افزایش رتبه الکسا

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

افزایش رتبه الکسا

۳۱۹ بازديد
سعی کنید وبلاگ نویسان و وب مسترها را در وبلاگ خود جذب کنید


منطق این صحنه ، وب مسترها و وبلاگ نویسان نوار ابزار الکسا است که در رایانه خود نصب شده اند. این کار ساده را می سازد. این کار با نوشتن مقالات بیشتر و بیشتر در مورد بلاگ نویسی و مطالب فناوری در وبلاگ شما حاصل می شود. البته این مورد در مورد وبلاگ نویسان طاقچه های دیگر مانند هیت ، امور مالی و غیره امکان پذیر نیست.



از ویجت الکسا در وبلاگ خود استفاده کنیدسعی کنید وبلاگ نویسان و وب مسترها را در وبلاگ خود جذب کنید


منطق این صحنه ، وب مسترها و وبلاگ نویسان نوار ابزار الکسا است که در رایانه خود نصب شده اند. این کار ساده را می سازد. این کار با نوشتن مقالات بیشتر و بیشتر در مورد بلاگ نویسی و مطالب فناوری در وبلاگ شما حاصل می شود. البته این مورد در مورد وبلاگ نویسان طاقچه های دیگر مانند هیت ، امور مالی و غیره امکان پذیر نیست.



از ویجت الکسا در وبلاگ خود استفاده کنید


وبلاگ نویسان ادعا می کنند که قرار دادن ویجت Alexa در وبلاگ شما (تمام صفحات) به بهبود رتبه الکسا کمک می کند. هیچ ضرری برای قرار دادن وبلاگ خود ندارید. همچنین تعداد پیوندهای وب سایت شما را از پایگاه داده لینک دهنده الکسا نشان می دهد.



وب سایت خود را با الکسا ادعا کنید


با ادعای وب سایت خود در افزایش رتبه الکسا می توانید عنوان وب سایت خود را بنویسید ، توضیحی که برای جهان در استراحت قابل مشاهده است.



وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید


ضمن نوشتن مقالات برای وبلاگ خود ، تاکتیک های SEO را در صفحه اصلی حفظ کنید. اگر در هنگام نوشتن پست نکات استاندارد در صفحه SEO را رعایت کرده اید ، درباره MOZ اطلاعات بیشتری در مورد آن بخوانید.



محتوای خود را در سایت های شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید


اشتراک گذاری مراقبت است. به اشتراک گذاری مرتب پست های خود در سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، گوگل پلاس می تواند به شما در ایجاد پایگاه خواننده کمک کند. آنها محتوای شما را دوباره به اشتراک می گذارند و بازدید کنندگان بیشتری را به خود جذب می کنند. این همچنین به شما در افزایش رتبه در موتورهای جستجو کمک خواهد کرد.



نظرات در مورد وبلاگ های دیگر برای ایجاد خوانندگان و بک لینک


اظهار نظر در مورد سایر وبلاگ ها به دو طریق به وبلاگ شخصی شما کمک می کند. یکی این است که برخی از خوانندگان را در وبلاگ شما جذب می کند که علاوه بر این برای الکسا و ایجاد لینک های پشتی نیز است.



اشتراک بسته Alexa Pro را خریداری کنید


در صورت بودجه خرید اشتراک الکسا طرفدار خوب است. هزینه آن 9.99 دلار در هر ماه است و دارای ویژگی های بسیاری از جمله بررسی سایت ، مانیتور به موقع ، گوش دادن به سایت بهبود یافته و موارد دیگر می باشد. شما می توانید ویژگی های استراحت را در اینجا بررسی کنید: http://www.alexa.com/pro/basic. نکته جالب در بسته حرفه ای این است که آنها یک کد رهگیری (مانند گوگل آنالیتیکس) می دهند که می تواند بازدید کنندگان دقیق شما را بشمارد و داده های بسیار مجزا را در صفحه الکسا عمومی سایت شما نشان می دهد.



سایت را تبلیغ کنید - تا آنجا که می توانید


ما هیچ مشکلی برای تماس با رسانه های اجتماعی "پادشاه اینترنت" نمی بینیم. همه ما می دانیم که تعداد افرادی که از وب برای شرکت در رسانه های اجتماعی استفاده می کنند بسیار بیشتر از بقیه است. بنابراین ، پس از پیروی از تمام روشهایی که قبلاً ذکر شد ، باید بهترین تلاش خود را برای ارتقاء سایت / وبلاگ در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، به ویژه Facebook ، توییتر و بسیاری از سایت های دیگر انجام دهید.

روش های Bl @ ckhat:


سایت های تبادل ترافیک


اکنون می دانید آوردن ترافیک واقعی به سایت شما یکی از راه های بهبود رتبه الکسا است. این امر را می توان با سایت های تبادل ترافیک دستکاری کرد. من انگیزه ندارم که آنها را در اینجا لیست کنم. اما اگر Google را امتحان کنید ، مطمئنم که لیست آنها را دریافت خواهید کرد.



برنامه های تقویت کننده جعلی الکسا


این سرویس ها کارهایی مشابه سایت های تبادل ترافیک هستند. اما در این مورد آنها اطمینان حاصل می کنند که همه مبدل هایی که نوار ابزار Alexa دارند در مرورگرهای خود نصب شده اند.

نتیجه
جای بحث نیست که رتبه الکسا بسیار مهم است تا جایی که محبوبیت سایت در اولویت شما قرار دارد. ما امیدواریم که پیروی از این روشها به شما کمک کند تا وبلاگ شما در زمان کمتری رتبه Alexa خوبی داشته باشد. آیا هیچ نوع راهکار مفید را برای بهبود رتبه الکسا از دست نداده ایم؟ اگر چنین است ، آنها را از طریق نظرات خود با ما در میان بگذارید.

https://xtendedview.com/blogging/increase-alexa-rank/3606/


http://kasbedaramadinterneti.blog.ir/post/%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%B3%D8%A7
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.