیستند می توانند چند رسانه ای جذاب بسازند. Animoto به شما امکان می دهد کلیپ های ویدیویی و تصاویر موجود را با کمی تلاش تبدیل به نمایش اسلاید های ویدیویی کنید. این یکی از معدود ابزارهای ویدیویی است که همچنین فیلم های مربعی را برای برخی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و سلیقه های طراحی ارائه می دهد. Animoto با 16 دلار در هر ماه ، 42 دلار در هر ماه یا 64 دلار در ماه ، بسته به نیازهای کسب و کار شما شروع می شود. اشتراک های سالانه تخفیف قابل توجهی را ارائه می دهد.

نحوه ساخت فیلم های سریع با Animoto:

  • برای سرعت بخشیدن به روند ساخت ویدیوی خود ، از یکی از بسیاری از صفحه های داستانی ارائه شده توسط Animoto استفاده کنید. هر یک با یک آهنگ ، سبک و ساختار خاص همراه است.
  • محتوای قالب موجود را با متن ، کلیپ های ویدیویی و عکس های خود جایگزین کنید.

بعد از ایجاد فیلم خود ، می توانید آن را در قالب های مختلف و سطح کیفیت بارگیری کنید و مستقیماً در فیس بوک یا توییتر بارگذاری کنید.

Animoto یکی دیگر از پلتفرم های ویدئویی عالی است که به کاربرانی که متخصص نیستند می توانند تصاویر و صدا های جذاب را ایجاد کنند.

9. جایگاه

ابزار نهایی ویدیویی ما در این لیست ، PlaceIt است.

ابزار ویدئویی نهایی ما در این لیست ، قرار دادن آن است.

این ابزار تصویری و تصویری به برندها این امکان را می دهد تا محصولات و طرح های دیجیتالی خود را در محیط های واقع بینانه وب و ویدیو به نمایش بگذارند. این فیلم می تواند صدها یا حتی هزاران دلار در فیلم ها و تصاویر محصولات خارجی ذخیره کند. خرید یک بار در این پلتفرم رایگان است ، یا بسته به نیاز مارک خود می توانید مبلغ 29 دلار در ماه ، 99 دلار در ماه یا 199 دلار را انتخاب کنید.

نحوه ایجاد سازهای ویدیویی با Placeit:

  • محیط مورد نظر خود را جستجو کنید. نکته: دستگاه مورد نظر خود (مثلاً آیفون یا مک) و پس زمینه (مثلاً دفتر یا کافی نت) را درج کنید.
  • برای گرفتن عکس از تصویر ، تصویر خود را بارگذاری کرده یا URL را وارد کنید. Placeit به طور خودکار تصویر شما را در محیط انتخابی شما قرار می دهد.

پس از تهیه تصاویر محصول خود ، ابزارهایی را که برای تبلیغ محصولات خود در رسانه های اجتماعی از طریق پست های ارگانیک یا پولی استفاده می کنید ، دارید.

10. بوم

لیست ابزارهای رسانه های اجتماعی بدون بوم کامل نمی شود . یکی از محبوب ترین ابزارها برای ایجاد گرافیک رسانه های اجتماعی ، Canva به کاربران امکان می دهد تصاویر با کیفیت بالا را به سرعت و با استفاده از چیدمان ها ، قالب ها و عناصر طراحی ایجاد کنند. نسخه رایگان این ابزار بسیار جامع است ، اما کسانی که می خواهند بیشتر بخواهند می توانند در هر ماه 12.95 دلار برای هر کاربر سرمایه گذاری کنند یا اگر این بهترین کار را برای تجارت خود دارد با قیمت گذاری سازمانی بروند.

نحوه ایجاد گرافیک زیبا با بوم:

  • کتابخانه های شگفت انگیز Canva را از قالب ها جستجو کنید و انتخاب کنید که از آنها به عنوان is استفاده کنید یا برای نیازهای خود آنها را سفارشی کنید. بخشی وجود دارد که به گرافیک رسانه های اجتماعی اختصاص داده شده است. می توانید از طریق گزینه "کاوش الگوها" در داشبورد Canva یا این پیوند مستقیم دسترسی داشته باشید: https://www.canva.com/templates/ .
  • عناصر منحصر به فرد خود را انتخاب کنید تا گرافیک خاص خود را بسازید.
  • تصویری جدید خود را در هر بستر رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارید!

لیست ابزارهای رسانه های اجتماعی بدون بوم کامل نمی شود.

11. کرلو

شبیه به Canva ، Crello ابزاری برای طراحی گرافیک است که ایجاد گرافیک خیره کننده و بدون دانش قبلی در طراحی قبلی ، را برای برندها آسان می کند. مزیت کرلو نسبت به Canva این است که بیش از 10،000 قالب طراحی رایگان ، 65 میلیون تصویر سهام و بیش از 11،000 عنصر طراحی را ارائه می دهد. مانند Canva ، انواع مختلفی از تصاویر مختلف ارائه می شود ، از جمله قالب هایی که مخصوص رسانه های اجتماعی هستند. Crello برای کاربران رایگان است ، اگرچه برخی از عناصر طراحی 0.99 دلار قیمت دارند.

نحوه ساخت سریع گرافیک با Crello:

  • از برگه "الهام" Crello استفاده کنید تا یک الگوی طراحی یا الگوهای رایگان را پیدا کنید که برای برند شما کار می کند
  • به سادگی بر روی یک الگوی طراحی مورد علاقه خود کلیک کنید و با استفاده از ویرایشگر Crello آن را سفارشی کنید.
  • محصول نهایی خود را ذخیره کنید ، و / یا آن را در سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Crello ابزاری برای طراحی گرافیک است که ایجاد برندهای گرافیکی خیره کننده را بدون داشتن دانش قبلی در طراحی قبلی ، آسان می کند.

این که آیا شما یک مبتدی کامل ، صاحب مشاغل یا بازاریابی حرفه ای هستید که به دنبال پیشی گرفتن هستید ، این دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی برای شما مناسب است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.